22 zetels voor Rita Verdonk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charaz

Berichten: 24314
Geregistreerd: 12-04-02

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:14

Bij een ander is het gras altijd groener...

slimmerik

Berichten: 16625
Geregistreerd: 01-06-05

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:25

Bas232 schreef:
Echter je schijnt te vergeten dat Rita wel degelijk meer asielzoekers asiel verleend heeft dan enig andere minister voor haar.


Maar ze heeft er dan ook duizenden meer uitgeflikkerd!! Procentueel stelt het niks voor......

Ze voert gewoon "dom" de regels uit. En sinds wanneer ben jij gek op regels??

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:39

Bas232 schreef:
Oké, op speciaal verzoek, hier is je bron.....

>>Elsevier<<

Er zijn er veel meer hoor, maar eentje lijkt me wel genoeg Haha!



Elsevier schreef:
Volgens Verdonk hangt het grote aantal verblijfsvergunningen dat is afgegeven samen met het wegwerken van de grote groep oude asielaanvragen.

verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:42

slimmerik schreef:
Maar ze heeft er dan ook duizenden meer uitgeflikkerd!!

uit het stemgedrag van de laatste 2 keer in nederland, kunnen we opmaken dat veel nederlanders willen dat er veel vertrekken, dat zij de minister is die daarvoor moet zorgen heeft niets met haar kwaliteiten als minister te maken. De fouten die ze heeft gemaakt daarintegen wel en daarom zou ik ook nooit op haar stemmen.

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:44

Mag ik er wel op wijzen dat die duizende uitgeprocedeerde asielzoekers waren/zijn, die hadden dus reeds weg moeten zijn.
Ze zijn niet voor niets uitgeprocedeerd, of vergeten we dat voor het gemak? Haha!

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:46

Oh, en toch kregen ze een verblijfsvergunning ondanks het feit dat ze uitgeprocedeerd waren? Doet ze toch haar werk niet goed lijkt me.

*edit; bedenk me net dat je het vast niet tegen mij had Koe

verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:51

Bas232 schreef:
Mag ik er wel op wijzen dat die duizende uitgeprocedeerde asielzoekers waren/zijn, die hadden dus reeds weg moeten zijn.
Ze zijn niet voor niets uitgeprocedeerd, of vergeten we dat voor het gemak? Haha!

er zijn ook genoeg mensen die graag een generaal pardon zien voor al die uitgeprocedeerden.

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:53

Er zijn er altijd die je een vergunning moet geven omdat:

1. Ze kunnen niet terug.

2. Ze wonen reeds zo lang in Nederland dat het echt niet anders kan, bv kinderen zijn hier geboren en spreken Nederlands en hebben bv nooit het land van hun ouders gezien.

3. Nederland heeft verzaakt de boel netjes af te handelen.

Dit gaat meestal over mensen die reeds heel lang in Nederland zijn.

Maar neen, daar vallen ze Verdonk niet op aan, stel je voor, neen ze vallen haar aan vanwege Ayaan en Taida....beiden bedriegsters en leugenaars....da's veel leuker om daar Verdonk op aan te vallen.
Kalou, nog zo'n mooie, die kreeg verdorie een versnelde procedure, maar zelf zakt hij voor het inburgerings examen.....was hij ook niet reeds gepakt voor rijden zonder rijbewijs?
Maar tuurlijk, het is allemaal Verdonks schuld Haha!

Winkie
Berichten: 756
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Timboektoe

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 13:25

Citaat:
. Ze wonen reeds zo lang in Nederland dat het echt niet anders kan, bv kinderen zijn hier geboren en spreken Nederlands en hebben bv nooit het land van hun ouders gezien.


Maar iemand z'n paspoort na zolang afpakken kan wel?

Citaat:
Maar neen, daar vallen ze Verdonk niet op aan, stel je voor, neen ze vallen haar aan vanwege Ayaan en Taida....beiden bedriegsters en leugenaars....da's veel leuker om daar Verdonk op aan te vallen.


Op deze site staat waarom ze 'gelogen'had over haar naam. Wat later bleek dat ze deze naam gewoon mocht gebruiken. http://www.regering.nl/actueel/nieuwsarchief/2006/06June/27/0-42-1_42-81207.jsp

En wat maakt uit wat voor naam ze heeft opgegeven? Dit is gewoon ouwe koeien uit de sloot halen. En eerst zeggen dat ze niks hoeft te vrezen en twee dagen later iemand het nederlanderschap ontnemen dat is wel een beetje vreemd allemaal. Hoe zien de mensen dit die op haar gaan stemmen?

Mijn stem krijgt ze in ieder geval niet!
Ik kwam trouwens deze link tegen op bokt, vond em wel goed Haha! :
http://www.rickvanvelthuysen.nl/fun4u/ritabrief.swf

slimmerik

Berichten: 16625
Geregistreerd: 01-06-05

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 13:27

Bas232 schreef:
Maar neen, daar vallen ze Verdonk niet op aan, stel je voor, neen ze vallen haar aan vanwege Ayaan en Taida....beiden bedriegsters en leugenaars....da's veel leuker om daar Verdonk op aan te vallen.
Kalou, nog zo'n mooie, die kreeg verdorie een versnelde procedure, maar zelf zakt hij voor het inburgerings examen.....was hij ook niet reeds gepakt voor rijden zonder rijbewijs?
Maar tuurlijk, het is allemaal Verdonks schuld Haha!


Die paar dingen die ze op eigen initiatief gedaan heeft gingen ontzettend mis. Dus oprotten !! Niet capabel voor deze functie. Voor de regels strikt uitvoeren kunnen ze er net zo goed een goedkopere ambtenaar neerzetten.

Charaz

Berichten: 24314
Geregistreerd: 12-04-02

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 13:36

Maar gelukkig is Nederland een democratie en mag je allemaal stemmen.

Whiz

Berichten: 5131
Geregistreerd: 04-04-06
Woonplaats: Steenwijk

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 13:40

Charos schreef:
Maar gelukkig is Nederland een democratie en mag je allemaal stemmen.



jah het valt me wel op dat tot nu toe in dit topic meer mensen tegen verdonk zijn dan voor... gelukkig..

slimmerik

Berichten: 16625
Geregistreerd: 01-06-05

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 13:45

Gelukkig wel. Maar nog heb ik er mijn twijfels over. Nederland is democratisch en er is persvrijheid. Laat nou vooral de pers imo een té grote rol hebben. Zij kunnen mensen/partijen breken en/of té hoog ophemelen.

Iemand die niet echt geïntresseerd is in de politiek prikt daar niet altijd door heen. Kijk zo'n kreet van "Verdonk goed voor 22 zetels" kan een grote groep oproepen tot stemmen op haar zonder dat ze van de klepel en de klok weten. Nederlanders zijn toch graag "voor" winnaars !!
Bovendien heb ik mijn twijfels bij die onderzoeken....

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 13:52

Nou en of, neem de VVD lijsttrekkers verkiezing. Een slimme zet, het heeft de VVD geen windeieren gelegd. Wat een poppenkast zeg!

Barco

Berichten: 2609
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Harmelen

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:05

Adriana schreef:
Wel typisch dan he, dat we horen alleen maar hoe slecht mevrouw Verdonk het heeft gedaan en als we dan zwart op wit zien dat ze het helemaal niet slecht heeft gedaan dat we dan vrolijk verder gaan met dat ze het wel slecht heeft gedaan.

Ze heeft gedaan wat ze moest doen, als jou baas jou vertelt dat je moet gaan afwassen dan ga je toch ook niet stofzuigen.
Om het zo maar simpel te verwoorden.



ik heb altijd al moeite gehad met befehl ist befehl........
als iemand zegt om de sloot in te springen dan doe je dat???? En zo kunnen we er wel meer verzinnen.

Verdonk is een klassiek geval van plaat voor haar hoofd. (het zou je moeder toch zijn...... Bloos Knipoog )
Laatst bijgewerkt door Barco op 04-07-06 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:05

Euh Winkie,

Ayaan heeft ook gelogen over haar afkomst, vluchtverhaal en geboorte datum.....
Ach, geeft niet, wel gemakkelijk om dat even te vergeten.
Verder was het de PVDA die haar de politiek in hielp, beter de VVD de schuld te geven van alles, wel zo makkelijk Clown

slimmerik

Berichten: 16625
Geregistreerd: 01-06-05

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:08

En in herhalingen vervallen is ook wel gemakkelijk. Ayaan heeft gelogen????En toch paspoort terug???? Goh waar is die Rita toch mee bezig??? Haar eigen hachje redden misschien of viel dat liegen toch wel mee......

Bas232 schreef:
]Verder was het de PVDA die haar de politiek in hielp, beter de VVD de schuld te geven van alles, wel zo makkelijk


Uit feitenrapport IND (http://www.justitie.nl/Images/Feitenrel ... 122891.pdf)

Vanaf oktober 2002 is betrokkene lid geworden van de VVD.
Op 16 november 2002 werd betrokkene medewerker van de Tweede-
Kamerfractie van de VVD.

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:42

Ach, maakt toch niet uit?
De kamer vind dat Ayaan haar nationaliteit MOET behouden, want het is er een van hunnie.
Mischien moet je voor de grap hier eens lezen, staan meteen alle links enzo in waar je de info kan vinden.

>>Link<<

Rita loog niet, Ayaan deed dat, daarom nam Verdonk terecht het paspoort af.

Anoniem

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:49

Bealy schreef:
Nou en of, neem de VVD lijsttrekkers verkiezing. Een slimme zet, het heeft de VVD geen windeieren gelegd. Wat een poppenkast zeg!


Tsja zo werkt het, welke partij het ook is. Haha!

daantjuhhh

Berichten: 26874
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:49

huisman schreef:
Eindelijk eens iemand met ruggegraat in de kamer en als minister en al de watjes schrikken van haar.
Dan willen ze haar weg hebben omdat ze de gespreide bedjes van de kamerleden door de war gooit!!

D66, CDA en PVDA willen haar niet meer omdat ze juist banketstaaf als een Pimmetje.

Rita, ga zo door!!

Iemand met ruggegraad durft ook toetegeven wanneer ze fout zit (vrijwillig toe te geven)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:53

Ik zei eerder al dat mensen meer op Rita zullen stemmen dan die muts van een louizewies.

Mensen willen het scherpe asielbeleid aanhouden.

Whiz

Berichten: 5131
Geregistreerd: 04-04-06
Woonplaats: Steenwijk

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:00

Desiree schreef:
Ik zei eerder al dat mensen meer op Rita zullen stemmen dan die muts van een louizewies.

Mensen willen het scherpe asielbeleid aanhouden.



Spreek voor jezelf en de mensen waar jij mee omgaat.

Ik niet en mensen rond om mij denken er ook zeer zeker anders over dan jij.

Anoniem

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:03

Tsja Whiz, het stemgedrag de laatste tijd zegt wat anders...

Ik zou niet op Rita stemmen, en volgens mij gaat ze ook helemaal geen eigen partij beginnen. Het is natuurlijk wel gunstig voor de VVD.

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:03

Hoi Whiz,

Spreek voor jezelf, ik kan je verzekeren dan vele mensen rond je anders denken en stemmen.
Velen praten maar wat mee met anderen, maar in het stemhokje is het anders.
Het is immers annoniem, dus je kan doen en laten wat je wilt.
Ik heb me al vaker in mensen vergist, dat ik dacht dat ze het zelfde dachten maar ineens toch iets ultra's begonnen te stemmen.
Zolang het onmogelijk is om in iemand hoofd te kunnen kijken kan je zulke uitspraken niet hard maken.

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: 22 zetels voor Rita Verdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:05

Bas232 schreef:
Ach, maakt toch niet uit?
De kamer vind dat Ayaan haar nationaliteit MOET behouden, want het is er een van hunnie.
Mischien moet je voor de grap hier eens lezen, staan meteen alle links enzo in waar je de info kan vinden.

>>Link<<

Rita loog niet, Ayaan deed dat, daarom nam Verdonk terecht het paspoort af.


Verdonk kon het niet goed doen...

Ayaan zei dat ze had gelogen - dáár begon het mee.
Verdonk moest haar paspoort afnemen.
Groot gezeik v/d kamer en moest onder druk een oplossing vinden....
Oplossing gevonden - nog niet goed!

Verdonk maakt ook fouten, tuurlijk, dat maken we allemaal.

Maar feit is dat zij de regels wilt handhaven en de troep die de andere ministers voor haar hebben gemaakt opruimen.
Nu hoor ik mensen die niet voor regels zijn....
Je moet toch grenzen trekken? Je moet toch weten waar je aan toe bent? en dat doe je met regels...zo kun je het in banen leiden, anders niet.

Het gezeik begon bij Ayaan!

Ik heb geen vertrouwen meer in de ministers. Ze doen alles voor stemmen. Zeker de pvda kijkt waar hij de meeste stemmen mee kan krijgen en maar klagen en schoppen.Terwijl hun oplossingen de economie totaal verwoesten op langer termijn.