glijbaan in de louwert gebroken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Re: glijbaan in de louwert gebroken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:27

wij deden dat eerder ook altijd, en volgens mij gebeurt dat heel veel dus zou een glijbaan daar tegen moeten kunnen. bij ons op het zwembad kreeg je altijd 2 waarschuwingen, derde keer moest je eruit. als je er dan een paar keer was uit gestuurd hield je wel op.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re: glijbaan in de louwert gebroken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 12:47

er staan toch niet voor jan doedel bordjes, dat je niet mag "ophopen". Die glijbanen hebben net als meer dingen een max. gewicht wat ze kunnen dragen. Net wat je schrijft 2x waarschuwen en 3e keer wegwezen

verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Re: glijbaan in de louwert gebroken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:50

jah, maar kinderen rond die leeftijd doen altijd wat niet mag, wat is er nou leuker dan een boze badjufrouw Knipoog

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re: glijbaan in de louwert gebroken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 13:19

MRmichiel schreef:
jah, maar kinderen rond die leeftijd doen altijd wat niet mag, wat is er nou leuker dan een boze badjufrouw Knipoog


daar snap ik dus werkelijk de lol niet van. Het respect naar volwassen of toezichthouders is vaak ver te zoeken. Ik weet wel wanneer mij kids brutaal of lopen te narren naar volwassene en toezicht houders, dat ze een flink straf oplopen. Ik heb de pest aan dat soort lui. Waarom, gewoon dat ziekelijke kinderachtige pest gedrag, waar ze ook andere mee lastig vallen. En het is verre van stoer, doe maar normaal dan doe je gek zat Haha! En wat heb je er uiteindelijk aan???? Niks