Cruijff acht Verdonk medeschuldig aan uitschakeling Oranje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Cruijff acht Verdonk medeschuldig aan uitschakeling Oran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 22:01

Cayenne schreef:
russel schreef:
Had hij niet een slecht hart? Haha! Dus effe bleren op het veld is weer een brancard erbij??


Dat was niet Kalou maar Kanu



Ja, nee Cruijff. Haha! Haha!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Re: Cruijff acht Verdonk medeschuldig aan uitschakeling Oran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 22:10

Cayenne schreef:

Dat was niet Kalou maar Kanu


nee hoor dat was zn volle broer, Bonavature ofzoiets....
Kanu (Nigeriaan) heeft bij Arsenal en Ajax gevoetbald en nu bij Tottenham Hotspure als ik het goed heb.

Esther

Berichten: 4145
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Re: Cruijff acht Verdonk medeschuldig aan uitschakeling Oranje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 11:08

Pluutje schreef:
Ik ben het er niet mee eens dat 1 speler alles had kunnen redden maar toch geniet ik hier stiekem wel van Haha!

Nog even een paar dingetjes naar aanleiding van het berichtje van Esther: dat Kalou nu naar Engeland is wil lijkt mij niet zeggen dat hij dat ook gedaan zou hebben als hij wel zijn NL'se paspoort zou hebben, ik zie het persoonlijk ook niet echt zo dat Verdonk nu gelijk heeft gekregen op dat punt.

Esther schreef:
En ik geloof dat ivoorkust met Kalou niet verder is gekomen dan de eerste ronde....

Bedoel je dat jij denk dat Ivoorkust niet verder gekomen zou zijn ALS Kalou mee gespeelt zou hebben? Of ben je in de veronderstelling dat Kalou meespeelde bij Ivoorkust? Voor zover ik weet was dat niet het geval, speelde alleen zijn broer mee...

Zoals je ziet weet ik erg veel van voetbal . Ik was in de veronderstelling dat hij bij Ivoorkust was opgesteld.

En op de radio had ik gehoord dat het voor Kalou geen verschil heeft gemaakt dat hij het Nl paspoort niet kreeg bij zijn beslissing om naar Engeland te vertrekken.

Nog steeds vind ik dat het voetbal iedereen maar opgedrongen wordt, als niet-voetballiefhebber kun je er nergens omheen. Zelfs als ik naar mijn paard wil, die net over de grens in duitsland staat, sta ik in de file omdat er zonodig gecontroleerd moet worden aan de grens. Dat omdat een aantal supporters zo gek is van voetbal dat ze altijd moeten rellen en er een zooi van moeten maken. Boos!

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Re: Cruijff acht Verdonk medeschuldig aan uitschakeling Oranje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 12:14

Ik heb het ook gelezen.. Scheve mond Vond het nogal merkwaardig dat hij verdonk medeverantwoordelijk acht voor het verlies van het Nederlands elftal. Op zich is het wel juist wat Cruijff stelt, maar die reële alternatieven voor de vleugelspitsen kun je het beste uit de eigen kweekvijver vissen; het heet niet voor niets een Nederlands elftal...

Anoniem

Re: Cruijff acht Verdonk medeschuldig aan uitschakeling Oranje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 13:47

Goed, natuurlijk hadden we met Kalou niet veel verder gekomen als nu, al denk ik dat de kans wel groter was geweest.
Zoieso als een een aantal spelers wel meewaren gegaan die nu thuis zijn gelaten (bv. Davids en Kalou dus).
Ik heb een stront hekel aan Verdonk en vind het erg jammer dat Kalou niet meekon, maar om haar nou de schuld van onze uitschakeling te geven gaat mij ook wel heel ver. Lips are sealed

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Re: Cruijff acht Verdonk medeschuldig aan uitschakeling Oranje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 13:49

alleen met Huntelaar hadden we imo verschil gemaakt

Bas232

Berichten: 1088
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Heppen, Belgie, Europa

Re: Cruijff acht Verdonk medeschuldig aan uitschakeling Oran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 14:50

marel schreef:
Ik heb het ook gelezen.. Scheve mond Vond het nogal merkwaardig dat hij verdonk medeverantwoordelijk acht voor het verlies van het Nederlands elftal. Op zich is het wel juist wat Cruijff stelt, maar die reële alternatieven voor de vleugelspitsen kun je het beste uit de eigen kweekvijver vissen; het heet niet voor niets een Nederlands elftal...


Euh neen, Kalou was import....geen eigen kweek Haha!

Weer een puntje minder voor Cruijff....maar hij moet toch iets zeggen om z'n poen via de TV te blijven verdienen Clown

lllaura
Berichten: 1260
Geregistreerd: 21-02-05

Re: Cruijff acht Verdonk medeschuldig aan uitschakeling Oranje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 17:04

Ja daaaaag...
Ja jongens, het gras was te droog, daarom hebben we verloren.
Jaa sorry hoor, maar de bal was te wit, we zagen hem steeds voor de zon aan! Daarom hebben we verloren.
Ja sorry, maar de schoenen van Van de Sar waren écht niet goed, daarom hebben we verloren.

Ja zeg.. zo kan je wel 1000000000000 dingen zeggen..
Als van Nistelrooy had gespeelt hadden we misschien ook gewonnen, wie weet.
Slapen Wat een idioot die dit bedacht heeft .

Moon

Berichten: 3925
Geregistreerd: 03-02-06
Woonplaats: Hardenberg

Re: Cruijff acht Verdonk medeschuldig aan uitschakeling Oranje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 17:09


dat was al vanaf het begin bekend
als nederland zou verliezen dan zou het verdonks schuld zijn
iedereen heeft kunnen zien dat ze gwoon niet goed genoeg waren!
daar had die gast (weetik veel hoe die heet) nix aan kunnen doen ! Rolleyes

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Re: Cruijff acht Verdonk medeschuldig aan uitschakeling Oran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 17:47

Bas232 schreef:
marel schreef:
Ik heb het ook gelezen.. Scheve mond Vond het nogal merkwaardig dat hij verdonk medeverantwoordelijk acht voor het verlies van het Nederlands elftal. Op zich is het wel juist wat Cruijff stelt, maar die reële alternatieven voor de vleugelspitsen kun je het beste uit de eigen kweekvijver vissen; het heet niet voor niets een Nederlands elftal...


Euh neen, Kalou was import....geen eigen kweek Haha!

Dat zegt ze toch ook Verward

Citaat:
Weer een puntje minder voor Cruijff....maar hij moet toch iets zeggen om z'n poen via de TV te blijven verdienen Clown


Mwoa, maak je over Cruijff maar geen zorgen hoor, die heeft zijn schaapjes al wel op het droge.