alweer drie doden bij een verkeersdrama

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EsSther
Berichten: 807
Geregistreerd: 17-01-05

alweer drie doden bij een verkeersdrama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 08:15

ik hoorde gister avond dat er alweer drie doden zijn gevallen bij een verkeers drama, dit maal in Havelte.

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/26852

van 2 personen is de identiteit nog niet bekend omdat ze verbrand zijn.

het is toch opvallend dat er de laatste tijd zoveel ongelukken gebeuren?! zal het mede door het weer komen? verminderde concentratie?

Whiz

Berichten: 5131
Geregistreerd: 04-04-06
Woonplaats: Steenwijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 09:30

Jah ik heb het gehoord.. Dat is vlak bij mij in de buurt. Maar er werd ook gezegd dat ze veel te hard reden .... En heb was geloof ik rond een uur of 10 s'avonds gebeurd ofzo. Het waren overigens ook jonge mensen dacht ik.

Zijn toch vaak ongelukken met jonge onervaren bestuurders.... Mjah ik denk niet dat het door het weer komt ... het gebeurd alle tijden van het jaar.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 10:43

Vaak is het een combinatie van jonge leeftijd, weinig rij-ervaring of roekeloos rijgedrag en in het ergste geval alcohol.

Fairytale

Berichten: 3905
Geregistreerd: 12-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 20:45

Tjee! Het zoveelste ongeluk al

Marije_jiplover

Berichten: 25369
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:12

Een goede klant en tevens goede vriend van mijn vriend zijn werk (motorfietsbedrijf) is vrijdagavond ook om het leven gekomen bij een motorongeluk. En als je de beschrijving in de krant leest is het zo onwerkelijk. Het klinkt als zoiets banketstaaf, terwijl de man in kwestie echt zo'n goede motorrijder was! We kunnen het maar moeilijk bevatten.
Het is echt triest, zulke ongelukken trekken mensen veel te jong bij ons vandaan.

Olympia

Berichten: 55604
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:29

faye schreef:
Vaak is het een combinatie van jonge leeftijd, weinig rij-ervaring of roekeloos rijgedrag en in het ergste geval alcohol.



Idd..

Of even stoer doen tegen je vriendjes..

Maar het is en blijft natuurlijk erg voor de nabestaanden

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Re: alweer drie doden bij een verkeersdrama

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 02:54

Laten we het bij de feiten houden. Te vaak worden zulke verhalen aangedikt of compleet veranderd door mensen die 'van horen zeggen' hebben.

lies

Berichten: 9645
Geregistreerd: 09-11-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:35

Zoals ik het begrepen heb gaat het hier helemaal niet om roekeloos gedrag en/of alcoholgebruik. De 27-jarige gymleraar van mijn buurjongetjes is hierbij ook om het leven gekomen. Een verschrikkelijk ongeluk.