Ernstig ongeval in Noordbroek,drie 13-jarige meisjes dood..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:18

djuno schreef:


ik had werkelijk NIET anders verwacht

nee idd, en bij mij komt zomaar het idee boven borrelen dat het een schaduwaccount is.. Geen idee waarom..

Anoniem

Re: Ernstig ongeval in Noordbroek,drie 13-jarige meisjes doo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:19

Hebben jullie enig idee hoe de ouders van die meisjes zich voelen? Zo'n gozer kan niet genoeg gestraft worden!

Ben ik hard? Wat ben je dan als je doelbewust de kinderen van een ander de dood injaagt?!?!

Hoe zou jij het vinden als een of andere idioot je dochter van 13 doodrijd?! Ik ben benieuwd of je dan ook nog zo de handen boven zijn hoofd houdt.

Ik mag dan hard in mijn oordeel zijn, maar ik ben geen hypocriet zoals sommige hier waarschijnlijk wel zijn.

Nu zeggen dat hij zijn straf gehad heeft. Totdat je eigen kind een van die meisjes was. Dan had je anders gepiept.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:20

youngster schreef:
nee idd, en bij mij komt zomaar het idee boven borrelen dat het een schaduwaccount is.. Geen idee waarom..


Laten we wel even voorop stellen dat ik hier dus niets vanaf weet.

Toch wel apart dat als er iemand is die het met me eens is dat er meteen van een schaduwaccount gesproken wordt...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:21

Sorane schreef:
youngster schreef:
nee idd, en bij mij komt zomaar het idee boven borrelen dat het een schaduwaccount is.. Geen idee waarom..


Laten we wel even voorop stellen dat ik hier dus niets vanaf weet.

Toch wel apart dat als er iemand is die het met me eens is dat er meteen van een schaduwaccount gesproken wordt...


Daar ging het me totaaaal niet om

Het heeft zich vandaag geregistreerd en komt hier even fijn tegen dit topic schoppen. Heel apart vind ik dat. Gaat niet eens om jou.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Re: Ernstig ongeval in Noordbroek,drie 13-jarige meisjes doo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:26

Sorane schreef:
Hebben jullie enig idee hoe de ouders van die meisjes zich voelen? Zo'n gozer kan niet genoeg gestraft worden!

Ben ik hard? Wat ben je dan als je doelbewust de kinderen van een ander de dood injaagt?!?!

Hoe zou jij het vinden als een of andere idioot je dochter van 13 doodrijd?! Ik ben benieuwd of je dan ook nog zo de handen boven zijn hoofd houdt.

Ik mag dan hard in mijn oordeel zijn, maar ik ben geen hypocriet zoals sommige hier waarschijnlijk wel zijn.

Nu zeggen dat hij zijn straf gehad heeft. Totdat je eigen kind een van die meisjes was. Dan had je anders gepiept.


nee godzijdank niet.. Jij weet dat blijkbaar wel?? Heel knap dat jij voor een ander kan denken.

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Re: Ernstig ongeval in Noordbroek,drie 13-jarige meisjes doo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:28

Sorane schreef:
Hebben jullie enig idee hoe de ouders van die meisjes zich voelen? Zo'n gozer kan niet genoeg gestraft worden!

Ben ik hard? Wat ben je dan als je doelbewust de kinderen van een ander de dood injaagt?!?!

Hoe zou jij het vinden als een of andere idioot je dochter van 13 doodrijd?! Ik ben benieuwd of je dan ook nog zo de handen boven zijn hoofd houdt.

Ik mag dan hard in mijn oordeel zijn, maar ik ben geen hypocriet zoals sommige hier waarschijnlijk wel zijn.

Nu zeggen dat hij zijn straf gehad heeft. Totdat je eigen kind een van die meisjes was. Dan had je anders gepiept.


Ik kan me alleen maar een voorstelling maken van wat die ouders voelen....en dan nog zal dat de pijn en verdriet niet dekken.

Hoe wil je die jongen nog MEER straffen dan....

En wil jij mij geen hypocriet noemen? Ik scheld jou ook niet uit...en laten we dat vooral zo houden!!!!!

Nogmaals de vraag...heb jij ook kinderen Sorane....???

baroen

Berichten: 3115
Geregistreerd: 23-04-04

Re: Ernstig ongeval in Noordbroek,drie 13-jarige meisjes doo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:30

Sorane schreef:
Hebben jullie enig idee hoe de ouders van die meisjes zich voelen? Zo'n gozer kan niet genoeg gestraft worden!

Ben ik hard? Wat ben je dan als je doelbewust de kinderen van een ander de dood injaagt?!?!

Hoe zou jij het vinden als een of andere idioot je dochter van 13 doodrijd?! Ik ben benieuwd of je dan ook nog zo de handen boven zijn hoofd houdt.

Ik mag dan hard in mijn oordeel zijn, maar ik ben geen hypocriet zoals sommige hier waarschijnlijk wel zijn.

Nu zeggen dat hij zijn straf gehad heeft. Totdat je eigen kind een van die meisjes was. Dan had je anders gepiept.


wat ben jij een naar mens zeg...

er is niemand hier die de hand boven zijn hoofd houdt.
en ik ben zeer zeker niet hypocriet, het enige wat ik gezegd heb, is dat ik het walgelijk vind, dat dit in dit topic "uitgevochten" moet worden.
hou je eens even in aub. jou reacties getuigen van geen enkel respect voor de mensen die er WEL persoonlijk bij betrokken zijn!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:37

ik vind niet dat sorane een naar mens is.. ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij.. Nu zeg jij hij is genoeg gestraft zo, maar ik denk idd net als wat sorane zegt als zon iemand jou dierbaarste dood rijd, je ook niet zegt ach hij is zo genoeg gestraft..

elllis
Berichten: 2745
Geregistreerd: 27-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:38

djuno schreef:
Yvonniej schreef:
moordenaar vind ik wel heel grof gezegd..

maar..

zou ik het eens anders stellen? Stel je voor dat de meisjes, jou zusjes of kinderen waren geweest..


tuurlijk...was het mijn kind geweest zou ik door verdriet en kwaadheid moordneigingen hebben gekregen....dat zijn normale menselijke reacties ...zeker als het je eigen betreft verlies je alle perspectie uit het oog. Dat maakt het ook allemaal heel dubbel....maar verstand en heftige emotie gaan vaak niet samen.
Echter ..het is niet mijn kind...heftige emotie blijft achterwege...dus kan ik deze uiterst treurige gebeurtenis beredeneren....OOK v.w.b. de "dader".




Je mag en kunt niet iemand die een ongeval veroorzaakt hoe erg het ook is een moordenaar noemen ik vraag me werkelijk af ........
Of de mensen die hier zo hard oordelen enig idee hebben wat voor leven zo`n jongen verder heeft ..................... hij kan nooit verder met zijn leven altijd zullen de beelden hem achter volgen op zijn netvlies staan ....

Hij heeft levenslang .........

Ik praat er niet graag over maar denk dat ik wel uit ervaring kan spreken ik ben het zusje van een slachtoffer van ook zo`n jongen ..........

Mijn broer was 17 toen hij dacht een goedkope lift bij vage vrienden te kunnen krijgen ............ achteraf weten we dat de bestuurder veel te veel gedronken had ....mijn broer had gewoon de pech op het verkeerde moment bij de verkeerde persoon in de auto te stappen ... ze zijn in een huis tot stilstand gekomen hij was op slag dood ...

De bestuurder overleefde het ongeval ........... ik zo niet graag zijn leven leven ............ hoef hem niet te ontmoeten ...maar haat hem niet !!!

Een ongeluk veroorzaken ....slachtoffer zijn.... of de broer zus ouders van een slachtoffer zijn ze hebben allemaal levenslang niets beinvloed je leven zo als iemand op zo`n afschuwlijke manier verliezen ......

Het enige wat ik hier mee wil zeggen is oordelen is heel makkelijk !!!

Espoir_
Berichten: 1650
Geregistreerd: 09-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:39

Hij deed het niet eens expres! En die sorane en die ANDERE sorane ( Of een leuk vriendinnetje van haar) genaamg PROOF, beweerd dat hij het doelbewust deed..

Espoir_
Berichten: 1650
Geregistreerd: 09-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:41

En ik zeg niet dat hij niet fout is geweest, ik heb geen mening tot alles HELEMAAl bekend is..

Proof
Berichten: 3
Geregistreerd: 07-06-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:43

Youngster,

Dit is geen "schaduwaccount"

Ik wil enkel mijn mening geven omdat ik het met een hoop mensen niet eens ben. Ik en een paar anderen komen misschien wel wat hard over maar dat moet gewoon kunnen vindt ik, dit is immers geen condoleance register toch?

En eh.... Youngster, waarom bescherm jij de bestuurder??? Hij is toch zo fout als maar kan, of ben jij toevallig bevriend of familie van hem?

Whiz

Berichten: 5131
Geregistreerd: 04-04-06
Woonplaats: Steenwijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:45

ten eerste ik kan nergens in de topic de ware toedracht vinden van het ongeluk. Vind het dus wel frapant dat veel mensen hier al allerlei conclusies trekken.

Hoe weet je dat hij niet is uitgeweken voor een konijn? Of een ander kind? Of voor een fietser??

Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd.. Maar bij mijn weten is te hard rijden een overtreding en geen misdrijf.

Ik denk niet dat deze jongen de auto is ingestapt met de gedachte.... '' ha vandaag ga ik even 3 meisjes van 13 dood rijden''.

Reken er maar op dat deze jongen... ''buiten verdere bijkomstigheden'' zich de rest van zijn leven aan dit ongeluk herinnerd wordt.

Espoir_
Berichten: 1650
Geregistreerd: 09-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:45

ik vind het niet kunnen dat jij zo hard bent. Straks kijkt er hier familie van die jongen..

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:46

Proof schreef:
Youngster,

Dit is geen "schaduwaccount"

Ik wil enkel mijn mening geven omdat ik het met een hoop mensen niet eens ben. Ik en een paar anderen komen misschien wel wat hard over maar dat moet gewoon kunnen vindt ik, dit is immers geen condoleance register toch?

En eh.... Youngster, waarom bescherm jij de bestuurder??? Hij is toch zo fout als maar kan, of ben jij toevallig bevriend of familie van hem?


nee dit is geen condoleanceregister nee, maar dan nog is er zoiets als RESPECT!
Dat mis ik bij jou. Ik vind het ronduit belachelijk hoe jij reageert.

Ik bescherm niemand, ik bekijk het alleen wat anders. En nee ik ken ze ook niet. Gelukkig niet zou ik haast zeggen.

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:48

Proof schreef:
Youngster,

Dit is geen "schaduwaccount"

Ik wil enkel mijn mening geven omdat ik het met een hoop mensen niet eens ben. Ik en een paar anderen komen misschien wel wat hard over maar dat moet gewoon kunnen vindt ik, dit is immers geen condoleance register toch?

En eh.... Youngster, waarom bescherm jij de bestuurder??? Hij is toch zo fout als maar kan, of ben jij toevallig bevriend of familie van hem?


en...al zou ze een vriend of familie zijn van de bestuurder (wat ze NIET IS!!)...ga je haar nu ook veroordelen??
En als je GOED leest....beschermt ze hem ook niet...keurt ze zijn gedrag ook af....enkel veroordeelt ze hem niet tot moordenaar

Yell
Berichten: 13761
Geregistreerd: 07-10-04
Woonplaats: het noorden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:54

@proof- hoe kom je zo in een keer bij bokt?

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:58

Proof schreef:
Youngster,

Dit is geen "schaduwaccount"

Ik wil enkel mijn mening geven omdat ik het met een hoop mensen niet eens ben. Ik en een paar anderen komen misschien wel wat hard over maar dat moet gewoon kunnen vindt ik, dit is immers geen condoleance register toch?

En eh.... Youngster, waarom bescherm jij de bestuurder??? Hij is toch zo fout als maar kan, of ben jij toevallig bevriend of familie van hem?


en dan nog wat.....zie jij Hoera ook zo reageren???? Nee...terwijl zij zo'n situtatie van heeeeeel dichtbij heeft meegemaakt!

Daar zou je iets van kunnen leren!!!!!!!!!!!!!

sweetheart

Berichten: 2928
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Wales, UK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:59

Whiz schreef:

ten eerste ik kan nergens in de topic de ware toedracht vinden van het ongeluk. Vind het dus wel frapant dat veel mensen hier al allerlei conclusies trekken.


Hoe weet je dat hij niet is uitgeweken voor een konijn? Of een ander kind? Of voor een fietser??

Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd.. Maar bij mijn weten is te hard rijden een overtreding en geen misdrijf.

Ik denk niet dat deze jongen de auto is ingestapt met de gedachte.... '' ha vandaag ga ik even 3 meisjes van 13 dood rijden''.

Reken er maar op dat deze jongen... ''buiten verdere bijkomstigheden'' zich de rest van zijn leven aan dit ongeluk herinnerd wordt.

Amen Whizz ik sluit me volledig bij je aan EN VOORAL HET DIKGEDRUKTE!!! mensen zijn nogal goed in oordelen voordat het hele verhaal duidelijk is. Zo komen de roddels in de wereld. En NEE ik keur het vermoeddelijke te hard rijden niet goed, maar laten we eerst het rapport afwachten!

Anoniem

Re: Ernstig ongeval in Noordbroek,drie 13-jarige meisjes doo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:01

@ DebbieY Doe me een plezier vraag een Mod naar mijn IP adres en dat van Proof!

Om even antwoord te geven op de andere vraag. Ik heb nog geen kinderen nee.

Toch heb ik zulke dingen van heel dicht bij meegemaakt.
Een kennis kon als brandweerman zijnde zijn beide dochters uit een autowrak halen op de bodem van het kanaal. Een gozer had veel te hard gereden met die twee meiden erin. Wat die man doorgemaakt hebt wil je niet weten. Zijn twee meiden dood en die kwal leeft tot op de dag van vandaag nog.

Mijn allerbeste maatje is doodgereden door een "vriend" van hem. Die eikel leeft nog, Ryan is dood.
Enig idee wat je dan doormaakt?!?! Ik vond het toen heel terecht dat mensen zeiden dat die gozer een moordenaar was en dat hij nooit genoeg gestraft kan worden.

Ben ik nu naar? Nee dat ben ik niet! Ik getuig alleen mijn medeleven niet aan iemand die verantwoordelijk is voor de dood van drie jonge meiden!
Als jij me daarom naar wilt noemen ga je gang! Dat zegt meer over jou dan over mij.
Je kan me beter naar vinden om bovengenoemde reden dan om ernstige zaken.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:05

Kan maar 1 ding zeggen Sorane.. wat heb jij ongelovelijk veel wrok en frustratie in jezelf zitten. Ik zou zo niet met mezelf kunnen leven.

Yell
Berichten: 13761
Geregistreerd: 07-10-04
Woonplaats: het noorden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:06

@ sweetheart- Denk jij dat we de uitslag van dat onderzoek te horen krijgen? Of geloof jij ook dat de bloeduitslag van de jongen nog niet bekent is?

Maar buiten dat..

Als je ziet hoe de sporen daar op de weg staan, is de auto nog net niet over de kop gegaan in de bocht.. Dat zegt toch wel wat over de snelheid. (ja ik kom er regelmatig langs)

Yell
Berichten: 13761
Geregistreerd: 07-10-04
Woonplaats: het noorden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:07

youngster schreef:
Kan maar 1 ding zeggen Sorane.. wat heb jij ongelovelijk veel wrok en frustratie in jezelf zitten. Ik zou zo niet met mezelf kunnen leven.

dit vind ik heel cru om te zeggen!

Anoniem

Re: Ernstig ongeval in Noordbroek,drie 13-jarige meisjes doo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:07

Nee je kan lekker met jezelf leven als je god en iedereen maar vergeeft dat ze mekaar doodmaken en elkaars leven gezieken?!?!

Jij hebt je prioriteiten op hele rare plekken liggen.

Dit heeft niets met wrok te maken. Dit heeft te maken met het feit dat ik het doodrijden van kinderen/mensen niet kan goedkeuren en daar ook niet positief over kan zijn.

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Re: Ernstig ongeval in Noordbroek,drie 13-jarige meisjes doo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:09

Sorane schreef:
@ DebbieY Doe me een plezier vraag een Mod naar mijn IP adres en dat van Proof!


Om even antwoord te geven op de andere vraag. Ik heb nog geen kinderen nee.

Toch heb ik zulke dingen van heel dicht bij meegemaakt.
Een kennis kon als brandweerman zijnde zijn beide dochters uit een autowrak halen op de bodem van het kanaal. Een gozer had veel te hard gereden met die twee meiden erin. Wat die man doorgemaakt hebt wil je niet weten. Zijn twee meiden dood en die kwal leeft tot op de dag van vandaag nog.

Mijn allerbeste maatje is doodgereden door een "vriend" van hem. Die eikel leeft nog, Ryan is dood.
Enig idee wat je dan doormaakt?!?! Ik vond het toen heel terecht dat mensen zeiden dat die gozer een moordenaar was en dat hij nooit genoeg gestraft kan worden.

Ben ik nu naar? Nee dat ben ik niet! Ik getuig alleen mijn medeleven niet aan iemand die verantwoordelijk is voor de dood van drie jonge meiden!
Als jij me daarom naar wilt noemen ga je gang! Dat zegt meer over jou dan over mij.
Je kan me beter naar vinden om bovengenoemde reden dan om ernstige zaken.


dan kun je ook moeilijk oordelen over opvoeding en heb jij ook NIET de ervaring dat kinderen vaak nogal eens anders kunnen doen dan hun geleerd is.....en daarmee is jou opmerking richting die ouders ook volslagen ONTERECHT!!
Misschien dat je ooit in de toekomst nog zelf kinderen krijgt....dan zul je hieraan terugdenken.

Voor wat betreft de rest van je post...dat vind ik allemaal erg naar....maar geeft jou nog steeds geen vrijbrief om mensen als moordenaar te betitelen.....