Niet reageren op een uitnodiging via whatsapp

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DuoPenotti

Berichten: 29700
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 12:05

Maar je kan dus toch als er iets in die groepsapp staat en je wil daar niet antwoorden even prive antwoorden?

Ik vind de app een heerlijke uitvinding.
Ik kan het met mijn verwarde hoofd altijd even terug lezen :P Er even over denken wat te schrijven.
Maar als het om een datum gaat dan ook makkelijk even overleggen met mijn vriend.
Ipv aan de telefoon ineens moeten schakelen. Dat vind ik veel lastiger

meggiemeg

Berichten: 12235
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 12:08

Femke_Tweety schreef:
In een groepsapp kan dat voor sommigen écht heel moeilijk zijn.
Nee zeggen vinden sommige menselijke al moeilijk.
1op1 al moeilijk.

En dan in een groep, zeg je in feite -voor het gevoel- nee tegen iedereen in die groep.

Ik ken echt mensen die zich enorm onder druk gezet voelen als de vraag in een groep gesteld wordt.


(Ikzelf ga toch al zelden naar 'feestjes' en dat weten de meeste mensen in mijn omgeving ook. Ik vind er doorgaans werkelijk niets aan namelijk. Enkele uitzonderingen daargelaten. Mensen gaan er op voorhand dan vaak ook al vanuit dat ik waarschijnlijk niet kom. Vier ook mijn eigen verjaardag niet, ook niet van familie. Doe mij maar gewoon gezellig in kleine setting. )


Dan kan je toch in een privé appje aangeven ik ben er niet die datum en klaar?

miereneter

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 12:10

Sellyxx schreef:
Als ik die post goed lees staat er volgens mij niet dat die persoon zelf kinderen had :) In dat geval zeker begrijpelijk. Als je zelf een goed gesprek probeert te voeren maar alle ouders om je heen alleen maar bezig zijn met hun kinderen ;) Als je zelf ook kinderen hebt, ben je waars. allang blij als je kind het leuk heeft, maar zonder kinderen kan dat wel anders zijn. Als je zelf dan niet echt kan connecten met anderen en anderen dat ook niet echt met jou doen snap ik het dat je liever investeert in 1 op 1 een keer langskomen.

Ook gaat het volgens mij in die post niet over een kinderfeestje (wanneer een kind vriendjes/vriendinnetjes uitnodigt), dan kun je inderdaad prima je kind alleen brengen en weer ophalen. Dit gaat gewoon over de verjaardag van een kind waar ouders met kinderen (of zonder kinderen haha) voor worden uitgenodigd.


Als dat zo is, heb ik het helemaal verkeerd gelezen, excuses. In dat geval: groot gelijk dat je niet gaat.

Overigens ben ik nogal flexibel met feestjes. Ik nodig wel nooit grote hoeveelheden mensen uit, ik heb geen grote vriendengroep en familie woont in het buitenland. Geef ook niet bepaald wekelijks een feestje. De keren dát ik iets organiseer, haal ik altijd voor een weeshuis aan eten en drinken in huis, dus iedereen en zijn oma is welkom. Dat scheelt veel stress.

nps
Berichten: 1986
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 12:48

Relaxed schreef:
nps schreef:
Je maakt inbreuk op andermans tijd omdat jij diegene wil spreken. Voor belangrijke dingen en goede vrienden of familie, geen enkel probleem, maar voor minder belangrijke dingen, al helemaal dingen die over de app kunnen, vind ik het gewoon niet fijn. Daar heeft iedereen z'n eigen voorkeur in, en das prima, toch? Ik vind dit dan weer een vrij bijzondere reactie :).


Als je een telefoontje zo groot maakt door het zo te noemen snap ik dat je wel een zwaar leven hebt met een telefoon :') Jeetje mina, oplossingen genoeg te bedenken.. Anderen kunnen moeilijk ruiken dat jij zo zwaar aan een belletje tilt :+


Nounou, wat een lompe reactie zeg. Ik maak een telefoontje niet groot, mijn leven is ook niet zwaar, ik word niet boos op degene die belt. Ik vind het gewoon niet fijn om gebeld te worden over vragen die over app kunnen, en vind het grappig om te lezen hoe anders mensen dit ervaren. Als ik weet dat iemand het druk heeft of even lastig zit ga ik diegene niet lastig vallen met onbelangrijk geneuzel. Mag ik dat vinden zonder meteen levensmoe gepraat te worden? Jeetje mina en grutjes nog aan toe zeg. Overigens, ik ben freelancer en heb maar 1 telefoon die ik zowel zakelijk als privé gebruik, dus kan (en wil) dus ook niet zomaar vreemde nummers blokken. Het is niet altijd zo pasklaar als het lijkt :).

Pareltjes schreef:
Zo goed als het iedereen vrij staat een uitnodiging te sturen, staat het ook iedereen vrij niet te reageren. Deal with it. Je kunt en mag anderen niet dwingen contact met je op te nemen.
.

Dat dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 13:09

nps schreef:
Relaxed schreef:
Als je een telefoontje zo groot maakt door het zo te noemen snap ik dat je wel een zwaar leven hebt met een telefoon :') Jeetje mina, oplossingen genoeg te bedenken.. Anderen kunnen moeilijk ruiken dat jij zo zwaar aan een belletje tilt :+


Nounou, wat een lompe reactie zeg. Ik maak een telefoontje niet groot, mijn leven is ook niet zwaar, ik word niet boos op degene die belt. Ik vind het gewoon niet fijn om gebeld te worden over vragen die over app kunnen, en vind het grappig om te lezen hoe anders mensen dit ervaren. Als ik weet dat iemand het druk heeft of even lastig zit ga ik diegene niet lastig vallen met onbelangrijk geneuzel. Mag ik dat vinden zonder meteen levensmoe gepraat te worden? Jeetje mina en grutjes nog aan toe zeg. Overigens, ik ben freelancer en heb maar 1 telefoon die ik zowel zakelijk als privé gebruik, dus kan (en wil) dus ook niet zomaar vreemde nummers blokken. Het is niet altijd zo pasklaar als het lijkt :).



Ik zeg niks over nummers blokken he ;) Druk m gewoon weg en klaar, het is echt niet zo moeilijk als jij het maakt..

Sizzle

Berichten: 35703
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 13:13

Je kan als je wegdrukt ook een automatisch bericht laten sturen dat je via chat bereikbaar bent (of iets anders).
Dan voorkom je dat ze het nog 3x proberen omdat ze denken dat er een verbindibgsprobleem is.

Mizora

Berichten: 18100
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 13:21

Relaxed schreef:
Ik zeg niks over nummers blokken he ;) Druk m gewoon weg en klaar, het is echt niet zo moeilijk als jij het maakt..


Nee, jij vindt het niet zo storend als wij. Dat is iets anders. Hoe moeilijk wij het vinden leg jij met de woorden "maar beter gewoon wegkieperen" en "zwaar leven" in je berichten, niet wij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 13:28

Mizora schreef:
Relaxed schreef:
Ik zeg niks over nummers blokken he ;) Druk m gewoon weg en klaar, het is echt niet zo moeilijk als jij het maakt..


Nee, jij vindt het niet zo storend als wij. Dat is iets anders. Hoe moeilijk wij het vinden leg jij met de woorden "maar beter gewoon wegkieperen" en "zwaar leven" in je berichten, niet wij.


Ik lees dat idd in het bericht van nps.. ;) Ik snap niet hoe je een telefoontje storend kan vinden terwijl je er zoveel aan kunt doen. Naast je telefoon wegkieperen kun je hem ook gewoon op stil zetten..

nps
Berichten: 1986
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 13:55

Relaxed schreef:
Mizora schreef:
Nee, jij vindt het niet zo storend als wij. Dat is iets anders. Hoe moeilijk wij het vinden leg jij met de woorden "maar beter gewoon wegkieperen" en "zwaar leven" in je berichten, niet wij.


Ik lees dat idd in het bericht van nps.. ;) Ik snap niet hoe je een telefoontje storend kan vinden terwijl je er zoveel aan kunt doen. Naast je telefoon wegkieperen kun je hem ook gewoon op stil zetten..


Ik snap niet dat het voor jou zo lastig te begrijpen is dat sommige telefoontjes als storend kunnen worden ervaren. Op stil zetten hoor je 'm alsnog, en in mijn geval kan het ook een werktelefoontje zijn, wat dus wel belangrijk is en soms met een vreemd nummer. Mensen ervaren dingen anders dan jij, dingen zijn lang niet altijd simpel. Een beetje begrip zou je sieren.

Amen Mizora.

purny

Berichten: 27515
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Niet reageren op een uitnodiging via whatsapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 14:01

Ik heb mijn telefoon altijd op stil staan

Popstra
Berichten: 13782
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Niet reageren op een uitnodiging via whatsapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 14:17

ik heb een vreselijke schijt hekel aan groepsappjes en antwoord eigenlijk ook nooit.
je word zo ongevraagd in een groep gezet en ja dan kun je ook de groep verlaten maar dan krijg je ook weer rare gezichten.
ik heb vooral een hekel er aan gekregen omdat er altijd van die lolbroeken in zitten die slap ouwehoeren via die app en jij steeds de meldingen krijgt op momenten die je niet trekt.
of idd te persoonlijk. niet iedereen hoeft te weten of je ergens aan mee wil doen of niet.

gewoon bellen.

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Niet reageren op een uitnodiging via whatsapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 14:56

Of je wacht op een appje en dan krijg je meldingen van al die onzin appjes.

Maar je doet het nooit goed, als je reageert is het niet goed wat je zegt, reageer je niet os het niet goed en als je eruit stapt is het helemaal niet goed.

De mensen die me kennen, weten hoe ik ben en ik zeg altijd; je moet er maar bij denken hoe ik iets zou zeggen of doen. En de rest boeit me echt niet zo. Die denken en doen maar.

Ik snap best het gemak van appen, maar ik lees ook toch teveel dat het mensen hun leven beheerst en hoe, waar en wanneer ze reageren. Dat is gewoon niet goed. Je moet jezelf kunnen zijn en niet bezig zijn met appjes, wat mensen vinden en denken.

Er zijn vast mensen die ook achter mn rug om kletsen, maar ik krijg daar niks van mee en heb er ook geen last van.

speurneusc

Berichten: 5388
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 15:28

ik ken dat, fam. groepsapp, had al 3x eerder iets geplaatst, tussen bestek iets raars gevonden, gevraagd of iemand dat herkende (was uit inboedel van mijn vriend dus dacht komt miss van hun vandaan), iedereen had het gelezen niemand gaf reactie, had ook pas hele dozen leeggemaakt, wat spullen van familie gevraagd of daar belangstelling voor was anders ging het weg weer had iedereen het gelezen, maar niemand reageert. Toen kwam mijn uitnodiging voor mijn verjaardag, ben de 10e jarig en dit jaar viel dat net als bij mijn geboorte, op een paasdag, mijn idee was een gezamelijke paas brunch of zoiets. Ik plaats de uitnodiging en na 2 dagen had iedereen het gelezen, maar geen enkele reactie, niet van goh leuk...maar we hebben al wat of zo, gewoon helemaal niets. Nicht beheert ook de agenda van haar man en hun 2 tieners, dus meestal is dat ff uitzoeken of ze kunnen, komt er berichtje van ff kijken of ze kunnen. Maar dit x gewoon net als eerdere berichtjes, geen reactie.

Heb mijn uitnodiging gewist en ben uit de familie groep gestapt. Zus van vriend reageerde de dag erna, goh kan uitnodiging niet meer vinden, wilden zojuist reageren, gezellig idee wat wil je hebben voor je verjaardag, tijd hoor ik nog wel van je... kijk zo kan het ook. Helaas had ik al besloten om gewoon maar niets te doen. Na week nog een reactie van schone moeders, zus was bij haar op bezoek en vertelde dat ik verjaardag had gecanseld. Krijg ik berichtje, hoe zo? Ik zeg ja krijg geen reactie, ja maar hebben opening campingseizoen op die dag dus moeilijk moeilijk moeilijk en dan kom ik dinsdag dan wel ff de dag erna... nichtje, ook ingeseind door zus, geeft als reactie... we hebben het zo druk komen wij zondag avond wel ff langs.... of te wel iedereen vult gewoon mijn agenda in.. En ik kan 5 dagen elke dag alles aan kant krijgen boodschappen doen etc. etc. terwijl ik mijn beperkingen heb wat betreft energie en gezondheid en ik niet elke dag kan vlammen met de stofzuiger, boodschappen doen, hapjes regelen. En dan heb ook nog werk en mijn webshop erbij waar ik ook wel eens workshops voor geef.

Ik probeer mijn energie te verdelen op dat soort dagen dat ik niet barstend van de spierpijn met overbelaste gewrichten als doodvogeltje op de bank erbij zit... en dat weten ze heus wel.

maar snap ts starter helemaal. Voor mij was dit ook de druppel..

NotYourLine

Berichten: 1495
Geregistreerd: 10-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 15:36

En gewoon een bericht sturen via een verzendlijst i.p.v. een groepsapp? Dan heb je alsnog het "algemene" berichtje dat je maar één keer hoeft te typen, maar dan kun je wel alle genodigden in één keer een bericht sturen via privéapp.

Ik reageer eigenlijk altijd wel (of dat nu meteen of binnen een dag of 3 is). Meer ook voor mezelf, omdat ik anders later het berichtje terugvind en denk: "Had ik hier nou op toegezegd of niet?". :+

Groepsapps die dan na de verjaardag o.i.d. blijven bestaan en waar vervolgens allemaal loze berichtjes in over en weer gestuurd worden of een persoonlijk gesprek tussen 2 mensen gaande is (doe dat lekker privé... :D) , ben ik wel gauw klaar mee. Dan ga ik eruit.

Sizzle

Berichten: 35703
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Niet reageren op een uitnodiging via whatsapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 15:39

Als iemand in een groeps app vraagt of „men“ iets herkend en ik herken het niet zou ik ook niet reageren. Immers herken ik het niet.

Idem met spullen om weg te geven. Dat zie ik ook regelmatig maar als ik geen intresse heb en het wordt me niet persoonlijk aangeboden (1 op 1), waarom moet je dan reageren? Dat is toch niet logisch?

karrij
Berichten: 1056
Geregistreerd: 13-04-21

Re: Niet reageren op een uitnodiging via whatsapp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-23 16:38

Nou mijn vraag heeft schijnbaar nogal wat los gemaakt hahaha, wat een discussie zeg en wat wordt er allemaal bijgehaald! Ik moet ook wel lachen hoor hoe principieel sommigen zijn, maar hey ieder zijn/haar ding!

Bottom line is, mensen moeten nu eenmaal communiceren, via telefoon, app, mail, misschien nog via rooksignalen :+

Voor mij was het wel een eye openener dat deze mensen binnen mijn familie het wellicht wel als een moetje zien om bij ons op verjaarsvisite te komen, dat wil ik ze niet aandoen, maar dat wil ik mezelf ook niet aandoen! Ik wil geen mensen over de vloer die eigenlijk liever niet komen, dan lekker weg blijven, iedereen blij!

Femke_Tweety

Berichten: 11999
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 16:42

Neem dat nou niet meteen als vaststaand feit aan,

Maar als 1 van de mogelijke redenen waarom ze niet reageren.

Je lijkt nu al net zo kort door de bocht hun reactie in te vullen als in je openingspost...


Communiceer met ze!

Vraag, en vul niet op voorhand in wat jij denkt dat hún reden is.

Stuur een privebericht of bel.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18001
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Niet reageren op een uitnodiging via whatsapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 16:48

Wat femke_tweety zegt, dus. Je pakt er weer alleen uit wat jou uitkomt en in jouw straatje past. Er zijn meer mogelijkheden.

Coco4life
Berichten: 1218
Geregistreerd: 03-11-22
Woonplaats: Naast de buurman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 16:50

karrij schreef:
Misschien ben ik hopeloos ouderwets, zeg het me dan :(:)

Er valt mij al langere tijd op dat mensen slecht maar ook geheel niet reageren op een app berichtje.

Een voorbeeld:

Manlief is eind deze maand jarig, nu heb ik 2 weken geleden een berichtje geplaatst in de familie groeps app. Mijn schonnmoeder en schoonzus hebben gereageerd dat ze kunnen en komen op de gestelde datum.
:( Neef en Nicht (en aanhang) reageren allemaal helemaal niet, terwijl ik in de app vraag door te geven of je wel of niet komt. Lijkt mij duidelijk, even reageren dus, hoeft niet binnen een uur of een paar uur maar na 2 weken nog geen reactie sturen vind ik raar, een tikkie onbeschoft zelfs (iemand doet de moeite om een leuke middag te organiseren). Volgende week is het feestje en men weet wanneer hun oom jarig is.
Ik ga ook geen herhaling sturen, maar blijf het vreemd vinden. Een reactie geven dat je niet kunt is ook een reactie, toch?

Maar ik heb het meer gehad hoor, dat je iemand appt en nooit een reactie meer terug krijgt, ik vind het gek.

of ben ik ouderwets 8)7

ps en ik ben best aardig en gezellig hoor :+

Ik ben mega ongeduldig, maar inderdaad het valt mij ook op. Ik ging laatst met gr 8 naar de Efteling, pas de twee dagen voor dat we gingen reageerde iedereen. Zelf antwoord ik gelijk haha, maar het is wel een beetje aso. Wat ik vervelender vind is dat ze het gelezen hebben maar niet antwoorden

speurneusc

Berichten: 5388
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 17:01

Sizzle schreef:
Als iemand in een groeps app vraagt of „men“ iets herkend en ik herken het niet zou ik ook niet reageren. Immers herken ik het niet.

Idem met spullen om weg te geven. Dat zie ik ook regelmatig maar als ik geen interesse heb en het wordt me niet persoonlijk aangeboden (1 op 1), waarom moet je dan reageren? Dat is toch niet logisch?


is geen groepje van "vage" kennissen of vrienden, is directe familie die niet zo groot is, kleine moeite om te zeggen: kweet niet, of geen interesse of mag weg of zoiets.. ok in dit geval had ik er nog niet zoveel moeite mee. Maar op de uitnodiging voor mijn verjaardag dus wel. Wat is er zo moeilijk aan om ff iets terug te plaatsen? leuk ff agenda kijken, of geloof dat we al wat hebben laat wat weten, of zo.

en iedereen had het binnen een uur nadat ik geplaatst had gelezen trouwens

karrij
Berichten: 1056
Geregistreerd: 13-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-23 17:08

Femke_Tweety schreef:
Neem dat nou niet meteen als vaststaand feit aan,

Maar als 1 van de mogelijke redenen waarom ze niet reageren.

Je lijkt nu al net zo kort door de bocht hun reactie in te vullen als in je openingspost...


Communiceer met ze!

Vraag, en vul niet op voorhand in wat jij denkt dat hún reden is.

Stuur een privebericht of bel.



Ze kunnen mij ook benaderen ;)
Het gaat om in totaal 4 mensen die niet reageren, zal er niet 1 van de 4 zijn die denkt ach ik/we heb(ben) niet gereageerd!
en het is niet de 1ste keer, ik blijf niet achter iemand aanlopen, ze mogen ook best wat moeite voor mij doen!

Sizzle

Berichten: 35703
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 17:36

Soms is iets ook gewoon echt veel. Dan loopt je hoofd al over en dan komt er een uitnodiging.
Enerzijds wil je wel, anderzijds krijg je er al stress van in vooruitzicht. Soms struisvogel ik zulke dingen dan ook als ze aan meer dan 1 persoon zijn. Met uitzondering van mijn hechtste vrienden of ouders of zo. 2e graads familie zou ik dan ook niet perse met mijn problemen willen lastig vallen en iets als: „kweet ut nog nie“, vind ik ook niet echt in orde. Nee zeggen is voor heel veel mensen sowieso vreselijk stressvol.

Als ik antwoord nodig heb dan zet ik er altijd een datum bij: tot xx-xx geen antwoord, dan ga ik er vanuit dat het niet gelegen komt.

Mijn broer kan soms ook weken niet reageren. Ik weet dat bij hem dan gewoon de emmer overloopt op dat moment.

Mijn moeder kan soms ook dingen sturen waar ik gewoon geen zinnig antwoord op heb (een foto van een baby van de buurvrouw of zo). Aan de telefoon kun je dan gewoon een beetje zitten uhuh oja-en maar in een app is dat gewoon onbeschoft

speurneusc

Berichten: 5388
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 17:57

Sizzle schreef:
Soms is iets ook gewoon echt veel. Dan loopt je hoofd al over en dan komt er een uitnodiging.
Enerzijds wil je wel, anderzijds krijg je er al stress van in vooruitzicht. Soms struisvogel ik zulke dingen dan ook als ze aan meer dan 1 persoon zijn. Met uitzondering van mijn hechtste vrienden of ouders of zo. 2e graads familie zou ik dan ook niet perse met mijn problemen willen lastig vallen en iets als: „kweet ut nog nie“, vind ik ook niet echt in orde. Nee zeggen is voor heel veel mensen sowieso vreselijk stressvol.

Als ik antwoord nodig heb dan zet ik er altijd een datum bij: tot xx-xx geen antwoord, dan ga ik er vanuit dat het niet gelegen komt.

Mijn broer kan soms ook weken niet reageren. Ik weet dat bij hem dan gewoon de emmer overloopt op dat moment.

Mijn moeder kan soms ook dingen sturen waar ik gewoon geen zinnig antwoord op heb (een foto van een baby van de buurvrouw of zo). Aan de telefoon kun je dan gewoon een beetje zitten uhuh oja-en maar in een app is dat gewoon onbeschoft


hier zeg maar moeder, zus tweeling tante van moeder en haar kinderen, kleinkinderen/tieners) en kunnen best zelfde dag reageren als ze zouden willen, zelfs gelijk wanneer ze het gelezen zouden hebben, geen beperkingen waarom dat niet binnen een dag zou kunnen.

Sizzle

Berichten: 35703
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 18:43

Ik heb ook geen beperking hoor :=
Maar soms zijn dingen te veel.

Laatst ook iets gekregen wat me eigenlijk heel leuk leek maar toch in de reminder heb afgezegd. Was gewoon echt even teveel.
Eerder afzeggen was het ook niet echt want op zich wilde ik wel en er stond ook nog niets.
Mensen nemen een afzegging doorgaans ook niet zo best als zegt: nee ik kom niet, ga bankhangen :+
Dan wordt dat ook weer scheef geinterpreteerd.

imaudy
Berichten: 5061
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Re: Niet reageren op een uitnodiging via whatsapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 19:09

Ik heb niet alles gelezen, maar er is bijna niks zo irritant als mensen die niet op je appjes reageren. Nou ja, vind ik :D