Oorlog in Oekraïne en de gevolgen voor ons Nederlanders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BigOne
Berichten: 38325
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 12:57

elnienjo schreef:
Politici aanschrijven doe ik idd ook. Maar als ik het organisatietalent had om een demonstratie te organiseren had ik wel een goede leidinggevende functie gehad ipv afgekeurd te zijn.


Nou, daar hoef je geen organisatietalent voor te zijn, je maakt een poster , verspreid hem onder bepaalde personen op fb,insta en twitter en hoppa. Opkomst is wel een heel stuk lager dan een jaar geleden maar toch, paar honderd mensen moet wel lukken. Koffiedrinken erbij zetten.

Suzanne F.

Berichten: 49276
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 12:58

Ik ben benieuwd wat een PVV, Ja21 en de BBB samen voor elkaar zouden krijgen.
Het zou er heel anders uit gaan zien in ieder geval.

purny

Berichten: 27522
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 12:58

Of met een bordje op het plein gaan staan. Er zullen dan vast meerdere mensen aansluiten.

DuoPenotti

Berichten: 29723
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Oorlog in Oekraïne en de gevolgen voor ons Nederlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 13:00

Ik hoop sowieso niet dat BBB iets met PVV te maken gaat hebben.
BBB wil niet elke vluchteling terug, maar wel de raddraaiers aanpakken en dat niet zo aan laten klooien.
Om even een voorbeeld te geven. Die zijn wel rechts, maar ook nog wel humaan.

Sizzle

Berichten: 35704
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-22 13:02

purny schreef:
Of met een bordje op het plein gaan staan. Er zullen dan vast meerdere mensen aansluiten.


En zodra het dan te druk wordt voor je mentale welzijn geef je het bordje aan iemand anders en ga je gewoon zelf weer naar huis op de tv kijken hoe het verder gaat :D

pien_2010

Berichten: 43457
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Oorlog in Oekraïne en de gevolgen voor ons Nederlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 10:17

Wat ontwikkelt dit topic zich raar opeens. Er zijn genoeg overkoepelende instanties zoals vakbonden, ouderenbonden, etc etc die vaak het voortouw nemen met acties. Waarom dit terugleggen bij bokkers die zaken niet begrijpen , dit verwoorden hier en blijkbaar daarin indersteund worden door het Europees parlement.
Het lijkt wel of daarmee gezegd wordt, ga dan zelf de barricade op en zo nee houd je mond en slik je kritiek in.

Tiggs

Berichten: 7528
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 10:20

Sizzle schreef:
purny schreef:
Of met een bordje op het plein gaan staan. Er zullen dan vast meerdere mensen aansluiten.


En zodra het dan te druk wordt voor je mentale welzijn geef je het bordje aan iemand anders en ga je gewoon zelf weer naar huis op de tv kijken hoe het verder gaat :D


'Wil je mijn bordje even vasthouden, ik moet naar de wc/ga iets te drinken halen?'

Sizzle

Berichten: 35704
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 10:22

Men hoeft kritiek niet voor zich te houden maar iedere keer schrijven dat het raar is dat „nederlanders“ niet in opstand komen en zelf als nederlander niet in opstand komen maar wel verwachten dat een ander dat (voor je) doet vind ik nogal bijzonder.

Er is geen overkoepelende organisatie voor „de Nederlander“. Immers treft inflatie allen.

nikkel
Berichten: 2536
Geregistreerd: 29-11-18
Woonplaats: kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 11:02

De inflatie treft inderdaad iedereen, alleen niet in gelijke mate. Zeker niet wanneer je het gaat omzetten in procenten van een vrij besteedbaar inkomen, om maar iets te benoemen.

Benzz
Berichten: 2895
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 11:15

Sizzle schreef:
Men hoeft kritiek niet voor zich te houden maar iedere keer schrijven dat het raar is dat „nederlanders“ niet in opstand komen en zelf als nederlander niet in opstand komen maar wel verwachten dat een ander dat (voor je) doet vind ik nogal bijzonder.

Er is geen overkoepelende organisatie voor „de Nederlander“. Immers treft inflatie allen.

Dit en het feit dat mensen een totaal andere mening hebben en niet zo hatelijk richting het kabinet zijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41660
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-22 11:20

Benzz schreef:
Sizzle schreef:
Men hoeft kritiek niet voor zich te houden maar iedere keer schrijven dat het raar is dat „nederlanders“ niet in opstand komen en zelf als nederlander niet in opstand komen maar wel verwachten dat een ander dat (voor je) doet vind ik nogal bijzonder.

Er is geen overkoepelende organisatie voor „de Nederlander“. Immers treft inflatie allen.

Dit en het feit dat mensen een totaal andere mening hebben en niet zo hatelijk richting het kabinet zijn.

Het vertrouwen in de overheid is momenteel wel echt laag.

DuoPenotti

Berichten: 29723
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 17:14

Gelukkig is ondertussen wel bekend wie de gasleidingen stuk heeft gemaakt....