Voice of Holland 2022 stilgelegd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:43

BeFunny schreef:
Ik snap die tweede kans op zich ook wel. Maar ergens klopt het verhaal niet (of ik snap het gewoon niet):
OF Rietbergen ging al in 2016 in therapie en dan is april 2019 dus geen op zichzelf staand incident en niet de eerste keer
OF die datum klopte niet en het was wel april 2019 dat hij een eerste waarschuwing kreeg maar dan was de therapie dus ook toen pas gestart en waarom is hij daarin dan niet gevolgd of de therapie zoden aan de dijk zette en er geen sprake was van herhaling van fout gedrag?


Eerder heb ik een link gedeeld. In de media hebben ze die fout gemaakt. Alles wat over 2016 ging. Dat was in 2019.[/quote]

Dat is dus mijn tweede optie. Maar dat roept ook vragen op?

Denise-storm: in geval van Marco is het niet relevant of er al dan niet sprake was van wederzijdse toestemming. Bij minderjarigen zit je hoe dan ook hartstikke fout.
Laatst bijgewerkt door Nikass op 21-01-22 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Denise_Storm

Berichten: 2372
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:44

aniek1985 schreef:
Op social media werd gewezen naar dit Instagram bericht van degene die aangifte heeft gedaan tegen Rietbergen.
Het interview is van na The Voice.

[ [url=m/NqHEh3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/6vrg0G.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit is wel een tegenstrijdige uitspraak en daarmee heeft zij misschien wel een verkeerd signaal afgegeven… Blijft het natuurlijk nog altijd zo dat hij over een grens heen gegaan kan zijn als zij dat duidelijk heeft aangegeven en dat is zeker niet oké.

CharleyT
Berichten: 3995
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:48

BaileyMix schreef:
rien10 schreef:
Het hoeft niet aan de opvoeding te liggen Popstra. Het aandacht vragen/positieve bevestiging nodig hebben kan ook komen door .... noem maar op; het ontbreken van een veilige basis, een trauma, geen voorbeeld hebben, zoveel oorzaken voor te noemen.



Nee, nou schuif je weer de schuld in de schoenen van slachtoffers. Mannen moeten in het geval van groomen gewoon met hun poten van kwetsbare vrouwen afblijven. We moeten niet meisjes leren hoe ze niet kwetsbaar zijn (wat dat dan ook moge betekenen), we moeten jongens leren dat er grenzen zijn.


Wonderbaarlijk dat jij met zo'n reactie komt. Er wordt niks in schoenen geschoven, het is meer een verklaring hoe het kan komen dat een meisje/vrouw minder sterk in haar schoenen staat. En aangezien zulke viespeuken blijkbaar een feilloos gevoel hebben wie ze moeten benaderen maakt dat de slachtoffers kwetsbaarder dan andere meiden.

BeFunny

Berichten: 10606
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:49

Denise_Storm schreef:
aniek1985 schreef:
Op social media werd gewezen naar dit Instagram bericht van degene die aangifte heeft gedaan tegen Rietbergen.
Het interview is van na The Voice.

[ [url=m/NqHEh3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/6vrg0G.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit is wel een tegenstrijdige uitspraak en daarmee heeft zij misschien wel een verkeerd signaal afgegeven… Blijft het natuurlijk nog altijd zo dat hij over een grens heen gegaan kan zijn als zij dat duidelijk heeft aangegeven en dat is zeker niet oké.


Hoezo? Omdat ze een beschuitje met hem wilde eten. Toen ze nog niet wist wie hij was?

Niobe

Berichten: 7988
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:51

BeFunny schreef:
Denise_Storm schreef:

Dit is wel een tegenstrijdige uitspraak en daarmee heeft zij misschien wel een verkeerd signaal afgegeven… Blijft het natuurlijk nog altijd zo dat hij over een grens heen gegaan kan zijn als zij dat duidelijk heeft aangegeven en dat is zeker niet oké.


Hoezo? Omdat ze een beschuitje met hem wilde eten. Toen ze nog niet wist wie hij was?


Nou, dat is niet per se gezegd, ze kende hem niet toen ze aan hem vroeg of hij wel Adèle kon spelen. Ze kende hem ten tijde van dit interview wel, volgens mij. Maar zeggen dat je met iemand een beschuitje zou willen eten is nog steeds geen toestemming voor hem om er wat mee te doen.

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Voice of Holland 2022 stilgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:52

Nja, als je iemand het ja-woord geeft is het wellicht ook oke als diegene je later in elkaar timmert.. je bent tenslotte zelf met m getrouwd... Ofzo... :n

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:52

Niobe schreef:
aniek1985 schreef:
Op social media werd gewezen naar dit Instagram bericht van degene die aangifte heeft gedaan tegen Rietbergen.
Het interview is van na The Voice.

[ [url=m/NqHEh3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/6vrg0G.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ah dat vind ik zo flauw altijd, even in het verleden zoeken naar dingen die eventueel gezegd zijn door de slachtoffers, dit is zo irrelevant.


Waarom? Ik vind dit wel degelijk relevant. Blijkbaar was zij wel gecharmeerd van hem. En daarmee kán ze dingen wel degelijk uitgelokt hebben. Nadrukkelijk zeg ik ‘kán’. Iets met verkeerde signalen afgeven.

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:55

Fitzroy schreef:
Niobe schreef:

Ah dat vind ik zo flauw altijd, even in het verleden zoeken naar dingen die eventueel gezegd zijn door de slachtoffers, dit is zo irrelevant.


Waarom? Ik vind dit wel degelijk relevant. Blijkbaar was zij wel gecharmeerd van hem. En daarmee kán ze dingen wel degelijk uitgelokt hebben. Nadrukkelijk zeg ik ‘kán’. Iets met verkeerde signalen afgeven.


Ok. Dus als iemand over de grens gaat, maar je was wel gecharmeerd was het dus geen probleem?

BS natuurlijk. Langzaam inpakken is dé modus operandi.

En dan heb ik het nog niet eens over de scheve verhoudingen.

Ik zit hier echt met mijn mond open dat mensen dit nog steeds niet snappen.

Niobe

Berichten: 7988
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:57

Iemand kan ook van gedachten veranderen, je hebt toch ook recht op het herroepen van je mening bijvoorbeeld?

@shiloh precies ja, ik begrijp ook niet zo goed dat mensen dit niet begrijpen.
Stel je bent Jeroen en je leest dat en denkt “oh ja leuk, zou ik ook wel willen” en je speelt er op in, dat kan, maar je gaat dan toch wel peilen of het gewenste acties blijven?
Laatst bijgewerkt door Niobe op 21-01-22 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:57

Fitzroy schreef:
Waarom? Ik vind dit wel degelijk relevant. Blijkbaar was zij wel gecharmeerd van hem. En daarmee kán ze dingen wel degelijk uitgelokt hebben. Nadrukkelijk zeg ik ‘kán’. Iets met verkeerde signalen afgeven.


Zou je willen uitleggen hoe jij vindt dat je seksueel ongewenste aanrakingen kan uitlokken? Oprecht benieuwd.
Laatst bijgewerkt door Silenna op 21-01-22 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:57

Fitzroy schreef:
Waarom? Ik vind dit wel degelijk relevant. Blijkbaar was zij wel gecharmeerd van hem. En daarmee kán ze dingen wel degelijk uitgelokt hebben. Nadrukkelijk zeg ik ‘kán’. Iets met verkeerde signalen afgeven.

ohhhh en daar MOEST hij dan natuurlijk wel wat mee doen, dat ging helemaal vanzelf....

Dat is toch raar..? Als ik een man leuk vindt en ik maak een praatje met hem en ergens in het gesprek verandert de toon en wordt hij dwingend, dan heb ik daar toch niet om gevraagd? Moet ik dan akkoord gaan met dingen die hij wil, omdat ik dat praatje begonnen ben omdat ie leuk leek?

Buiten dat, niet op werk, niet in die programma situatie, niet bij machtsverhouding, niet bij leeftijdsverschil etc...
Dat zou me daar mooi worden zeg, als dat het verhaal zou zijn 'ze was wel gecharmeerd, dus huppekee'

lor1_1984

Berichten: 12052
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:59

Fitzroy schreef:
En daarmee kán ze dingen wel degelijk uitgelokt hebben. Nadrukkelijk zeg ik ‘kán’. Iets met verkeerde signalen afgeven.

Volgens diverse mensen is iemand aan blijven kijken in gesprek ook 'flirten' of 'verkeerde signalen afgeven'.
Maar voor degenen die dat doen kan het helemaal niets betekenen en enkel een manier zijn om de communicatie te verbeteren, bijvoorbeeld liplezen door slechthorenden.
Heel vaak ben ik als slechthorende in rare situaties beland, enkel omdat ik mensen aankeek (lip las) en mijn gesprekspartner daardoor het idee kreeg dat ik seksueel/romantisch geïnteresseerd was in diegene. 8)7
En als ik dan heel duidelijk was dat ik geen interesse had was ik een zuur wijf, speelde hard to get etc.

moyra

Berichten: 9658
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 12:59

Cer schreef:
moyra schreef:
Ik vond het best schokkend dat bij tvoh kids een beleid is dat er nooit kinderen 1 op 1 zijn met een volwassen, maar Marco zijn billen/heupen verhaal dus gewoon openlijk plaats kon vinden.

Ali deed alles buiten het zicht, maar Marco kon dus in bij zijn van andere in kinder billetjes knijpen >;)
Hoe dan?

Er werd uitgelegd dat die barbeques van Marco buiten TVOH plaatsvonden


Ik citeer:
'Ik zag Marco borsato regelt aan jonge meisjes zitten op de set van the voice kids, hij zou dan o.a hun heupen aan raken'

Eerste vermeende slachtoffer was op de bbq en de 2e is mij niet duidelijk. Dat kan op de set zijn geweest maar ook op een bbq

BeFunny

Berichten: 10606
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:00

Niobe schreef:
BeFunny schreef:


Dit is wel een tegenstrijdige uitspraak en daarmee heeft zij misschien wel een verkeerd signaal afgegeven… Blijft het natuurlijk nog altijd zo dat hij over een grens heen gegaan kan zijn als zij dat duidelijk heeft aangegeven en dat is zeker niet oké.


Hoezo? Omdat ze een beschuitje met hem wilde eten. Toen ze nog niet wist wie hij was?


Nou, dat is niet per se gezegd, ze kende hem niet toen ze aan hem vroeg of hij wel Adèle kon spelen. Ze kende hem ten tijde van dit interview wel, volgens mij. Maar zeggen dat je met iemand een beschuitje zou willen eten is nog steeds geen toestemming voor hem om er wat mee te doen.


Nouja een beschuitje eten moet gewoon kunnen. En is helemaal niks geks aan. Er zijn ook wel mensen met wie ik wel een beschuitje zou willen eten. Zonder dat ik verwacht dat ik dan op de grond moet gaan liggen en verwacht dat er dan gezegd wordt daar zou ik wel op willen liggen of een dickpik gestuurd zou krijgen.

Daarbij moet afspreken met mannen op vriendschappelijk of professioneel vlak gewoon mogelijk zijn. Daarmee lok je niet meteen iets uit. Als ik met iemand in een restaurant ga zitten als die me uitnodigd om iets te gaan eten. Geef ik daarmee geen toestemming voor meer en lok ik niks uit ;) en geef ik geen verkeerd signaal. Ik ga wat eten, niks meer of minder.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 21-01-22 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:01

DuoPenotti schreef:
Maar hij zegt toch helemaal niet dat ze hun poten niet thuis moeten houden?

Maar dat als hij er geen weet van heeft niets kan doen.
Ja dat is toch ook zo.

Vind dit zo echt een berg gel.l en omdraaien. Dat is wel hoe het tegenwoordig vaker gaat, wat mensen zeggen zo expres verkeerd uitleggen.

Als ik nu mijn arm breek en niet naar de dokter ga moet ik later ook niet zeggen, de arts heeft mijn arm niet gezet. Hoe kan hij die zetten als hij van niets weet?

Natuurlijk begrijp ik dat het in dit geval veel moeilijker is om aan te kaarten.
Maar uiteindelijk is het wel zo, andere kunnen niet ruiken dat het gebeurt, de mensen die slachtoffer zijn geworden moeten het toch echt zelf melden.


Als zaakvoerder heb je gewoon verantwoordelijkheden en aansprakelijkheden e? Veiligheid en welzijn zijn daar onderdeel van.

Achteraf zeggen: ja ik heb me daar nog nooit in verdiept is dus wel degelijk een dwaling.

Als morgen een fabriek afbrandt en tien man sterft omdat er een pallet voor een nooddeur stond moet je ook niet zeggen: ja we hebben een preventieadviseur maar verder was ik er niet zo mee bezig. Waarom is niemand iets komen zeggen?

In dat geval zal de zaakvoerder op persoonlijke titel voor de rechtbank komen. Want je hebt de plicht om de risico’s te beoordelen en gepaste maatregelen te nemen. Doe je dat niet dan ben je wel degelijk in fout.

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:03

moyra schreef:
Cer schreef:
Er werd uitgelegd dat die barbeques van Marco buiten TVOH plaatsvonden


Ik citeer:
'Ik zag Marco borsato regelt aan jonge meisjes zitten op de set van the voice kids, hij zou dan o.a hun heupen aan raken'

Eerste vermeende slachtoffer was op de bbq en de 2e is mij niet duidelijk. Dat kan op de set zijn geweest maar ook op een bbq


Ja dat snap ik dan weer niet. Wat is er mis met heupen?

Billen. Ok. Hartstikke fout. Maar heup? :?

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:03

poes schreef:
Als morgen een fabriek afbrandt en tien man sterft omdat er een pallet voor een nooddeur stond moet je ook niet zeggen: ja we hebben een preventieadviseur maar verder was ik er niet zo mee bezig. Waarom is niemand iets komen zeggen?
In dat geval zal de zaakvoerder op persoonlijke titel voor de rechtbank komen. Want je hebt de plicht om de risico’s te beoordelen en gepaste maatregelen te nemen. Doe je dat niet dan ben je wel degelijk in fout.

Off topic:
Dan heb je toch eigenlijk niks aan die adviseur? Moet je dan iedereens werk controleren? Dan kan je het net zo goed zelf doen.. toch?

BeFunny

Berichten: 10606
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:04

Shiloh schreef:
Cer schreef:
Er werd uitgelegd dat die barbeques van Marco buiten TVOH plaatsvonden.

Ik citeer:
'Ik zag Marco borsato regelt aan jonge meisjes zitten op de set van the voice kids, hij zou dan o.a hun heupen aan raken'

Eerste vermeende slachtoffer was op de bbq en de 2e is mij niet duidelijk. Dat kan op de set zijn geweest maar ook op een bbq


Ja dat snap ik dan weer niet. Wat is er mis met heupen?

Billen. Ok. Hartstikke fout. Maar heup? :?


Al raakt hij haar tenen aan. Zo lang je niet wil dat iemand aan je zit dan heeft iemand van je af te blijven.

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:06

BeFunny schreef:
Al raakt hij haar tenen aan. Zo lang je niet wil dat iemand aan je zit dan heeft iemand van je af te blijven.


Dit..
ik snap niet dat het normaal is om aan mensen te zitten.. doe het gewoon niet

Swah

Berichten: 1858
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:08

Cer schreef:
poes schreef:
Als morgen een fabriek afbrandt en tien man sterft omdat er een pallet voor een nooddeur stond moet je ook niet zeggen: ja we hebben een preventieadviseur maar verder was ik er niet zo mee bezig. Waarom is niemand iets komen zeggen?
In dat geval zal de zaakvoerder op persoonlijke titel voor de rechtbank komen. Want je hebt de plicht om de risico’s te beoordelen en gepaste maatregelen te nemen. Doe je dat niet dan ben je wel degelijk in fout.

Off topic:
Dan heb je toch eigenlijk niks aan die adviseur? Moet je dan iedereens werk controleren? Dan kan je het net zo goed zelf doen.. toch?


Je bent eindverantwoordelijk. Daar word je ook voor beloond. Dan heb je een verkeerd aanamebeleid binnen je bedrijf. Natuurlijk controleer je niet al het werk persoonlijk.

pmarena

Berichten: 48180
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:08

Laten we wel wezen.

Het is natuurlijk wel een hele andere situatie wanneer een man de indruk heeft dat een vrouw wel interesse heeft en het allemaal prima lijkt te vinden. Omdat hij geen "nee" hoort of ziet en hem niet goed genoeg ingeprent is dat hij toch echt een JA moet hebben.

Dáár ligt het grootste probleem.... en dat is een maatschappelijk probleem vrees ik.
Door vrouwen te pas en te onpas als sex-objecten af te beelden bijvoorbeeld...

De ellende is daarnaast voor het slachtoffer (rotwoord vind ik...) dat die zo overdonderd kan zijn door alles dat er gebeurd is, dat ze prima nog ná het gebeurde zo'n klootviool uitgebreid, erg gecharmeerd kan bedanken voor alles dat hij voor haar gedaan heeft. En hem er nog een knuffel en dankbare blik bij geeft en alles wat je maar kan bedenken. Dat het er dus niet uitziet alsof hij iets gedaan heeft dat ze niet wilde.

En dan een tijd later, als alles een beetje gaat landen en ze uit die rare sfeer is, het besef bij haar pas indaalt dat het helemáál niet okee was, de bedoelingen van diegene helemáál niet goed waren achteraf gezien (maar juist erg egoïstisch) dat hij haar nooit zo had mogen overdonderen en in zo'n positie had mogen brengen waarbij ze bevroor en dingen liet gebeuren die ze eigenlijk helemaal niet wilde.

Dan kan je wellicht wel beelden vinden van destijds dat alles koek & ei leek en zo'n jongedame toen nergens problemen mee had.... en de conclusie trekken dat ze achteraf dingen is gaan verzinnen... maar helemaal fair hoeft dat niet te zijn :(:)

moyra

Berichten: 9658
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:09

Shiloh schreef:
moyra schreef:

Ik citeer:
'Ik zag Marco borsato regelt aan jonge meisjes zitten op de set van the voice kids, hij zou dan o.a hun heupen aan raken'

Eerste vermeende slachtoffer was op de bbq en de 2e is mij niet duidelijk. Dat kan op de set zijn geweest maar ook op een bbq


Ja dat snap ik dan weer niet. Wat is er mis met heupen?

Billen. Ok. Hartstikke fout. Maar heup? :?



Ik denk dat dat vooral gaat om de manier waarop.
Aangezien ik er niet bij geweest ben kan ik niks over de context zeggen.
Hoewel ik van mening ben dat een volwassen man die buiten de familie of vriendenkring valt sowieso zijn handen niet in op dat soort plekken hoort te leggen.

Sintara

Berichten: 7414
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:11

chanicha schreef:
Sorry hoor maar daar denk ik dan anders over gelukkig.

Ok.. Stel je voor, je vindt iemand leuk en je zoekt samen een privéplekje op en hebt daar seks met elkaar. Vervolgens komt er iemand binnen en die denkt hee, wat jij met hem doet, daarvan wil ik dat je dat ook bij mij doet. Hij vraagt geen toestemming ofzo maar begint maar vast gewoon.
Ook degene waarmee je bent, lijkt dat best normaal te vinden.

Hoe voel jij je op dat moment?

moyra

Berichten: 9658
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:13

pmarena schreef:
Laten we wel wezen.

Het is natuurlijk wel een hele andere situatie wanneer een man de indruk heeft dat een vrouw wel interesse heeft en het allemaal prima lijkt te vinden. Omdat hij geen "nee" hoort of ziet en hem niet goed genoeg ingeprent is dat hij toch echt een JA moet hebben.

Dáár ligt het grootste probleem.... en dat is een maatschappelijk probleem vrees ik.
Door vrouwen te pas en te onpas als sex-objecten af te beelden bijvoorbeeld...

De ellende is daarnaast voor het slachtoffer (rotwoord vind ik...) dat die zo overdonderd kan zijn door alles dat er gebeurd is, dat ze prima nog ná het gebeurde zo'n klootviool uitgebreid, erg gecharmeerd kan bedanken voor alles dat hij voor haar gedaan heeft. En hem er nog een knuffel en dankbare blik bij geeft en alles wat je maar kan bedenken. Dat het er dus niet uitziet alsof hij iets gedaan heeft dat ze niet wilde.

En dan een tijd later, als alles een beetje gaat landen en ze uit die rare sfeer is, het besef bij haar pas indaalt dat het helemáál niet okee was, de bedoelingen van diegene helemáál niet goed waren achteraf gezien (maar juist erg egoïstisch) dat hij haar nooit zo had mogen overdonderen en in zo'n positie had mogen brengen waarbij ze bevroor en dingen liet gebeuren die ze eigenlijk helemaal niet wilde.

Dan kan je wellicht wel beelden vinden van destijds dat alles koek & ei leek en zo'n jongedame toen nergens problemen mee had.... en de conclusie trekken dat ze achteraf dingen is gaan verzinnen... maar helemaal fair hoeft dat niet te zijn :(:)


Heb je ooit een mens gezien die verstijfde of bevroor? Daar heb je als pleger echt geen woorden voor nodig.
Dat ligt gewoon letterlijk voor dood op bed te wachten tot het klaar is.
Je kunt mij niet wijsmaken dat jij(niet jij persoonlijk, maar een pleger)dan denkt dat hij/zij dit wil.

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 13:13

Fitzroy schreef:
Niobe schreef:
Ah dat vind ik zo flauw altijd, even in het verleden zoeken naar dingen die eventueel gezegd zijn door de slachtoffers, dit is zo irrelevant.


Waarom? Ik vind dit wel degelijk relevant. Blijkbaar was zij wel gecharmeerd van hem. En daarmee kán ze dingen wel degelijk uitgelokt hebben. Nadrukkelijk zeg ik ‘kán’. Iets met verkeerde signalen afgeven.


AUW...
Ik was als stagiaire ook gecharmeerd van de ervaren werknemer van het bedrijf. En ik voelde me gevleid dat ik van hem mee mocht op een avondje kroeg met een paar collega's.
Heel naïef van mij dat ik helemaal niet had bedacht dat hij me eerst probeerde dronken te voeren (wat niet lukte) en dat zijn aanbod om bij hem te overnachten niet bedoeld bleek omdat ik dan niet eerder weg hoefde om de trein te halen, maar omdat zijn vrouw niet thuis was en dat een mooie gelegenheid was om de avond af te sluiten met seks met een jonge meid.
Maar ja, het feit dat ik gecharmeerd van hem was en op zijn overnachtingsaanbod inging heeft hem natuurlijk uitgelokt. Dus ja had ik maar niet zo stom moeten zijn, dan was er vast niets tegen mijn zin gebeurd. Of waarom wilde ik het eigenlijk niet, als ik toch zo van hem gecharmeerd was..?