Voice of Holland 2022 stilgelegd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41647
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:10

Suzanne F. schreef:
Cayenne schreef:


Ze had eerder al nee gezegd. Dat had hij gewoon moeten accepteren.


Dit was niet degene die nee zei trouwens. Maar ben het met jullie eens hoor, maar het zou kunnen dat zijn perceptie echt heel anders is. Dat hij het echt niet zo ziet. Hij al vast wel weten dat hij iets fouts deed, zeker met kandidaten en zo jong en hij was gewoon aan het vreemdgaan. Maar het kan zijn dat hij het echt als wederzijds zag en dus absoluut niet als verkrachting.

Dat kan. Alsnog heeft ie een misdrijf gepleegd.

Ik geloof niet dat hij het als wederzijds zag, trouwens. De engnek. Kan geen foto meer van hem zien.

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:17

IMANDRA schreef:
Wat zijn perceptie was doet er natuurlijk niet zo veel toe. Het zijn zijn gedragingen en de perceptie van het slachtoffer die kwalijk zijn.


Perceptie zegt ook iets over intentie. Dus ik denk wel dat dat er toe doet.

Niet voor die meiden natuurlijk. Als het allemaal klopt zat hij gewoon hartstikke fout en dan mag hij daar ook voor boeten. In dat opzicht is de beleving van die meiden veel belangrijker.

Maar kwa “rehabiliteerbaarheid” (is dat een woord?) vind ik met intentie iemand willens en wetens verkrachten of een naive stomme blinde banketstaaf zijn wel een verschil.

Kimbers

Berichten: 5104
Geregistreerd: 04-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:18

Ik snap niet zo goed hoe je perceptie anders kan zijn als je een weldenkend persoon bent. Als je een ontzettende narcist bent die geen oog heeft voor de ander kan ik het me wel voorstellen.

Telpeva

Berichten: 14746
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:21

Hoe kan het ooit wederzijds zijn als iemand smoesjes nodig heeft van 'ik maak je groot! En samen gaan oefenen in mijn studio!' om iemand te kunnen lokken naar een lokatie waar verder niemand anders aanwezig is, om daar vervolgens iets heel anders met die persoon te gaan doen wat helemaal NIKS met die beloftes, niks met zijn werk, en niks met taak als coach te maken heeft. Als hij dat echt denkt dat zoiets wederzijds is dan zou hij imo echt heel dom moeten zijn, maar volgens mij is hij zo dom niet.

Jis_

Berichten: 11634
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:21

DuoPenotti schreef:
En ik ben echt geshockt over ali, zeker omdat die zelf zo groot de media heeft gezocht ente zeggen ik heb 100% niets gedaan


In de hoop dat mensen hem geloven

Hij zei tegen een meisje, die nog zo dapper was om te vragen, ben je niet bang dat mensen hier achter komen, ze gaan jou nooit geloven.

Echt tenenkrommend

Die gast heeft grootheidswaanzin


Suzanne F. schreef:
Maar zou hij, misschien, heeeel misschien, echt kunnen denken dat het met wederzijdse instemming was omdat zij niks zei en deed en net liet gebeuren?
Er is geen dwang of geweld aan te pas gekomen. Mannen kunnen dan denken dat de vrouw het ook oké vond.


Er was wel een grens waar hij niet overheen ging, zoals bij dat meisje bij haar thuis dat hem de deur wees, die had hij blijkbaar verkeerd ingeschat. En het meisje dat nee zei, in zijn Villa met meerdere mannen en meisjes aanwezig, maar waarbij hij wel doorging, daar zit naar mijn idee wel dwang bij

Jis_

Berichten: 11634
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:22

Telpeva schreef:
Hoe kan het ooit wederzijds zijn als iemand smoesjes nodig heeft van 'ik maak je groot! En samen gaan oefenen in mijn studio!' om iemand te kunnen lokken naar een lokatie waar verder niemand anders aanwezig is, om daar vervolgens iets heel anders met die persoon te gaan doen wat helemaal NIKS met die beloftes, niks met zijn werk, en niks met taak als coach te maken heeft. Als hij dat echt denkt dat zoiets wederzijds is dan zou hij imo echt heel dom moeten zijn, maar volgens mij is hij zo dom niet.


Precies

verootjoo
Berichten: 35653
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Voice of Holland 2022 stilgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:28

Ik zit nu terug te kijken maar jeetje zeg, ik schrik er erg van. AliB heeft echt een groot probleem. Zelf blijft ie maar ontkennen… bizar.
Bij een verhaal kan je nog twijfelen maar zoveel soortgelijke verhalen… hier gaat ie zichzelf niet meer uit banketstaaf. Het is over en uit met AliB.

En al die andere verhalen van Jeroen, Marco en die regisseur, wat verschrikkelijk :n

BeFunny

Berichten: 10612
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:30

IMANDRA schreef:
BeFunny schreef:

Zo heb ik het ook opgevat

Ja..
Maar waarom moet de verantwoordelijkheid "als er iets gebeurd bij de kandidaten liggen?

In de wetenschap na al deze berichten dat niet elke vrouw überhaupt naar een vertegenwoordiger durft te stappen. Dat heeft slechts één durven doen.

Is het niet beter om de veiligheid gewoon te waarborgen en te zorgen dat er geen gevolg komt of Iig daar alles aan doen.


Dat zeker ten eerste. Maar als er dan toch wat 'doorheen' komt, moet er ook een veilig punt zijn om dat te kunnen melden. Als niemand wat zegt, weet John het waarschijnlijk niet en kan dan ook zijn opzet niet aanpassen. Dus ik ben het zeker met je eens dat de veiligheid in de eerste plaats gewaarborgd moet worden, maar ik snap zijn opmerking ook.

En dan bedoel ik zéker niet dat de vrouwen 'schuld' hebben dat ze het niet gemeld hebben. Absoluut niet. Die schuld ligt dan bij het taboe, de onzekerheid, de angstcultuur. Ik denk ook zeker bij de maatschappij, trouwens. Want je hoort meiden snel zeggen "het is mijn schuld dus daarom heb ik niks gezegd". Dus je moet in termen van oplossingen eigenlijk ook iets aan die perceptie doen. Zodat mensen metéén weten dat wat hun is overkomen niet hun schuld is en dus er gevolgen kunnen zijn voor de dader.

Dat is denk ik niet iets wat makkelijk op te lossen is, en niet iets wat je eenvoudig kan ondervangen wbt. procedures. Om die stap naar zo'n kandidatenbegeleider te maken moet je al niet 100% het gevoel hebben dat wat is gebeurd jouw schuld is.



Het punt is. Als iemand wel wat aangeeft bij de mol. Die persoon gewoon mag blijven werken. Er geen onderzoek komt niks. Dat is gebleken.
En uiteindelijk als het uitkomt zegt hij vrouwen meld het.

Maargoed zal wel aan mij liggen.

Niqui

Berichten: 2178
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:34

Het is over en uit voor die mannen ja. Maar het vervelende is dat de onderzoeken nog plaats moeten vinden. Hoor en wederhoor. Nu zijn ze in feite al veroordeeld voordat de rechtszaak plaatsvindt. En dat klopt niet.

verootjoo
Berichten: 35653
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:35

Wat ik trouwens ook heel bizar vond is dat er werd gezegd door medewerkers van de voice dat veel mensen wisten dat Marco de handjes niet goed thuis kon houden.

Waarom doet niemand dan iets?? Die gast werkt met kinderen 8)7

DuoPenotti

Berichten: 29700
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:36

Misschien dat ze dachten dat het geen pedo was en alleen bij volwassenen deed?

Niet dat dat oké is.
Maar niet de link met kinderen.

Als hij dat gedaan heeft.

Benzz
Berichten: 2892
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:37

Lughnassadh schreef:
Er werd ook gezegd dat hij iemand is die echt zich overal mee bemoeide en dat niks hem ontging. Ik vind het naar aanleiding van dit interview moeilijk te geloven dat hij van niks wist.

.

Ze zullen het heus niet in zijn bijzijn hebben gedaan.

verootjoo
Berichten: 35653
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:37

Niqui schreef:
Het is over en uit voor die mannen ja. Maar het vervelende is dat de onderzoeken nog plaats moeten vinden. Hoor en wederhoor. Nu zijn ze in feite al veroordeeld voordat de rechtszaak plaatsvindt. En dat klopt niet.


Nja, met 1 verhaal kan je dat niet vinden kloppen.

Maar dit zijn daar iets teveel soortgelijke verhalen voor plus een zeer zorgvuldig staaltje journalistiek van team boos.

Het kan gewoon niet dat al deze verhalen niet waar zijn.

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:39

BeFunny schreef:
Het punt is. Als iemand wel wat aangeeft bij de mol. Die persoon gewoon mag blijven werken. Er geen onderzoek komt niks. Dat is gebleken.
En uiteindelijk als het uitkomt zegt hij vrouwen meld het.

Maargoed zal wel aan mij liggen.


Dat ben ik ook met je eens. Al is er natuurlijk ook een stukje over vertrouwelijkheid, ook voor dat meisje als die dat wenst, dat je niet zomaar een groot onderzoek kan starten gericht op 1 specifiek persoon.

Maar ik denk wel dat dit HET moment had moeten zijn waarop hij als eigenaar van een bedrijf had moeten wakker worden en zeggen “blijkbaar gebeuren dit soort dingen, we gaan nu algemeen bedrijfs breed inclusief kandidaten een beleid op stellen die duidelijk en actief gedrag en omgangsnormen aan de kaak stelt en centraal gemeld kan worden/afgehandeld kan worden” want misschien gebeurd er meer.

In plaats van zich gesterkt te voelen in het feit dat dat verhaal hem ten oren is gekomen en dat zijn kanalen blijkbaar goed werken.

Als dat was gebeurd, dan was dit veel eerder aan het licht gekomen.
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 20-01-22 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Berichten: 29700
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:41

Shiloh schreef:
BeFunny schreef:
Het punt is. Als iemand wel wat aangeeft bij de mol. Die persoon gewoon mag blijven werken. Er geen onderzoek komt niks. Dat is gebleken.
En uiteindelijk als het uitkomt zegt hij vrouwen meld het.

Maargoed zal wel aan mij liggen.


Dat ben ik ook met je eens. Al is er natuurlijk ook een stukje over vertrouwelijkheid, ook voor dat meisje als die dat wenst, dat je niet zomaar een groot onderzoek kan starten gericht op 1 specifiek persoon.

Maar ik denk wel dat dit HET moment had moeten zijn waarop hij als eigenaar van een bedrijf had moeten wakker worden en zeggen “blijkbaar gebeuren dit soort dingen, we gaan nu algemeen bedrijfs breed inclusief kandidaten een beleid op stellen die duidelijk en actief gedrag en omgangsnormen aan de kaak stelt” want misschien gebeurd er meer.

In plaats van zich gesterkt te voelen in het feit dat dat verhaal hem ten oren is gekomen en dat zijn kanalen blijkbaar goed werken.

Maar dat is achteraf.
Dát wist hij natuurlijk toen niet.
Achteraf is alles simpel

BeFunny

Berichten: 10612
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:44

Niqui schreef:
Het is over en uit voor die mannen ja. Maar het vervelende is dat de onderzoeken nog plaats moeten vinden. Hoor en wederhoor. Nu zijn ze in feite al veroordeeld voordat de rechtszaak plaatsvindt. En dat klopt niet.



Nou de whatss appjes zijn Iig ingezien (die dickpik) Dus die Jeroen is niet alleen een banketstaaf. Maar ook nog eens echt dom.

BigOne
Berichten: 38316
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:45

Op het moment dat er zulke geruchten gaan en het openbaar word zijn er altijd heel veel mensen die zeggen, ik wist het wel of ik vermoedde het. Terwijl ik denk dat dat in werkelijkheid tegenvalt wie het werkelijk allemaal wisten. Showbizz is ook de grootste roddel plek van Nederland.
Wat betreft John de mol en niet ingrijpen na het incident met Rietberger , ik weet niet of het jullie opvalt maar in al die bekentenissen kom steeds weer terug dat het gebeurde op plekken waar geen andere mensen bij waren. Indien de Mol het had geweten had hij hem er onherroepelijk uit geflikkerd .
En Linda ook, die heeft ook met een leugen geleefd.
En Ali B pleegde de misdaden niet in de studio maar op plekken waar ( op één slachtoffer na, het meisje dat bezig was een andere artiest te pijpen) hij met zijn slachtoffers alleen was.
Dus ik geloof de Mol heel ver in zijn statement dat hij dit niet heeft geweten. Dan kan het verder een keiharde klootzak zijn maar hij kwam op mij eerlijk over.
Hebben jullie trouwens broers en vrienden en praten jullie hiermee ook over dit soort zaken?

Electra63

Berichten: 17853
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:46

Ik vind AliB een k.lootzak. de roem en misschien drugsgebruik is hem naar zijn hoofd gestegen.
Hij heeft misschien regelmatig meegemaakt dat meisjes wel sex wilde met een BN-er, misschien in de hoop om beroemd of ontdekt te worden. En dan is hij zo arrogant om te denken dat alle meisjes wel sex met hem willen of klaar liggen voor hem.

Ik weet dat iedereen weer boos wordt, maar ik vind de meisjes vrij naief.
Waarom denk je dat een BN/artiest je uit het publiek haalt of naar zijn kamer vraagt?
Niet voor een privé lesje of privé concert.
Is dat verwerpelijk? Ja
Maar vind ik het verkrachting? Nee
Je hebt iets laten gebeuren en daar heb je achteraf spijt van en verdriet.

Jeroen vind ik een vieze vent met zijn dickpicks en gore appjes.
Verwerpelijk? Ja

Borsato vind ik nog steeds een vreemd verhaal.
Hij zit aan de billen van meisjes bij zijn BBQ waar veel mensen aanwezig zijn.
Moeder weet het, maar onderneemt niets?
Ik kan daar niet bij.
Ik trek hem van het podium af, als hij aan mijn kinderen zou zitten en ze mochten nooit meer naar de BBQ. Maar ja, alles voor de roem of om ontdekt te worden.
Hoeveel kinderen moeten niet de droom van hun ouders waarmaken.

Wat betreft De Mol.
Als hij 1 klacht krijgt over zijn zwager, dan dacht bij misschien dat Jeroen een keer is vreemd gegaan of een korte verhouding heeft gehad. De Mol is misschien zo arrogant geweest, om te denken dat zijn beroemde woede-uitbarsting genoeg is geweest om die Jeroen in toom te houden, voor het geluk van zijn zus.

Al met al, is het een verrotte wereld de showbizz en ik ben blij dat mijn dochters niet kunnen zingen.

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:46

DuoPenotti schreef:
Maar dat is achteraf.
Dát wist hij natuurlijk toen niet.
Achteraf is alles simpel


Nee dat is onzin. Elk zelf respecterend bedrijf van formaat heeft een centraal meldpunt voor wangedrag die actief wordt uitgedragen. En dan bedoel ik dus flyers in welkomst paketten/papieren. E-learnings. Herhaaldelijk. Ook voor kandidaten, want in feite zijn dat gewoon werknemers.

Als je een groot bedrijf hebt is wangedrag niet een mogelijkheid maar een grote waarschijnlijkheid.

Nogmaals.

Zero tolerance hebben als er gemeld wordt en actief uitdragen dat er een zero tolerance beleid is, hoe, waar, wanneer iets te melden en hoe daar mee omgegaan wordt, zijn echt twee totaal verschillende dingen!

Veilig melding kunnen doen is geen vanzelfsprekendheid. Je hebt als bedrijf actief te adverteren dat veilig melding doen kan!

Die ene melding had een wake-up call moeten zijn.
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 20-01-22 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Benzz
Berichten: 2892
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:47

verootjoo schreef:
Wat ik trouwens ook heel bizar vond is dat er werd gezegd door medewerkers van de voice dat veel mensen wisten dat Marco de handjes niet goed thuis kon houden.

Waarom doet niemand dan iets?? Die gast werkt met kinderen 8)7

Omdat het de cultuur is in media land. Dat is heel erg, maar het is wel zo. Ze noemen het niet voor niets het Gooische matras. En daarbij is Ali ontzettend van zichzelf overtuigd, dus ik geloof wel dat hij zichzelf als gods gift to women ziet en denkt dat dit allemaal maar kon. Grootheids waanzin ten top.

Overigens: Wat hier is gebeurd, gebeurd ook op grote schaal in onze eigen paardenwereld.

Tiquira_Jill

Berichten: 421
Geregistreerd: 10-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:48

Niqui schreef:
Het is over en uit voor die mannen ja. Maar het vervelende is dat de onderzoeken nog plaats moeten vinden. Hoor en wederhoor. Nu zijn ze in feite al veroordeeld voordat de rechtszaak plaatsvindt. En dat klopt niet.


Nou sorry hoor, maar als je echt niks gedaan hebt gaan er (bijna nooit) valse beschuldigingen rond.
En al helemaal niet van tientallen vrouwen/ kinderen.
En ook waarom zou je iemand vals beschuldigen? Je wordt er niet bekend mee en een aangifte is al zo moeilijk voor echte slachtoffers, laat staan een schadevergoeding. |(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41647
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:49

Electra63 schreef:
Ik vind AliB een k.lootzak. de roem en misschien drugsgebruik is hem naar zijn hoofd gestegen.
Hij heeft misschien regelmatig meegemaakt dat meisjes wel sex wilde met een BN-er, misschien in de hoop om beroemd of ontdekt te worden. En dan is hij zo arrogant om te denken dat alle meisjes wel sex met hem willen of klaar liggen voor hem.

Ik weet dat iedereen weer boos wordt, maar ik vind de meisjes vrij naief.
Waarom denk je dat een BN/artiest je uit het publiek haalt of naar zijn kamer vraagt?
Niet voor een privé lesje of privé concert.
Is dat verwerpelijk? Ja
Maar vind ik het verkrachting? Nee
Je hebt iets laten gebeuren en daar heb je achteraf spijt van en verdriet.

Jeroen vind ik een vieze vent met zijn dickpicks en gore appjes.
Verwerpelijk? Ja

Borsato vind ik nog steeds een vreemd verhaal.
Hij zit aan de billen van meisjes bij zijn BBQ waar veel mensen aanwezig zijn.
Moeder weet het, maar onderneemt niets?
Ik kan daar niet bij.
Ik trek hem van het podium af, als hij aan mijn kinderen zou zitten en ze mochten nooit meer naar de BBQ. Maar ja, alles voor de roem of om ontdekt te worden.
Hoeveel kinderen moeten niet de droom van hun ouders waarmaken.

Wat betreft De Mol.
Als hij 1 klacht krijgt over zijn zwager, dan dacht bij misschien dat Jeroen een keer is vreemd gegaan of een korte verhouding heeft gehad. De Mol is misschien zo arrogant geweest, om te denken dat zijn beroemde woede-uitbarsting genoeg is geweest om die Jeroen in toom te houden, voor het geluk van zijn zus.

Al met al, is het een verrotte wereld de showbizz en ik ben blij dat mijn dochters niet kunnen zingen.

Hebben wij dezelfde uitzending bekeken :?.

BeFunny

Berichten: 10612
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:49

Shiloh schreef:
BeFunny schreef:
Het punt is. Als iemand wel wat aangeeft bij de mol. Die persoon gewoon mag blijven werken. Er geen onderzoek komt niks. Dat is gebleken.
En uiteindelijk als het uitkomt zegt hij vrouwen meld het.

Maargoed zal wel aan mij liggen.


Dat ben ik ook met je eens. Al is er natuurlijk ook een stukje over vertrouwelijkheid, ook voor dat meisje als die dat wenst, dat je niet zomaar een groot onderzoek kan starten gericht op 1 specifiek persoon.

Maar ik denk wel dat dit HET moment had moeten zijn waarop hij als eigenaar van een bedrijf had moeten wakker worden en zeggen “blijkbaar gebeuren dit soort dingen, we gaan nu algemeen bedrijfs breed inclusief kandidaten een beleid op stellen die duidelijk en actief gedrag en omgangsnormen aan de kaak stelt en centraal gemeld kan worden/afgehandeld kan worden” want misschien gebeurd er meer.

In plaats van zich gesterkt te voelen in het feit dat dat verhaal hem ten oren is gekomen en dat zijn kanalen blijkbaar goed werken.

Als dat was gebeurd, dan was dit veel eerder aan het licht gekomen.



Hij had uit zijn stoel moeten opstaan. Zeggen dat hij het verschrikkelijk vind wat er is gebeurd. Ondanks dat nog niet alles is aangetoond zijn er ook dingen wel aangetoond. En daar had hij zelf in 2019 al kennis van genomen. Zijn excuus moeten maken. Erkennen dat dat fout is (hij gaf ook aan geen spijt te hebben dat hij Rietbergen niet heeft ontslagen) ondanks dat hij nu op de hoogte is van meer.

De verantwoordelijkheid voor de veiligheid van alle medewerkers is aan de werkgever en op het gebied van Seksuele intimidatie is daar ook nog een plicht en dat heeft hij na gelaten.

En dat over dat het meisje het niet openbaar wilde maken draaide hij omheen. Eerst had het meisje het gezecht en toen was hij daar zelf niet bij. En een onderzoek naar iemand doen. Kan zonder openbaar te maken waarom en ook kleinschalig.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 20-01-22 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110722
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:49

Benzz schreef:
Omdat het de cultuur is in media land. Dat is heel erg, maar het is wel zo. Ze noemen het niet voor niets het Gooische matras. En daarbij is Ali ontzettend van zichzelf overtuigd, dus ik geloof wel dat hij zichzelf als gods gift to women ziet en denkt dat dit allemaal maar kon. Grootheids waanzin ten top.


Ik las dat hij vooral bekend staat als "one minute man", dus zo'n God voor vrouwen is het niet :+

Benzz
Berichten: 2892
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 21:49

Electra63 schreef:
Ik vind AliB een k.lootzak. de roem en misschien drugsgebruik is hem naar zijn hoofd gestegen.
Hij heeft misschien regelmatig meegemaakt dat meisjes wel sex wilde met een BN-er, misschien in de hoop om beroemd of ontdekt te worden. En dan is hij zo arrogant om te denken dat alle meisjes wel sex met hem willen of klaar liggen voor hem.

Ik weet dat iedereen weer boos wordt, maar ik vind de meisjes vrij naief.
Waarom denk je dat een BN/artiest je uit het publiek haalt of naar zijn kamer vraagt?
Niet voor een privé lesje of privé concert.
Is dat verwerpelijk? Ja
Maar vind ik het verkrachting? Nee
Je hebt iets laten gebeuren en daar heb je achteraf spijt van en verdriet.

Jeroen vind ik een vieze vent met zijn dickpicks en gore appjes.
Verwerpelijk? Ja

Borsato vind ik nog steeds een vreemd verhaal.
Hij zit aan de billen van meisjes bij zijn BBQ waar veel mensen aanwezig zijn.
Moeder weet het, maar onderneemt niets?
Ik kan daar niet bij.
Ik trek hem van het podium af, als hij aan mijn kinderen zou zitten en ze mochten nooit meer naar de BBQ. Maar ja, alles voor de roem of om ontdekt te worden.
Hoeveel kinderen moeten niet de droom van hun ouders waarmaken.

Wat betreft De Mol.
Als hij 1 klacht krijgt over zijn zwager, dan dacht bij misschien dat Jeroen een keer is vreemd gegaan of een korte verhouding heeft gehad. De Mol is misschien zo arrogant geweest, om te denken dat zijn beroemde woede-uitbarsting genoeg is geweest om die Jeroen in toom te houden, voor het geluk van zijn zus.

Al met al, is het een verrotte wereld de showbizz en ik ben blij dat mijn dochters niet kunnen zingen.

Volledig met je eens. De Mol voelt zich superieur en ik gok ook dat hij dacht dat hij zoveel indruk maakte dat het afgelopen zou zijn.

Borsato blijf ik vanaf: De vrouw die beweerd dat hij haar dochter heeft misbruikt heeft hij een kortstondige affaire mee gehad.......dat maakt dat ik deze aanklacht dubieus vind.