Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leeslampje

Berichten: 1128
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 09:08

Dinopino schreef:
Trumps tweets lees ik af en toe omdat het gewoon leuk is de codes te ontcijferen en wat hij ermee bedoelt.

Wat bedoel je met codes en ontcijferen?

BigOne
Berichten: 38421
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 09:14

Dinopino , laatste keer dat ik wat aan je vraag: Je geeft aan dat je pas een mening vormt nadat je mensen die deskundig zijn hebt gesproken en niet allerlei zaken van het internet. Dan wil ik daar nog wel in meegaan maar dan zou ik van jou wel eens een lijst van mensen willen hebben die jij gesproken hebt mbt 9-11 en Trump en vaccinatie . Graag van de mensen die voor en tegen waren want anders kan ik er niets mee.
Laatst bijgewerkt door BigOne op 29-05-20 09:15, in het totaal 1 keer bewerkt

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 09:15

leeslampje schreef:
Dinopino schreef:
Trumps tweets lees ik af en toe omdat het gewoon leuk is de codes te ontcijferen en wat hij ermee bedoelt.

Wat bedoel je met codes en ontcijferen?

De boodschappen van de Illuminati natuurlijk. Duh. Ben jij ook onderdeel van de sheeple die dat niet doorhebben?

Echt weer typisch zo'n onwetende houding van een round earther -O-

:+

Shadow0

Berichten: 43535
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet word herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 09:30

DInopino: dit is het account dat jij aanhaalde als bron:
Afbeelding

Berdien

Berichten: 64559
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet word herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 09:32

Dat account ziet er inderdaad een stuk betrouwbaarder uit dan die nasty mainstream media :j

nps
Berichten: 1988
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 09:42

IMANDRA schreef:
En ja, trump is zeker goed bezig. Kuch. Omdat hij boos is dat Twitter een paar van zijn tweets als 'potentially misleading' markeert, gaat hij achter Twitter aan. Ja, heel presidentieel.
https://edition.cnn.com/2020/05/28/poli ... index.html


Jaa ik zag het vanochtend ook! Ik word iedere keer als hij weer op tv komt ook gewoon een beetje boos.

Ik denk dat hij wordt herkozen. Helaas wederom kiezen tussen twee kwaden want Biden gaat 'm ook niet worden. Ik vind het nog steeds heel erg lastig te begrijpen dat een man die racisme best ok vind, op zijn vriendelijkst gezegd een twijfelachtige moraal erop nahoudt betreft vrouwen, geen enkele binding heeft met de "normale man" (rijk geboren, gegokt met papa's geld, voornamelijk in luxeprojecten) en continu aantoonbaar liegt (en zelfs ronduit gevaarlijke dingen zegt, zoals dat het best ok is om bleek in je arm te spuiten) nu de leider is van de vrije wereld en waarschijnlijk blijft. Daarbij is Trump meester in het bespelen van de media - hij domineert het nieuws met al z'n geroeptoeter.

Ik denk dat hij op lange termijn niet goed is voor het land en dan met name de (veelal arme) bevolking. Internationaal zal er minder goed worden samengewerkt. De kloof tussen arm en rijk zal nog groter worden, de zorg en het sociaal vangnet nog slechter. Er zal, net als nu, veel tijd een aandacht besteed moeten worden ana het blussen van brandjes die Trump veroorzaakt heeft. Meer kundige en kritische mensen die hem tegenspreken worden ontslagen en de president daarna zal een oliebol aan troep moeten opruimen en een uitgehold Wit Huis overnemen. Ik vind het heel erg jammer dat de Democraten geen goede tegenkandidaat hebben. Ik denk dat het ook niet verkeerd is eens goed te kijken naar het huidige Amerikaanse kiesstelsel.

Dinopino: waarom wil je in ieder topic dat mensen je telefoonnummers gaan geven om mensen te spreken? Dat is én geen discussie én het lijkt me dat je dat prima zelf kan. Niet iedereen z'n eigen waarheid, je hebt de waarheid (bevestigd, bewezen of anderzijds valide) en je hebt onzintheorien. Jij gelooft in het laatste, prima, maar ga het niet lopen verkondigen als de waarheid. Het zou ook fijn zijn als je inhoudelijk blijft en niet iedereen die een zinnige discussie met je probeert te volgen afdoet als sheeples die blind de sms volgen. Dat saboteert de inhoud. De 9/11 discussie past niet in dit topic, kan je wellicht een nieuwe voor aanmaken.

En dan ben ik wel benieuwd naar het volgende: je geeft aan dat alle massamedia in handen zijn van .... ja, wie eigenlijk? En is dat dan wereldwijd, echt alle media? Verlicht mij met je kennis, wie heeft de media in handen?

nps
Berichten: 1988
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 09:43

Berdien schreef:
Dat account ziet er inderdaad een stuk betrouwbaarder uit dan die nasty mainstream media :j


Ze is wel tegen treinen dus superbetrouwbaar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 10:07

nps schreef:
Ik vind het nog steeds heel erg lastig te begrijpen dat een man die racisme best ok vind,

Dat lijkt me jouw persoonlijke interpretatie.
nps schreef:
op zijn vriendelijkst gezegd een twijfelachtige moraal erop nahoudt betreft vrouwen,

Schokkend inderdaad dat de media daar niet beter op in wil springen... bij Kavanaugh was een rammelende beschuldiging genoeg en nu hebben we een sterkere beschuldigen en nog een handvol andere vrouwen die naar voren komen en nog schenken ze er nauwelijks aandacht aan

nps schreef:
geen enkele binding heeft met de "normale man" (rijk geboren, gegokt met papa's geld, voornamelijk in luxeprojecten)

Wacht eens even, heb je het nou over Trump?

Ik dacht dat je het over "Quid Pro Joe" Biden had.

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet word herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-20 10:13

Enig hoe jullie reageren. En op mijn vraag krijg ik geen antwoord. Weten jullie wie onze media beheert. Wie de echte eigenaren zijn waar jullie zo achteraan rennen? Jullie kunnen alleen maar kinderachtig reageren en dat is dus vermakelijk. Jullie tonen namelijk zelf het gedrag wat jullie mij verwijten.

Zit er al iemand tussen die ze wijsheid niet van internet haalt? nee te lui of te dom ik weet het niet. Maar het schiet niet op met jullie. Dus Imandra , Shadow Karl66 komen jullie nog met een bewijs over de media, die zo betrouwbaar is. Of is jullie afweer nu alleen belachelijk maken.-)

Wanneer kritisch denken wordt gelijk gesteld aan complotdenkers, wie zijn dan de complotdenkers?

nps
Berichten: 1988
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 10:21

Dinopino schreef:
Enig hoe jullie reageren. En op mijn vraag krijg ik geen antwoord. Weten jullie wie onze media beheert. Wie de echte eigenaren zijn waar jullie zo achteraan rennen? Jullie kunnen alleen maar kinderachtig reageren en dat is dus vermakelijk. Jullie tonen namelijk zelf het gedrag wat jullie mij verwijten.


Dit dus. Inhoudelijk graag, je kan het. Laat alles over vorm achterwege.

Ik geef aan dat ik niet weet wie de media beheert. Jij kennelijk wel. Dus ik ben benieuwd - wie dan? En beheren die ook echt alle media? En zijn alle journalisten sheeples, behalve degene in de donkere krochten van het interwebs?

Dinopino schreef:
Wanneer kritisch denken wordt gelijk gesteld aan complotdenkers, wie zijn dan de complotdenkers?


Nog steeds de complotdenkers. Die noemen zichzelf graag kritisch.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 10:22

Destination schreef:
Dinopino schreef:
Destination doe onderzoek wees kritisch. En baseer daar je mening op. Of geloof gewoon alles wat je op tv ziet en hoort en leest.

Jij beweert dat er iemand anders achter zit en dat het niet met vliegtuigen was, maar kan ook niet vertellen hoe het dan wel zit? Het zou geen mening moeten zijn, maar een deur. Dus ben benieuwd wat er dan op 9/11 is gebeurd.

Trouwens, je wil een zinvolle discussie en dat gebeurt niet als je zegt ‘doe onderzoek’.

Nog maar een keer dan.

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet word herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-20 11:07

Ik zeg enkel kritisch nadenken en onderzoeken. En enkel door dit te benoemen schieten jullie af wat jullie standaard afschieten.

Nog een keer heel simpel geformuleerd. Jullie baseren jullie mening op..........iets van internet iets van tv of krant of radio. Wat is daarbij dan het bezwaar om te controleren wie deze bronnen beheerst. Waarom is dit voor jullie een aluhoedje een complot denker en een wc papierrollenverzamelaar(grapje).

Jullie reageren door mij aan te vallen, dat by the way intussen al een aardig leuk boekje aan het worden is, maar beantwoorden mijn vraag niet.


Wanneer je niet weet wie achter jouw bron staat hoe kun je dan zeker zijn dat het zo is?

BigOne
Berichten: 38421
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 11:09

bigone schreef:
Dinopino , laatste keer dat ik wat aan je vraag: Je geeft aan dat je pas een mening vormt nadat je mensen die deskundig zijn hebt gesproken en niet allerlei zaken van het internet. Dan wil ik daar nog wel in meegaan maar dan zou ik van jou wel eens een lijst van mensen willen hebben die jij gesproken hebt mbt 9-11 en Trump en vaccinatie . Graag van de mensen die voor en tegen waren want anders kan ik er niets mee.

Was een hele belangrijke vergeten , jij vind Corona een hoax want je kent niemand die het heeft of er dood aan is gegaan. Misschien maar eens bellen naar een aantal mensen hier die hun naaste aan Corona hebben zien sterven.

Christiene
Berichten: 7737
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 11:11

Ik hoop dat hij niet word herkozen. maar ik denk dat die kans wel rëeel is.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 11:11

Dinopino, ga je mijn vraag nog beantwoorden of niet? Ben namelijk wel benieuwd naar wat jij denkt dat is gebeurd op 9/11.

Karl66

Berichten: 29764
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 11:21

Alle media is biassed. Objectief nieuws bestaat niet, niet bij de msm en zeker niet bij de onafhankelijke media. Elk verhaal wordt gekleurd door de auteur, door zijn denkbeelden, zijn achtergrond, door wat hij vertelt en nog meer door wat hij weglaat. Daarom is het belangrijk om je via verschillende bronnen te informeren. Daarom is het belangrijk om je niet alleen binnen je eigen bubbel te informeren maar ook daarbuiten. Daarom is het belangrijk om te luisteren wat mensen, waar je het totaal mee oneens bent, te zeggen hebben.
Pas dan is het mogelijk om een breder beeld te vormen. En zelfs dan moet je er nog steeds rekening mee houden, dat jezelf ook biassed bent.

Dinopino heeft dus in zoverre gelijk, dat het ook goed is om verder dan alleen de msm te kijken. Ze heeft alleen ongelijk als ze denkt, dat je een goed beeld krijgt door alleen nieuws bij een klein groepje gelijkgestemden op te halen, enkel omdat ze in je straatje praten. Dat heeft namelijk niks met kritisch onderzoek van doen, eerder het tegenovergestelde.

rien10
Berichten: 14774
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 11:24

Dinopino schreef:
[


En voor degene die het nog niet snappen. Onze media, die van Belgie, die van het buurland zijn in handen van de rijken. En die bepalen wat wij geloven mogen. Dat zien we, wanneer je nog tv kijkt en radio luistert. Elke dag. Alle zenders in Amerika horen van de democraten. Die zullen echt niets positief over trump zeggen.

Zjiezus Gristus wat een aluhoedjes onzin dit, meine got. :') :') :')[/quote]


Rinske wat een interessante reactie. Heb je ook bronnen en kun je het ook wetenschappelijk onderbouwen. Heb je me gezien met iets van alu op mijn hoofd. Het geinige vind ik steeds weer dat jullie me voor alles uitmaken maar op het eigenlijke onderwerp niet ingaan. Jullie geloven de media en jullie weten dus wie er achter de media zit??? Dus is het logisch dat jullie het geloven. En aluhoedje hoax consparicy en achterlijk ben ik en dom en jullie snappen me zinnen niet wat ik spreek de taal van aliens of zo. Heel simpel jullie geloven al jaren wat de kranten en de tv en internet jullie verteld. Jullie luisteren heel braaf. Jullie geloven dat 9. 11 echt zo gebeurd is. De een klein vliegtuigje totaal heel een gebouw in vliegt. Hoewel dat onmogelijk is want dat ding zou echt wel kapot zijn wanneer het tegen metaal aan vliegt. Tenzij het gebouw uit karton bestond. Heerlijk jullie worden als braven schapen voorgelogen en merken het niet. Want het was op tv en het stond in de krant en op internet kon je er ook over lezen, dus is het waar. Geloof wat je wil ieder zijn eigen waarheid.[/quote]

OK. Het eigenlijke onderwerp. Ik denk dat Trump herkozen wordt. Veel amerikanen vinden dat hij het zo slecht nog niet doet.
Ik hoop dat hij niet herkozen wordt.


Dinopino; wat wil je nou. Inventariseren hoeveel "tegen" herkiezen van Trump zijn en hoeveel "Voor"? Je angst uiten over of hij wel of niet herkozen wordt? Of je mening over in dit topic totaal niet relevante zaken (vaccinaties etc) doordrammen? Je schrijft warrig, zelfs je OP vind ik warrig.
Laatst bijgewerkt door rien10 op 29-05-20 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt

8nnemiek

Berichten: 43469
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 11:25

Ik zit de reacties van Dinopino hier met verbazing te lezen :=
Ik vind het verbazingwekkend dat er echt mensen zijn die gewoon wat random personen van internet betrouwbaarder lijken te vinden dan onze media/pers en wetenschappers :=

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-20 11:55

Bigona ik vind corona geen hoax. Dat maken jullie ervan. En dat ik een aluhoedje ben enz. Weer het oude liedje. Mag ik nu eens een antwoord op mijn vraag?????????

Hoe weten jullie dat jullie bronnen betrouwbaar zijn. Het was op de tv en in de krant dus klopt het????
Heb tot nu toen nog niets gehoord dat jullie het weten, maar ondertussen is jullie enige afweer mij aan te vallen. Ik kan niet op jullie reageren omdat de meeste van jullie in mijn foeilijst zitten. Dus ik lees het niet.

8annemiek wanneer je die zin even omdraait vind je het niet verbazend?

Oh ja voor degene die in mijn foeilijst zitten waarom reageren jullie eigenlijk nog hier. Jullie vinden toch alles onzin wat ik schrijf waarom boeit het jullie dan zo om op mij te reageren?
Laatst bijgewerkt door Dinopino op 29-05-20 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 11:57

Dinopino schreef:
Bigona ik vind corona geen hoax. Dat maken jullie ervan. En dat ik een aluhoedje ben enz. Weer het oude liedje. Mag ik nu eens een antwoord op mijn vraag?????????

Hoe weten jullie dat jullie bronnen betrouwbaar zijn. Het was op de tv en in de krant dus klopt het????
Heb tot nu toen nog niets gehoord dat jullie het weten, maar ondertussen is jullie enige afweer mij aan te vallen. Ik kan niet op jullie reageren omdat de meeste van jullie in mijn foeilijst zitten. Dus ik lees het niet.

Mag ik dan ook antwoord op mijn vraag? Eerder reageerde je ook op mij, dus dat kan nu dan ook.

Brainless

Berichten: 29763
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 12:00

TS Jij geeft aan de de meeste (of allemaal?) hier worden beïnvloed door het nieuws dat wij zien/horen.
Dat klopt natuurlijk helemaal.

Jij geeft aan dat dit geen goede bronnen zijn en dat jij wel bronnen hebt waar het goede (onafhankelijke) nieuws verteld wordt.
Mijn vraag is: welke bronnen zijn dat?; want die wil ik (en sommige hier) dan ook eens inzien/bekijken wat zij te vertellen hebben.
Wat klopt er niet van wat wij zien/horen/lezen?

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet word herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-20 12:06

Brainless het draait hier weer in een rondje. Prima dat je van mij iets wil. Maar waarom krijg ik niets van jullie? Balans is een beetje zoek. Hoe weten jullie wie jullie bronnen beheert?

Brainless

Berichten: 29763
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 12:07

Dinopino schreef:
Brainless het draait hier weer in een rondje. Prima dat je van mij iets wil. Maar waarom krijg ik niets van jullie? Balans is een beetje zoek. Hoe weten jullie wie jullie bronnen beheert?

Dat weet ik dus niet.. maar jij (blijkbaar?) wel.. dus kun jij vertellen wie dat beheert en wat voor invloed dat heeft?

rien10
Berichten: 14774
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 12:07

Dinopino schreef:
Bigona ik vind corona geen hoax. Dat maken jullie ervan. En dat ik een aluhoedje ben enz. Weer het oude liedje. Mag ik nu eens een antwoord op mijn vraag?????????

Hoe weten jullie dat jullie bronnen betrouwbaar zijn. Het was op de tv en in de krant dus klopt het????
Heb tot nu toen nog niets gehoord dat jullie het weten, maar ondertussen is jullie enige afweer mij aan te vallen. Ik kan niet op jullie reageren omdat de meeste van jullie in mijn foeilijst zitten. Dus ik lees het niet.

8annemiek wanneer je die zin even omdraait vind je het niet verbazend?

Oh ja voor degene die in mijn foeilijst zitten waarom reageren jullie eigenlijk nog hier. Jullie vinden toch alles onzin wat ik schrijf waarom boeit het jullie dan zo om op mij te reageren?


Ach jeetje, met een foeilijst beperkt je jezelf tot wat je wilt lezen en kan er van een open discussie uiteraard geen sprake meer zijn. Ik vind dat je jezelf hiermee tekort doet. Jij geeft aan altijd alles van alle kanten te willen bekijken en onderzoeken. Uit de eerste hand. Moet je dan ook niet openstaan voor iederen? Ja dus. En met tegengas kunnen omgaan? Ja dus. Een foeilijst creëren getuigt niet van kunnen omgaan met tegengas.

Mariska_28

Berichten: 10519
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet word herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 12:09

Ik denk dat reageren op dinopino net zoveel zin heeft als praten tegen een radio.. Het praat tegen jou, maar hoort je niet..