Duncan heeft het Eurovisie Songfestival gewonnen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Duncan heeft het Eurovisie Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 21:23

Nederland kennende willen we straks een referendum om volledige inspraak in de organisatie te krijgen :=

Niobe

Berichten: 7989
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 21:25

LadyMadonna schreef:
Nederland kennende willen we straks een referendum om volledige inspraak in de organisatie te krijgen :=


Oh ik dacht dat dit topic daar al voor was }:0

Sizzle

Berichten: 35704
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Duncan heeft het Eurovisie Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 21:31

Een niet bindend referendum zeker :')

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: Duncan heeft het Eurovisie Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 21:34

Jaaaaa ik ben zo superblij dat hij heeft gewonnen. Ik ben op dit moment niet in NL en laatst liet een klasgenoot me dit nummer horen, waarop ik zei: wow, wat een tof nummer, van wie is dit? Dat vraag ik normaliter echt nooit, maar toen hij vertelde dat dit onze songfestivalinzending was had ik zoiets van; Dit gaan we winnen! En bam!
Heb kaartjes voor zijn concert in het metropool, had ik overdag al gekocht, kijk er nu al naar uit :D

Boras
Berichten: 9953
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 21:35

De organisatie is gelukkig in handen van Tros-Avro, NOS en NPO.

Fitzroy

Berichten: 25134
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Duncan heeft het Eurovisie Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 21:51

Daarom vond ik het al raar dat Emma die punten namens Nederland gaf, zij is toch van BNN/VARA ?

Boras
Berichten: 9953
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Duncan heeft het Eurovisie Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 23:02

Ik bedoel de organisatie van het songfestival 2020.

Wortelboer mocht de Nederlandse punten gisteren geven, omdat Waylon (Nederlands deelnemer aan het songfestival 2018) geen interesse ervoor had.

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Duncan heeft het Eurovisie Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 23:37

Ik vond Wortelboer bij een item van DWDD(?) al een verschrikkelijke aandachttrekster en dat beeld is niet veranderd.

EllaBellaah

Berichten: 3640
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Duncan heeft het Eurovisie Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 23:45

Ik heb net Pauw gekeken. Wat een mooie akoestische versie op Arcade was dit zeg! En dan ook nog dubbel Platinum, ik ben erg benieuwd naar zijn nieuwe liedjes.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 06:29

Blond reacties. Eerst leren lezen voordat je post :+ :D
Laatst bijgewerkt door chamion op 20-05-19 06:32, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt

Berichten: 9449
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Duncan heeft het Eurovisie Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 06:32

Ik vind het juist goed van Belgiƫ dat ze dus duidelijk wel eerlijk jureren en niet a.d.h. van vriendjespolitiek. Daar heb ik nou juist een hekel aan als landen dat doen, zoala bijv. Griekenland en Cyprus dit jaar.

leeslampje

Berichten: 1115
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 06:34

chamion schreef:
Waarom zegt iedereen dat we van Belgie 12 punten hebben gekregen.
We hebben er maar 6 gehad

Die 6 punten kwamen van de Belgische vakjury. Maar daarna gaven de Belgische televoters er wel 12 aan Nederland :D

Shadow0

Berichten: 43521
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Duncan heeft het Eurovisie Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 09:54

Nu we de presentatie geregeld hebben, moeten we de stad misschien ook nog even afhandelen? Wie biedt?

Maartje1990

Berichten: 22284
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Duncan heeft het Eurovisie Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:01

Maastricht!

T gaat in t westen al druk genoeg zijn volgend jaar!

Boras
Berichten: 9953
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:09

Ik kan me voorstellen dat Amsterdam druk genoeg is.

Maar het heeft wel de meeste internationale allure. En dan is het nog steeds een groot dorp vergeleken met andere steden in de wereld. Onze andere steden zijn helemaal durpkes.

Ik bedoel Amsterdam klink toch anders dan Maastricht, Leeuwarden of Zwolle.
Maastricht what? Leeuwarden where? Zwolle uh???

Amsterdam! Of anders Rotterdam of the Hague. Als je Nederland op de kaart wilt zetten met dit festival.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34682
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:17

Maartje1990 schreef:
Maastricht!

T gaat in t westen al druk genoeg zijn volgend jaar!


Idd. Zandvoort met de Formule 1, Invictus games....Dan beter niet met het songfestival ook nog eens in de randstad gaan zitten. En vanuit Europa gezien ligt het idd best centraal en is goed bereikbaar.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:17

Mij lijkt de ziggo het meest geschikt voor zoiets

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Duncan heeft het Eurovisie Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:21

Ik denk toch dat (de omgeving van) Amsterdam qua infrastructuur handig is, met Schiphol / internationale treinen.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Duncan heeft het Eurovisie Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:24

Maastricht is te petit hiervoor denk ik zo.
Ik zou ook voor Amsterdam of Den Haag gaan.

Boras
Berichten: 9953
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:26

Dat is waar. Maar we hebben meer vliegvelden met Europese vluchten.
Plus, als je in bijvoorbeeld Londen, Parijs, Istanbul naar de andere kant van de stad moet, doe je er bij wijze van een uur over. In Nederland sta je dan zowat aan de andere kant van het land.

We hebben korte afstanden hier vergeleken met andere landen/grote steden.

Schildpadddd
Berichten: 60
Geregistreerd: 11-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:34

Boras schreef:
Dat is waar. Maar we hebben meer vliegvelden met Europese vluchten.
Plus, als je in bijvoorbeeld Londen, Parijs, Istanbul naar de andere kant van de stad moet, doe je er bij wijze van een uur over. In Nederland sta je dan zowat aan de andere kant van het land.

We hebben korte afstanden hier vergeleken met andere landen/grote steden.


precies dat ja, maar aan de andere kant, vergeet niet dat de grotere steden in het Westen een 'crowd' beter aan kunnen gezien daar vaker de grotere festiviteiten plaatsvinden. Drukte zal er sowieso extreem zijn, als het nou in het westen of het noorden gehouden wordt, dat maakt niet heel veel uit. in het noorden zijn ze niet zoveel mensen gewent maar in het westen zijn de wegen sporen etc gewend op het huidige gebruik en niet op een piekmoment als dat.

al met al toch heel mooi dat Nederland zo iets mag gaan organiseren door het goede presteren van Duncan! :D

qua geld zou het mij ook niet verbazen dat bijvoorbeeld een amsterdam geld wil inleggen om het naar amsterdam te halen. Een songfestival kost niet alleen geld maar voor bedrijven er om heen gaat het ook veel opleveren door o.a. de toerisme

Maartje1990

Berichten: 22284
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:01

Nessie schreef:
Ik denk toch dat (de omgeving van) Amsterdam qua infrastructuur handig is, met Schiphol / internationale treinen.


Mwah, Maastricht ligt toch ook goed gelegen tov internationale vliegvelden (Duitsland)

En zeker met formule 1 volgend jaar lijkt me Amsterdam en die regio echt niet praktisch. Niet dat t perse Maastricht hoeft te zijn hoor.

Maartje1990

Berichten: 22284
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:02

Schildpadddd schreef:
Boras schreef:
Dat is waar. Maar we hebben meer vliegvelden met Europese vluchten.
Plus, als je in bijvoorbeeld Londen, Parijs, Istanbul naar de andere kant van de stad moet, doe je er bij wijze van een uur over. In Nederland sta je dan zowat aan de andere kant van het land.

We hebben korte afstanden hier vergeleken met andere landen/grote steden.


precies dat ja, maar aan de andere kant, vergeet niet dat de grotere steden in het Westen een 'crowd' beter aan kunnen gezien daar vaker de grotere festiviteiten plaatsvinden. Drukte zal er sowieso extreem zijn, als het nou in het westen of het noorden gehouden wordt, dat maakt niet heel veel uit. in het noorden zijn ze niet zoveel mensen gewent maar in het westen zijn de wegen sporen etc gewend op het huidige gebruik en niet op een piekmoment als dat.

al met al toch heel mooi dat Nederland zo iets mag gaan organiseren door het goede presteren van Duncan! :D

qua geld zou het mij ook niet verbazen dat bijvoorbeeld een amsterdam geld wil inleggen om het naar amsterdam te halen. Een songfestival kost niet alleen geld maar voor bedrijven er om heen gaat het ook veel opleveren door o.a. de toerisme


Dat gaat dus wel veel uitmaken omdat volgend jaar de formule 1 ook al daar is. Vergis je niet, dan is t heeeeeel druk

verootjoo
Berichten: 35654
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:06

Schildpadddd schreef:
Boras schreef:
Dat is waar. Maar we hebben meer vliegvelden met Europese vluchten.
Plus, als je in bijvoorbeeld Londen, Parijs, Istanbul naar de andere kant van de stad moet, doe je er bij wijze van een uur over. In Nederland sta je dan zowat aan de andere kant van het land.

We hebben korte afstanden hier vergeleken met andere landen/grote steden.


precies dat ja, maar aan de andere kant, vergeet niet dat de grotere steden in het Westen een 'crowd' beter aan kunnen gezien daar vaker de grotere festiviteiten plaatsvinden. Drukte zal er sowieso extreem zijn, als het nou in het westen of het noorden gehouden wordt, dat maakt niet heel veel uit. in het noorden zijn ze niet zoveel mensen gewent maar in het westen zijn de wegen sporen etc gewend op het huidige gebruik en niet op een piekmoment als dat.

al met al toch heel mooi dat Nederland zo iets mag gaan organiseren door het goede presteren van Duncan! :D

qua geld zou het mij ook niet verbazen dat bijvoorbeeld een amsterdam geld wil inleggen om het naar amsterdam te halen. Een songfestival kost niet alleen geld maar voor bedrijven er om heen gaat het ook veel opleveren door o.a. de toerisme


Ik denk dat t wel veel gaat uitmaken want de NS zit nu al in de stress over hoe ze al die mensen naar Zandvoort moeten krijgen in mei.
Als er dan ook nog songfestival daar in de buurt is krijgen er een paar een hartverzakking denk ik :')

Ik denk dat Rotterdam wel geschikt is, Ahoy ofzo. Of jaarbeurs in Utrecht.

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Duncan heeft het Eurovisie Songfestival gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:24

Ziggo is te klein, Ahoy is waarschijnlijk de beste optie. :P