Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 01:11

pompadour schreef:
lieveli schreef:
Maar dan nog kende je hem niet, je weet in feite net zoveel als wij. En dat is het enige wat er overgebleven is, een welles/nietes verhaal. Maar ik denk dat we het allemaal met elkaar eens zijn dat hij een ernstig beschadigd mens was.



Dat was ie ook, hij was een mik punt . Een zwarte man die heel erg rijk is, Hij is nog steeds meeste verdiende (dode) artiest.


Huh? Vind je het terecht dat hij overleden is? Dat is cru...

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 01:11

Majabeestje schreef:
Het is ergens niet ok dat hij beschuldigd wordt en zich niet meer kan 'bewijzen' of er iets over zeggen.
Maar, als het wel waar blijkt te zijn is het verschrikkelijk voor de slachtoffers. En je wordt er daarnaast op aangekeken en beoordeeld omdat het over the King of pop gaat, terwijl hij dood is.
Hoe durf je.. Maar ook mij zou het niet verbazen.
Ingewikkelde kwestie.



Alles is te koop met veel geld. De gasten hebben zich om laten kopen. Alleen ze beseffen niet dat ze smaad aan het plegen zijn.
De gasten hebben in 2005 tijdens een hoorzitting onder eed gezegd dat ze nooit zijn misbruikt.

Hannanas
Berichten: 13026
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 01:38

pompadour schreef:
lieveli schreef:
Maar dan nog kende je hem niet, je weet in feite net zoveel als wij. En dat is het enige wat er overgebleven is, een welles/nietes verhaal. Maar ik denk dat we het allemaal met elkaar eens zijn dat hij een ernstig beschadigd mens was.



Dat was ie ook, hij was een mik punt . Een zwarte man die heel erg rijk is, Hij is nog steeds meeste verdiende (dode) artiest.


Wat heeft kleur hier nou weer mee te maken :')

Locanda

Berichten: 2612
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Noord-Holland en Utrecht

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 05:49

Wat iemand kennen betreft (page 1) wanneer ken je iemand nou echt? :) Maak je geen illusies hoor, anders even een avondje ID kijken. ;)

yvje86

Berichten: 2699
Geregistreerd: 18-09-12

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 06:57

Wat ik dus zo bijzonder vind, MJ is vrijgesproken aantal jaar geleden. Er is pas een grote som geld beschikbaar gekomen door die royalties en nu begint het hele gesodemieter weer.

Ik kijk uit respect niet naar deze docu en vind het uitermate respectloos dat deze gemaakt wordt en uitgebracht wordt.
En als die jongens idd misbruikt zijn geweest dan snap ik niet dat het vorig proces zo is gelopen en MJ vrij is gesproken. Dus waarom nu weer erover beginnen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110741
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 07:01

In de docu van Bashir vond ik hem vooral als het slachtoffer neergezet en kreeg ik zelfs medelijden met hem.

Leaving Neverland heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.

8nnemiek

Berichten: 43427
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 07:15

Het eerste wat in mij op komt; die zijn uit op geld..

MJ was inderdaad een wereldvreemd, excentriek persoon, maar ik geloof niet dat hij verkeerde bedoelingen had.

Onali

Berichten: 18485
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 07:20

8nnemiek schreef:
Het eerste wat in mij op komt; die zijn uit op geld..

MJ was inderdaad een wereldvreemd, excentriek persoon, maar ik geloof niet dat hij verkeerde bedoelingen had.


Dit.

MJ had een gebroken psyche en toen men zag dat hij te gemakkelijk benadeeld kon worden werd dat gedaan.

Joliieeenn
Berichten: 955
Geregistreerd: 05-12-12
Woonplaats: Tongeren

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 08:36

Ik heb vannacht dat intervieuw met die bashir gekeken naar aanleiding van dit topic. Ik vind dat het een enge kerel was. Echter denk ik dat hij gewoon een aantal psychische problemen had en niet perse slecht of eng was! Ook hoe hij daar glashard liegt over hoe hij niks aan zn gezicht heeft gedaan behalve zijn neus (want hij kan zo beter ademen?) vind ik eng... Denk dat deze man heel veel hulp nodig heeft gehad maar hij zijn zin kon doen door zijn geld.

Ninette

Berichten: 750
Geregistreerd: 15-06-06

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 18:57

Leaving Neverland is nog niet in Nederland te zien toch, ook online heb ik hem nog niet kunnen vinden, wat ik begrijp is dat die eerst op de Amerikaanse Netflix komt, dus hoop vanuit daar dat die ook naar Nederland komt dan.

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 23:35

Onali schreef:
8nnemiek schreef:
Het eerste wat in mij op komt; die zijn uit op geld..

MJ was inderdaad een wereldvreemd, excentriek persoon, maar ik geloof niet dat hij verkeerde bedoelingen had.


Dit.

MJ had een gebroken psyche en toen men zag dat hij te gemakkelijk benadeeld kon worden werd dat gedaan.



Hij was heel naiëf heb ik ooit gelezen ,

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 23:38

Cayenne schreef:
In de docu van Bashir vond ik hem vooral als het slachtoffer neergezet en kreeg ik zelfs medelijden met hem.

Leaving Neverland heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.



Bashir wilde Hem kapot maken ,

yvje86 schreef:
Wat ik dus zo bijzonder vind, MJ is vrijgesproken aantal jaar geleden. Er is pas een grote som geld beschikbaar gekomen door die royalties en nu begint het hele gesodemieter weer.

Ik kijk uit respect niet naar deze docu en vind het uitermate respectloos dat deze gemaakt wordt en uitgebracht wordt.
En als die jongens idd misbruikt zijn geweest dan snap ik niet dat het vorig proces zo is gelopen en MJ vrij is gesproken. Dus waarom nu weer erover beginnen.



Ik ben volkomen mee eens.

Het is zo jammer dat mensen alles geloven wat in de Media gezegd wordt. Ook zogenaamde docu is fake.

En over die mannen die beweren dat ze zijn misbruikt , plegen nu smaad om zij bij hoorzitting van 2005 waar MJ is vrijgesproken onder Eed hebben ze gezegd dat Zij niet zijn misbruikt .
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-19 02:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, graag de wijzig knop gebruiken

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 23:53

8nnemiek schreef:
Het eerste wat in mij op komt; die zijn uit op geld..

MJ was inderdaad een wereldvreemd, excentriek persoon, maar ik geloof niet dat hij verkeerde bedoelingen had.

Nee, maar met goede bedoelingen kun je ook fouten maken.

Ik lees wel een hoop naïeve reacties. "Ik heb gelezen" of "ze hebben gezegd" goh dus dan moet het wel waar zijn? Hou toch op.

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 01:36

Nies_ schreef:
8nnemiek schreef:
Het eerste wat in mij op komt; die zijn uit op geld..

MJ was inderdaad een wereldvreemd, excentriek persoon, maar ik geloof niet dat hij verkeerde bedoelingen had.

Nee, maar met goede bedoelingen kun je ook fouten maken.

Ik lees wel een hoop naïeve reacties. "Ik heb gelezen" of "ze hebben gezegd" goh dus dan moet het wel waar zijn? Hou toch op.



Met andere woorden we moeten de Media maar geloven . Het is toch bekend van de Media dat ze altijd fake nieuws vertellen.
Zo dom was MJ niet hoor.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 01:41

Fake news is een beetje een stokpaardje van Trump geworden maar vooruit, hoe kun je dan blijkbaar alles van hem weten zonder media?

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 01:47

Zijn familie zou het beter weten dan de media toch !!! En eerlijk gezegd geloof de familie .

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 01:49

1. Die het via de media doorcommuniceren
2. Die er een groot financieel belang bij hebben dat MJ een smetteloze reputatie heeft

Duidelijk!

Er zijn maar een paar mensen die echt weten wat er is gebeurd: Michael en alle kinderen die in zijn bed sliepen. De rest van de mensheid moet het van giswerk hebben.

CalipsoLover

Berichten: 5578
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 02:02

Ik heb de docu (nog) niet bekeken. Kan me de dag van zijn overlijden, alle beschuldigingen en de hele discussie ook nog herinneren. Ik was altijd grote fan, maar of hij seksueel wangedrag vertoonde vind ik echt een zeer moeilijke. Enerzijds is hij toen onschuldig verklaart, hebben de slachtoffers hun beweringen grotendeels teruggetrokken en is hij er nu niet meer om zich te verdedigen. Anderzijds zijn zijn verhalen, beweringen en de interviewen van Bashir (zeer sterke journalist trouwens, wauw) heel erg twijfelachtig en vreemd. Dat MJ een paar vijzen kwijt was, mede door zijn opvoeding, is geen twijfel aan volgens mij. Maar de interviews van Bashir, die hij btw ZELF heeft aangevraagd omdat Bashir zo'n gewaardeerde journalist is, hebben mij enorm doen twijfelen aan zijn waarheid. Hij komt heel leugenachtig over. Maar of ik het politiek correct vind om zo'n docu te lanceren zonder dat er eigenlijk iemand is veroordeeld of überhaupt schuldig is verklaart vind ik niet zo juist. Is een beetje het misbruiken van de media naar mijn mening, en ook nog eens het schenden van iemand zijn goede naam zonder dat er eigenlijk is verklaard dat hij schuldig is. Niet bepaald objectief dus... Hopelijk zal een nieuw onderzoek het uitwijzen. Ondanks dat ik grote fan ben van zijn muziek, sluit ik zulke dingen niet uit. Je kunt nooit van dingen gelezen te hebben bepalen of iemand goed of slecht is, pedofilie is ook een geaardheid net zoals homoseksueel zijn, maar wat je er mee doet bepaalt volgens mij eerder of je goed of slecht bent.

Tenslotte boeit het ook niet dat TS MJ heeft gekend toen hij nog leefde of niet. Het maakt echt geen hol uit of je nu 55, 13 of 23 bent. Vind ik nogal een rare reactie, wat maakt het in vredesnaam uit... Als je fan bent dan ben je fan. Als je je er in verdiept dan verdiep je je er in. Ik denk dat er heus mensen zijn die de tijd van MJ niet bewust meegemaakt hebben en er meer over weten dan wij, het maakt dus gewoon niet uit.

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 02:21

MarcoBorsato schreef:
1. Die het via de media doorcommuniceren
2. Die er een groot financieel belang bij hebben dat MJ een smetteloze reputatie heeft

Duidelijk!

Er zijn maar een paar mensen die echt weten wat er is gebeurd: Michael en alle kinderen die in zijn bed sliepen. De rest van de mensheid moet het van giswerk hebben.



Dus kinderen mogen niet in zijn bed slapen ? terwijl hij zelf naast het bed slaapt samen zijn zusje Janet.
Dat heeft ie zelf altijd gezegd, en Janet ook.
De ouders wat de kinderen hebben altijd een handtekening moeten zetten voor de loge partijtjes .

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 02:24


pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 02:30


Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 02:33

Nou dat laatste daar twijfelen dus een boel mensen aan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110741
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 03:48

pompadour schreef:
Bashir wilde Hem kapot maken ,


Heb ik dan een andere docu van Netflix gezien? Want in de docu van Bashir neemt hij het juist voor Michael op? :o?

chanicha

Berichten: 12175
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 07:53

Als de media bloed ruiken dan ga je eraan, zo is het gewoon. Ze grijpen iedere mogelijkheid aan om je kapot te schrijven en mensen gaan denken dat er wel wat te halen is.
Ik geloof zeker dat hij te goedgelovig was maar niet waar hij van beschuldigt wordt, daarbij vind ik het lijkenpikkerij waar ze nu mee bezig zijn, geld verdienen over een dode zijn rug.

moonsparkle
Berichten: 21748
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 07:55

Beetje off topic maar zit Marco borsato nou op bokt :):)