Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LoveGlove

Berichten: 7916
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 14:01

pompadour schreef:
Avalanche81 schreef:
Nou, Paris komt echt van een donor hoor. Volgens mij is alleen de oudste van hemzelf

Paris is ook van MJ, ze lijkt op haar vader.

Ik vind dat ze veel meer op Debbie rowe lijkt. Maar als ze glimlacht en je legt een foto van Michael die glimlacht ernaast, zijn het 2 precies dezelfde glimlachen. Ik geloof ook dat ze kwa persoonlijkheid ook veel op Michael lijkt. Familieleden zeggen dat beide Paris en Blanket (de twee jongsten) echt gigantisch op hun vader lijken kwa persoonlijkheid. Ik vind Prince en Paris beide ook veel op Debbie Rowe lijken.

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 14:11

LoveGlove schreef:
Ik vind dat ze veel meer op Debbie rowe lijkt. Maar als ze glimlacht en je legt een foto van Michael die glimlacht ernaast, zijn het 2 precies dezelfde glimlachen. Ik geloof ook dat ze kwa persoonlijkheid ook veel op Michael lijkt. Familieleden zeggen dat beide Paris en Blanket (de twee jongsten) echt gigantisch op hun vader lijken kwa persoonlijkheid. Ik vind Prince en Paris beide ook veel op Debbie Rowe lijken.


Nature and nurture, hebben best wel wat met elkaar van doen...
Niet alles is nature, veel is nurture... En gezien de niet-eenvoudige levens die ze allemaal hebben (gehad) denk ik dat een hele hoop neer komt op coping en dat is doorgaans nurture.

Zoals gezegd, het zegt niet alles.

Avalanche

Berichten: 15987
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 14:35

Er zijn ook mensen die vinden dat ik karaktertrekken van mijn vader heb........ ik denk dat dat nurture is. Ik ben namelijk door hem geadopteerd.

LoveGlove

Berichten: 7916
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 14:39

Avalanche81 schreef:
Er zijn ook mensen die vinden dat ik karaktertrekken van mijn vader heb........ ik denk dat dat nurture is. Ik ben namelijk door hem geadopteerd.

Oh bij mij is het duidelijk dat mijn pleegouders en ik niet biologisch van elkaar zijn. Ik ben zeg maar precies andersom van ze op veel gebieden :=

Dus daar kan ik dan niet helemaal over meepraten denk ik :P

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 14:43

Janine1990 schreef:
LoveGlove schreef:
Ik vind dat ze veel meer op Debbie rowe lijkt. Maar als ze glimlacht en je legt een foto van Michael die glimlacht ernaast, zijn het 2 precies dezelfde glimlachen. Ik geloof ook dat ze kwa persoonlijkheid ook veel op Michael lijkt. Familieleden zeggen dat beide Paris en Blanket (de twee jongsten) echt gigantisch op hun vader lijken kwa persoonlijkheid. Ik vind Prince en Paris beide ook veel op Debbie Rowe lijken.


Nature and nurture, hebben best wel wat met elkaar van doen...
Niet alles is nature, veel is nurture... En gezien de niet-eenvoudige levens die ze allemaal hebben (gehad) denk ik dat een hele hoop neer komt op coping en dat is doorgaans nurture.

Zoals gezegd, het zegt niet alles.


klopt dat zowel Prince en Paris op hun beide ouders lijken,

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 14:45

Nou Pompadour, aangezien je mij quote... dan ben ik ook wel benieuwd hoe het hele nature tegenover nurture staat en wat voor invloed dat kan hebben.

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 14:49

ik vind de oudste 2 totaal niks van MJ hebben kwa uiterlijk.
Karaktertrekken zegt niet zoveel, aangezien een groot deel met nurture te maken heeft en maar een klein deel nature.
En natuurlijk heb je altijd uitzonderingen waarbij het karakter voornamelijk uit het nature deel komt, maar bij de meesten komt het voornamelijk uit de nurture hoek.

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 14:52


Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 15:02


Avalanche

Berichten: 15987
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 15:06

Die video is echt hilarisch :') zitten foto's in van MJ toen ie al tig operaties heeft gehad, en dat vergelijken ze dan met veel jongere Paris zonder operaties :')

't Is wel een duidelijke video, als in dat gezichtsvorm, vorm van de ogen, uitstraling totaal verschillend zijn.

Maar terug naar nature/nurture, pompadour want ik ben toch wel benieuwd naar jouw mening daarover :)

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 15:29

pompadour schreef:
klopt dat zowel Prince en Paris op hun beide ouders lijken,


Zelfs MJ leek niet meer op MJ.
Zo had hij er waarschijnlijk uitgezien zonder operaties:


Afbeelding

Als ik foto’s bekijk van voordat MJ operaties liet doen en de foto’s van hoe hij er waarschijnlijk uit had gezien zonder operaties, dan lijken Parijs en Prince beiden niet op MJ, zowel niet op zijn jonge (pre operatie) tijd of op hoe hij er zonder operaties uitgezien had.
Ze lijken een beetje op de MJ van de Bad periode, maar toe had MJ al het nodige laten doen en is dus geen realistisch vergelijkingsmateriaal. Dat Blanket een “halfbloed” is, is overduidelijk, maar ik betwijfel ernstig of Prince en Paris überhaupt meer dan een kwart negroïde bloed hebben.

In mijn familie, (overwegend blank van oorsprong) heb ik aardig wat ooms die getrouwd zijn met dames met een anders getinte vrouwen, Aziatisch zuid Amerikaans en negroïde. Wij hebben dus een hele gemixte familie (nichten en neven) als het op uiterlijk aankomt, ik ben er dol op de variëteit. Als kind was ik zelfs enigszins jaloers op hun mooie exotische uiterlijk.

Als ik naar Paris en Prince kijk en hun uiterlijk vergelijk met enkele neven en nichten, dan gok ik eerder op dat hun biologische vader zeker geen negroïde man was, ze missen daarvoor echt te veel kenmerken, van neus tot oogkleur (Paris), type haar tot bottenstructuur in hun gezicht.


Afbeelding
Debbie en Paris

Debbie Rowe is natuurlijk blond, aan het uiterlijk van de kinderen zou je wel kunnen afleiden dat de biologische vader iets van een tintje moet hebben gehad, maar ik durf met zekerheid te zeggen dat die nog geen 50% negroïde DNA had, dus MJ is niet de biologische vader, anders waren de kinderen niet zo “blank” geweest.

Babootje

Berichten: 26262
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 15:35

Dat weet je nooit Daphara. Dan moet je ook weten hoeveel negroide bloed er in de voorouders van de ouders van MJ zaten. Er lopen genoeg negroide mensen met blond haar en blauwe ogen rond van volledig donkere ouders die ergens in de lijn van voorouders een blanke hebben zitten.

Volgens die Diana Dimond is de vader van Paris en Prince de arts waar bij zij als verpleegster werkzaam was. Dat zou dan deze man moeten zijn, dr Arnold Klein.
Ik vind juist dat Paris qua vorm van gezicht en mond veel van MJ weg heeft op de foto die jij net plaatst

Afbeelding

LoveGlove

Berichten: 7916
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 15:56

Als je het hebt over de blauwe ogen van Paris. Ik weet dat Michael’s vader, Joseph Jackson ook blauwe ogen had. Hij was een donkere man. En gaat het om huidskleur, dat Michael donker van huidskleur was, en Debbie wit, betekend niet persé dat de kinderen ietwat kleur moeten hebben. Zoek het maar eens op. Als je al eens opzoekt: tweelingen met verschillende huidskleur. Die komen vaak van ouders af waarvan er eentje wit is en de ander donker, en van de kinderen is er dan ook eentje wit en de ander donker. Dus dat Prins en Paris zelf niet donker zijn hoeft niet persé te betekenen dat ze niet van Michael afkomen. Daarbij komt ook nog Michael’s huidconditie even langs. Michael had vitiligo. En LaToya heeft het zelf eens gezegd. Prince heeft het ook. Ik weet niet zeker of dar waar is. Maar er zijn wel foto’s van Prince waar je wel vlekken op zijn huid ziet die lichter zijn. Wat Michael dus ook had. Dat moet je gewoon opzoeken op Google. Prince Jackson vitiligo. Michael’s opa had ook vitiligo. Als je dat erbij telt zou het dus genetisch bepaald zijn in die familie. Dan is het dus logisch dat een van Michael’s kinderen het ook kan krijgen. Maar nogmaals, ik weet niet zeker of hij echt vitiligo heeft. Het is wel iets wat veel fans geloven.

En dit bedoelde ik met Paris’ en Michael’s glimlach. Het gaat mij dan vooral om de structuur van de tanden:
Afbeelding
Michael heeft nooit war aan zijn tanden gedaan. Hier is ook nog een voorbeeld van een glimlachende Michael vóór zijn operaties.
Afbeelding

Ik persoonlijk vind dat Paris’ glimlach echt wel iets weg heeft van die van Michael. Maar dat is alleen maar mijn mening :D

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 15:58

Babootje schreef:
Dat weet je nooit Daphara. Dan moet je ook weten hoeveel negroide bloed er in de voorouders van de ouders van MJ zaten. Er lopen genoeg negroide mensen met blond haar en blauwe ogen rond van volledig donkere ouders die ergens in de lijn van voorouders een blanke hebben zitten.

Volgens die Diana Dimond is de vader van Paris en Prince de arts waar bij zij als verpleegster werkzaam was. Dat zou dan deze man moeten zijn, dr Arnold Klein.
Ik vind juist dat Paris qua vorm van gezicht en mond veel van MJ weg heeft op de foto die jij net plaatst

[ [url=m/Vydffz.png]Afbeelding[/url] ]


Tuurlijk, recessieve genen kunnen ervoor zorgen dat de kinderen licht getint ter wereld komen, zelfs met blond haar en/of blauwe ogen. Maar botstructuur in het gezicht, haartype en alle overige negroïde kenmerken zijn ook niet doorgegeven. Laat mij een maar 2 kinderen van dezelfde donker getinte negroïde ouder zien waarin beide kinderen geen enkele van de negroïde uiterlijkheden hebben, dat is zo goed als onmogelijk.

En zelfs als er recessieve blanke genen in de Jackson lijn zitten, 2x achter elkaar en alleen de kinderen van MJ en geen van de kinderen van zijn broers of zussen? Statistisch gezien gewoon niet logisch.

Maar goed, we dwalen nu erg van het onderwerp af. Wie dan ook de biologische vader van de kinderen is geweest, is niet belangrijk. MJ was hun vader, helaas voor de kinderen was hij dat maar van korte duur.
We kwamen op het onderwerp terecht, omdat de zo “geloofwaardige” lijfwacht beweerd dat er nooit seksueel misbruik door MJ heeft plaatsgevonden, ook beweerd dat hij de biologische vader is van Blanket.

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 16:06

LoveGlove, vitiligo heeft niets te maken met het skelet. En is niets meer of minder dan dat het pigment verdwijnt. Hierdoor kan een nakomeling van een persoon met vitiligo géén lichtere huid hebben, het zit namelijk niet in het DNA. Je kan vitiligo ook niet in mindere mate hebben, er is wel een ziekte die er voor sommige mensen op lijkt (heb ik zelf ook) en die heet pytiriasis versicolor en is niets meer dan een schimmeltje die het pigment aanvreet. Kan voor wat jeuk zorgen, meestal is het niet meer dan een vlekje met soms (actieve schimmel) een schilferend randje.
Verder kan je net als heel veel mensen ook gewoon een pigmentvlek hebben. Tevens zijn ook hormonen een oorzaak van verkleuringen in het gezicht (denk aan een zwangerschapsmasker bij veelal zwangere vrouwen)
Het is zeer aannemelijk dat Michael zijn huid heeft laten bleken om de vitiligo minder akelig te laten lijken. Laten we eerlijk zijn, het ziet er verre van prettig uit.

Tandstructuur vind ik nog verder gezocht dan de kleur van de huid. Ik heb zelf kleine facings en ben van plan mijn gebit verder aan te pakken. Ik krijg dan een compleet andere look.
Kijk naar Miley Cyrus en diverse andere sterren. Van de een op de andere dag een goed gebit. Als je het geld hebt, waarom dan 2 jaar met een beugel lopen als het ook binnen een dag kan.

Verder betwijfel ik of hier iemand zit die voldoende kennis heeft om te zien of het bij Paris gaat om een kaukasisch/aziatisch/african ras of cross gaat (op basis van Cavalli-Sforza's boek The History and Geography of Human genes) wat betreft het skelet. Er zijn experts die dit in één oogopslag kunnen zien.

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 16:34

Daphara schreef:
pompadour schreef:
klopt dat zowel Prince en Paris op hun beide ouders lijken,


Zelfs MJ leek niet meer op MJ.
Zo had hij er waarschijnlijk uitgezien zonder operaties:


[ [url=m/Po0Zco.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als ik foto’s bekijk van voordat MJ operaties liet doen en de foto’s van hoe hij er waarschijnlijk uit had gezien zonder operaties, dan lijken Parijs en Prince beiden niet op MJ, zowel niet op zijn jonge (pre operatie) tijd of op hoe hij er zonder operaties uitgezien had.
Ze lijken een beetje op de MJ van de Bad periode, maar toe had MJ al het nodige laten doen en is dus geen realistisch vergelijkingsmateriaal. Dat Blanket een “halfbloed” is, is overduidelijk, maar ik betwijfel ernstig of Prince en Paris überhaupt meer dan een kwart negroïde bloed hebben.

In mijn familie, (overwegend blank van oorsprong) heb ik aardig wat ooms die getrouwd zijn met dames met een anders getinte vrouwen, Aziatisch zuid Amerikaans en negroïde. Wij hebben dus een hele gemixte familie (nichten en neven) als het op uiterlijk aankomt, ik ben er dol op de variëteit. Als kind was ik zelfs enigszins jaloers op hun mooie exotische uiterlijk.

Als ik naar Paris en Prince kijk en hun uiterlijk vergelijk met enkele neven en nichten, dan gok ik eerder op dat hun biologische vader zeker geen negroïde man was, ze missen daarvoor echt te veel kenmerken, van neus tot oogkleur (Paris), type haar tot bottenstructuur in hun gezicht.


[ [url=m/gYxnFj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Debbie en Paris

Debbie Rowe is natuurlijk blond, aan het uiterlijk van de kinderen zou je wel kunnen afleiden dat de biologische vader iets van een tintje moet hebben gehad, maar ik durf met zekerheid te zeggen dat die nog geen 50% negroïde DNA had, dus MJ is niet de biologische vader, anders waren de kinderen niet zo “blank” geweest.



The Jacksons zijn niet zuiver "zwart"
De vader van de vader van MJ was een blanke man. Ook de overgrootmoeder van MJ was blank ,
En er zit zelfs indianenbloed in de Jacksons .
De vader van MJ had blauwe ogen .

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 16:38

wij hebben antiliaanse buren.
De buurman is blank en ik heb zijn moeder ooit gezien en zij was heel donker, en ik heb ook div broers van mijn buurman gezien en zijn ook stukken donkerder dan hij.

LoveGlove

Berichten: 7916
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 16:41

Janine1990 schreef:
LoveGlove, vitiligo heeft niets te maken met het skelet. En is niets meer of minder dan dat het pigment verdwijnt. Hierdoor kan een nakomeling van een persoon met vitiligo géén lichtere huid hebben, het zit namelijk niet in het DNA. Je kan vitiligo ook niet in mindere mate hebben, er is wel een ziekte die er voor sommige mensen op lijkt (heb ik zelf ook) en die heet pytiriasis versicolor en is niets meer dan een schimmeltje die het pigment aanvreet. Kan voor wat jeuk zorgen, meestal is het niet meer dan een vlekje met soms (actieve schimmel) een schilferend randje.
Verder kan je net als heel veel mensen ook gewoon een pigmentvlek hebben. Tevens zijn ook hormonen een oorzaak van verkleuringen in het gezicht (denk aan een zwangerschapsmasker bij veelal zwangere vrouwen)
Het is zeer aannemelijk dat Michael zijn huid heeft laten bleken om de vitiligo minder akelig te laten lijken. Laten we eerlijk zijn, het ziet er verre van prettig uit.

Tandstructuur vind ik nog verder gezocht dan de kleur van de huid. Ik heb zelf kleine facings en ben van plan mijn gebit verder aan te pakken. Ik krijg dan een compleet andere look.
Kijk naar Miley Cyrus en diverse andere sterren. Van de een op de andere dag een goed gebit. Als je het geld hebt, waarom dan 2 jaar met een beugel lopen als het ook binnen een dag kan.

Verder betwijfel ik of hier iemand zit die voldoende kennis heeft om te zien of het bij Paris gaat om een kaukasisch/aziatisch/african ras of cross gaat (op basis van Cavalli-Sforza's boek The History and Geography of Human genes) wat betreft het skelet. Er zijn experts die dit in één oogopslag kunnen zien.

Ik had het er niet over dat Prince wit wordt geboren door de vitiligo. Ik ben er van bewust dat dat niet echt kan. Wat jij zegt, er zijn meerdere dingen die kunnen zorgen voor het verliezen van pigment in je huid. Daarom zeg ik ook dat ik niet zeker weet of Prince vitiligo heeft. En wat je zegt dat vitiligo niet in het DNA zit klopt niet helemaal. Onderzoekers weten niet of vitiligo erfelijk is of niet. Maar ik zei al: Michael’s opa had ook vitiligo. Michael zelf ook. Dus als het genetisch bepaald is, zou het niet raar zijn als zijn kinderen vitiligo zouden gaan ontwikkelen. Daar bedoelde ik niet mee dat ze zo geboren worden. Dan kan bijna niet. En je kan het ook niet op mindere maten hebben. Het is wel zo dat het zich bij iedereen anders ontwikkelt. Bij de een gaat het heel snel, de ander langzaam. Bij sommige is het symmetrisch, bij anderen weer niet. Bij de een komt haarkleur enz ook mee en bij anderen weer niet. Dus daar valt verder niets over te zeggen denk ik.

Paris en Michael hebben beide nooit wat aan hun tanden gedaan. Ik heb er keihard research over gedaan. Michael’s tanden zijn van nature perfect kwa plaatsing. En ja dat is mogelijk. Ik heb iemand gekend die dat ook had. Zou dus niet raar zijn als Paris dat ook heeft. En de vorm van de tanden (niet de plaatsing) is iets waar je niet zo heel veel aan kan doen lijkt me. Als je kijkt daar de vorming van hun tanden, en hoe bij beide richting de hoektanden de tanden dezelfde lijnen volgen (kwa of ze omhoog/omlaag gaan enz met de kaak) vind ik dat ze heel veel op elkaar lijken. Maar nog maar een keertje: dat is MIJN mening.

En kwa skelet: ik heb het daar verder nooit over gehad. Ik kan daar verder niets over zeggen, dus doe ik dat ook niet. Ik reageerde op de mensen die het over de huidskleur hadden. Niet op skeletstructuur.

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 16:52

LoveGlove schreef:
Janine1990 schreef:
LoveGlove, vitiligo heeft niets te maken met het skelet. En is niets meer of minder dan dat het pigment verdwijnt. Hierdoor kan een nakomeling van een persoon met vitiligo géén lichtere huid hebben, het zit namelijk niet in het DNA. Je kan vitiligo ook niet in mindere mate hebben, er is wel een ziekte die er voor sommige mensen op lijkt (heb ik zelf ook) en die heet pytiriasis versicolor en is niets meer dan een schimmeltje die het pigment aanvreet. Kan voor wat jeuk zorgen, meestal is het niet meer dan een vlekje met soms (actieve schimmel) een schilferend randje.
Verder kan je net als heel veel mensen ook gewoon een pigmentvlek hebben. Tevens zijn ook hormonen een oorzaak van verkleuringen in het gezicht (denk aan een zwangerschapsmasker bij veelal zwangere vrouwen)
Het is zeer aannemelijk dat Michael zijn huid heeft laten bleken om de vitiligo minder akelig te laten lijken. Laten we eerlijk zijn, het ziet er verre van prettig uit.

Tandstructuur vind ik nog verder gezocht dan de kleur van de huid. Ik heb zelf kleine facings en ben van plan mijn gebit verder aan te pakken. Ik krijg dan een compleet andere look.
Kijk naar Miley Cyrus en diverse andere sterren. Van de een op de andere dag een goed gebit. Als je het geld hebt, waarom dan 2 jaar met een beugel lopen als het ook binnen een dag kan.

Verder betwijfel ik of hier iemand zit die voldoende kennis heeft om te zien of het bij Paris gaat om een kaukasisch/aziatisch/african ras of cross gaat (op basis van Cavalli-Sforza's boek The History and Geography of Human genes) wat betreft het skelet. Er zijn experts die dit in één oogopslag kunnen zien.

Ik had het er niet over dat Prince wit wordt geboren door de vitiligo. Ik ben er van bewust dat dat niet echt kan. Wat jij zegt, er zijn meerdere dingen die kunnen zorgen voor het verliezen van pigment in je huid. Daarom zeg ik ook dat ik niet zeker weet of Prince vitiligo heeft. En wat je zegt dat vitiligo niet in het DNA zit klopt niet helemaal. Onderzoekers weten niet of vitiligo erfelijk is of niet. Maar ik zei al: Michael’s opa had ook vitiligo. Michael zelf ook. Dus als het genetisch bepaald is, zou het niet raar zijn als zijn kinderen vitiligo zouden gaan ontwikkelen. Daar bedoelde ik niet mee dat ze zo geboren worden. Dan kan bijna niet. En je kan het ook niet op mindere maten hebben. Het is wel zo dat het zich bij iedereen anders ontwikkelt. Bij de een gaat het heel snel, de ander langzaam. Bij sommige is het symmetrisch, bij anderen weer niet. Bij de een komt haarkleur enz ook mee en bij anderen weer niet. Dus daar valt verder niets over te zeggen denk ik.

Paris en Michael hebben beide nooit wat aan hun tanden gedaan. Ik heb er keihard research over gedaan. Michael’s tanden zijn van nature perfect kwa plaatsing. En ja dat is mogelijk. Ik heb iemand gekend die dat ook had. Zou dus niet raar zijn als Paris dat ook heeft. En de vorm van de tanden (niet de plaatsing) is iets waar je niet zo heel veel aan kan doen lijkt me. Als je kijkt daar de vorming van hun tanden, en hoe bij beide richting de hoektanden de tanden dezelfde lijnen volgen (kwa of ze omhoog/omlaag gaan enz met de kaak) vind ik dat ze heel veel op elkaar lijken. Maar nog maar een keertje: dat is MIJN mening.

En kwa skelet: ik heb het daar verder nooit over gehad. Ik kan daar verder niets over zeggen, dus doe ik dat ook niet. Ik reageerde op de mensen die het over de huidskleur hadden. Niet op skeletstructuur.


Vitilligo is erfelijk , zeker als er in de familie meerdere het hebben of gehad.

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 16:55

qua bouw. lijken zowel Paris en haar Broertje Bigi veel op hun vader.
Ze zijn allebei lang en dun ( slank) en lage benen.
En dat had MJ ook.

Avalanche

Berichten: 15987
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 16:56

Eh, iets is erfelijk of dat is het niet. Het gevolg daarvan is meestal dat meerdere mensen in een familie het hebben. Er is niet zoiets als het hebben gehad. Het is niet een conditie die overgaat.

Mijn zus is ook lang en heeft lange benen. Ook een dochter van MJ?

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 16:58

LoveGlove, op die tanden ga ik maar even niet in :=
Maar bij vitiligo spelen enkel erfelijke factoren mee. De vitiligo vereniging in Nederland schrijft zelf aan mensen met vitiligo: "De kans dat je kinderen GEEN vitiligo krijgen is nog altijd vele malen groter dan dat ze het wel krijgen."

Erfelijke factoren is iets héél anders dan dat vitiligo meereist op een gen cq. gendefect is.

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 17:00

pompadour schreef:
qua bouw. lijken zowel Paris en haar Broertje Bigi veel op hun vader.
Ze zijn allebei lang en dun ( slank) en lage benen.
En dat had MJ ook.


Ik ben ook lang, ook erg lange benen...
Ik heb ook blauwe ogen en ben verder enigszins getint, met name in de zomer.
Ik denk dat ik ook een dochter van MJ ben.

Of was het nu Michael Jordan? Ik ben namelijk 1.86m... Stukje groter dan MJ... Euh Jackson dan he... Jordan is groter dan ik.

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 17:02

we hebben toch niet over Michael Jordan toch

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 17:53

Avalanche81 schreef:
Eh, iets is erfelijk of dat is het niet. Het gevolg daarvan is meestal dat meerdere mensen in een familie het hebben. Er is niet zoiets als het hebben gehad. Het is niet een conditie die overgaat.

Mijn zus is ook lang en heeft lange benen. Ook een dochter van MJ?

Erfenis opeisen!