Marylot korfbeugels?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Marylot korfbeugels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 22:20

Kent iemand hier de marylot korfbeugels?
Ze lijken op ez rides (dus met zo'n blok erin), maar wel goedkoper.

Prettig?

Muga

Berichten: 2076
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Marylot korfbeugels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 22:28

Ik volg even... moet misschien op zoek naar beugels met een breder vlak onder de bal van mijn voet, misschien is dit ook wel wat!

rox_en_wilvy

Berichten: 788
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: lelystad ~ paard in Hulshorst (veluwe)~

Re: Marylot korfbeugels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 22:31

Zijn prima beugels van marylot

Anoniem

Re: Marylot korfbeugels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 22:37

Zijn ze met ez rides vergelijkbaar qua voetbed/demping?

Ik ben zo zoekend.
Ik had ez rides maar heb ze verkocht omdat ik ze te bouncy vond. Echter denk ik dat t probleem meer in mijn zadel, rug en lengtes van de beugelriemen gezeten heeft.
Spijt, spijt...dus ik wil toch weer zoiets proberen..

olga

Berichten: 1759
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 10:46

Ik vind de demping meer dan bij de rz rides en vind daarom de ez rides fijner, maar dat is heel persoonlijk.

Anoniem

Re: Marylot korfbeugels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:27

Ja klopt is persoonlijk. Maar beide proberen wordt me te prijzig haha.
Helaas zie ik ze ook nooit tweedehands, beide niet

ittheclown

Berichten: 1749
Geregistreerd: 16-01-05
Woonplaats: Haarlem

Re: Marylot korfbeugels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:36

Sorry als dit teveel off topic is, maar weet iemand van jullie prettige veiligheids beugels met een rechte ophanging zodat je beugels gelijk goed aan het zadel hangen en met een wat breder voetbed ? Ik wouw die van barefoot bestellen maar ik las dat veel mensen de zooltjes die daarin zitten als glad ervaren en dat is niet echt handig.

olga

Berichten: 1759
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 14:38

ittheclown schreef:
Sorry als dit teveel off topic is, maar weet iemand van jullie prettige veiligheids beugels met een rechte ophanging zodat je beugels gelijk goed aan het zadel hangen en met een wat breder voetbed ? Ik wouw die van barefoot bestellen maar ik las dat veel mensen de zooltjes die daarin zitten als glad ervaren en dat is niet echt handig.


Ik heb die van Barefoot ook gehad, maar ervaar de zooltjes niet als glad. In het zooltje zit een ribbel.

Anoniem schreef:
Ja klopt is persoonlijk. Maar beide proberen wordt me te prijzig haha.
Helaas zie ik ze ook nooit tweedehands, beide niet


Als ze al aangeboden worden zijn ze binnen no-time verkocht ;). Misschien kan je ze lenen.

ittheclown

Berichten: 1749
Geregistreerd: 16-01-05
Woonplaats: Haarlem

Re: Marylot korfbeugels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 16:47

Ahh oke dat moet dan genoeg zijn, ik ga namelijk flink buitenrijden en af en toe ook een stukje ernaast wandelen dan zou het wel fijn zijn als ook bij blubber de beugel nog anti slip is, hahaha.

Speedster

Berichten: 3544
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Valkenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 10:15

ittheclown schreef:
Sorry als dit teveel off topic is, maar weet iemand van jullie prettige veiligheids beugels met een rechte ophanging zodat je beugels gelijk goed aan het zadel hangen en met een wat breder voetbed ? Ik wouw die van barefoot bestellen maar ik las dat veel mensen de zooltjes die daarin zitten als glad ervaren en dat is niet echt handig.


Je kunt je beugels ook recht hangen door de beugelriemen een slag te draaien voordat je ze terug door de gesp haalt. Als dat voor jou werkt, hoef je geen nieuwe te kopen.

ittheclown

Berichten: 1749
Geregistreerd: 16-01-05
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 11:33

Speedster schreef:
ittheclown schreef:
Sorry als dit teveel off topic is, maar weet iemand van jullie prettige veiligheids beugels met een rechte ophanging zodat je beugels gelijk goed aan het zadel hangen en met een wat breder voetbed ? Ik wouw die van barefoot bestellen maar ik las dat veel mensen de zooltjes die daarin zitten als glad ervaren en dat is niet echt handig.


Je kunt je beugels ook recht hangen door de beugelriemen een slag te draaien voordat je ze terug door de gesp haalt. Als dat voor jou werkt, hoef je geen nieuwe te kopen.


Ohh ja dat had ik idd op de barefoot site ook gezien dat dat kan, alleen rijd ik altijd met mijn gesp beneden aan en met ledere riemen passen ze dan niet meer in het hoesje. Ik ga wel even freubelen eerst zaterdag nog een keer op mijn mogelijke toekomstige vriendje rijden en dan maar eventjes kijken wat we gaan doen ermee. Mischien waag ik toch de gok voor die van barefoot het enigste wat me tegenstond was dat ik hoorde dat ze glad waren maar als dat meevalt dan zouden die prima aan de eisen voldoen.

Anoniem

Re: Marylot korfbeugels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 11:40

Niet meer mensen met marylot ervaring

Relien

Berichten: 2898
Geregistreerd: 28-12-05
Woonplaats: Huis, Stal overal

Re: Marylot korfbeugels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 11:47

heb je misschien een foto ik ben ook nog opzoek naar korfbeugels maar kan deze nergens vinden.

Anoniem

Re: Marylot korfbeugels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 11:56

Goedhard verkoopt ze

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:21

Mocht iemand twijfelen, ik heb ze inmiddels gekocht en getest en ze rijden zalig.