Grasmaaier Okie ;)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ginger15

Berichten: 484
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Haarlem

Grasmaaier Okie ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 13:39

Heey!

Na het trainen vandaag ging ik mijn pony even lekker buiten uitstappen. Toen we thuis kwamen mocht ze even het gras van onze tuin maaien Vork Vond ze helemaaal niet erg natuurlijk Knipoog Mijn vader en moeder hebben toen gelijk even wat foto's gemaakt! Cheese! (vergeet het zelf namelijk steeds Bloos ) Was natuurlijk niet makkelijk met de verleiding van al dat gras Sigaar

Dit is mijn supersmurfje Okielena Listo Koe

Van de zijkant
Afbeelding

Van de voorkant
Afbeelding

Groetjes Danielle & Okie

Sheelah
Berichten: 411
Geregistreerd: 19-01-06

Re: Grasmaaier Okie ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 13:56

Leuke foto's!!
Ook een erg leuk paardje is het trouwens!
Ze ziet er erg relaxt uit!

Ginger15

Berichten: 484
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Haarlem

Re: Grasmaaier Okie ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 14:48

Sheelah schreef:
Leuke foto's!!
Ook een erg leuk paardje is het trouwens!
Ze ziet er erg relaxt uit!


Bedankt voor je reactie Tong uitsteken Het is ook een superrelaxt paardje! Ben zo blij met haar!! Haha!

EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

Re: Grasmaaier Okie ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 14:54

he daan!

wat een gave grasmaaier Haha! wat is het een mooi beest zeg!

xxx Emma

Ginger15

Berichten: 484
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Haarlem

Re: Grasmaaier Okie ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 14:56

emmelske schreef:
he daan!

wat een gave grasmaaier Haha! wat is het een mooi beest zeg!

xxx Emma


Heey Em!!
Bedankt voor je reactie:D Ik heb je mail gekregen, ik zal vanavond ofzo even terug mailen, want ik moet nu eigenlijk leren voor de proefwerkweek Bloos Ik spreek je gauw weer!

xxx Daan

Eastwood
Berichten: 164
Geregistreerd: 10-01-05

Re: Grasmaaier Okie ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 18:51

Okie ziet er super uit! Leuk dat ze in jullie eigen tuin kan grazen. Tot snel in Beverwijk. Groetjes Inge en Clint,

charita

Berichten: 1025
Geregistreerd: 21-09-05

Re: Grasmaaier Okie ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 07:55

hay..

Eindelijk foto`s van jou met je knappe merrie...staat ze nu lekker thuis..
We moeten echt een keertje afspreken Bloos ..straks gaan Joelyn en Booster bij Yvette in de kudde en dan heb ik alle tijd... Knipoog
Maar eeh ..twee foto`s maar Duivel ik wil meeeeer

Groetjes ook aan de rest van de fam..

PeterV
Berichten: 2301
Geregistreerd: 07-03-03

Re: Grasmaaier Okie ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 09:42

charita schreef:
hay..

Eindelijk foto`s van jou met je knappe merrie...staat ze nu lekker thuis..

Groetjes ook aan de rest van de fam..


Jammer genoeg wel ja, staat deze merrie weer lekker thuis, pfff was zij maar te koop!
Super merrie is het, cool onder het zadel, en als zij aan het werk gezet wordt, is zij niet narrig te krijgen, dus met andere woorden, deze merrie wil onder de ruiter echt werken.
Er zit een super spin in, en haar stops mogen er ook zijn.
Loon heeft haar een weekje mogen rijden, en Okie behoord nu tot één van haar oogappels.

Peter

charita

Berichten: 1025
Geregistreerd: 21-09-05

Re: Grasmaaier Okie ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 10:07

Nou Peter ..ik was ook gelijk helemaal verliefd op deze merrie, ik zag haar staan bij Yvette en ik was gelijk verliefd....maar ook voor mij helaas Haha! net verkocht aan Danielle..
Er staan gelukkig nog een paar half broertjes en zusjes waar ik vaak met plezier naar zit te kijken... Knipoog
Maar Danielle en Okie zijn echt een leuk duo bij elkaar ..weet wel zeker dat we vaak van ze gaan horen en zien natuurlijk..

Groetjes Charita

pep_chinook

Berichten: 69
Geregistreerd: 19-02-05
Woonplaats: beverwijk

Re: Grasmaaier Okie ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 10:17

he daan daar is ze weer die ukkie (zo noemde ik okie op stal)ze ziet er goed uit meid ik kom gauw een keer kijken bij je hoor.
enne ik weet wel zeker dat we nog veel van haar gaan horen hoor daan en okie zijn super(daan en chinook ook trouwens wanneer kom je haar weer uit proberen daan?) .
want he daan chinookie is het een beetje kwijt geloof ik ze heeft weer buitenbak kuren jij weet wel wat ik bedoel .(toch)
maar groetjes aan iedereen thuis ik ga gauw een keer de auto pakken en van beverwijk naar je toe komen .
gr van eeef sandor en cheyenne en knuf van chinook en pootjes van indian en apache

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Re: Grasmaaier Okie ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 10:23

Zo, leuke grasmaaier hoor Lachen

brammie
Berichten: 200
Geregistreerd: 07-07-05

Re: Grasmaaier Okie ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 18:45

heej daan,
Leuke foto's!

groetjes Nena

Ginger15

Berichten: 484
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Haarlem

Re: Grasmaaier Okie ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 18:50

charita schreef:
hay..

Eindelijk foto`s van jou met je knappe merrie...staat ze nu lekker thuis..
We moeten echt een keertje afspreken Bloos ..straks gaan Joelyn en Booster bij Yvette in de kudde en dan heb ik alle tijd... Knipoog
Maar eeh ..twee foto`s maar Duivel ik wil meeeeer

Groetjes ook aan de rest van de fam..


Heey!

Ja, ik weet het ik moet meer foto's gaan maken.. Bloos Ik heb nog een weekje school en dan heb ik vakantie en dan zal ik er wel meer gaan maken. Okie en Cosmo staan inderdaad lekker thuis. Ze hebben het allebei heel erg naar hun zin. Kom maar een keertje kijken hoor, dan kun je de stallen en ons nieuwe huis ook zien Knipoog Ik wil ook een keertje bij jou Booster en Joelyn komen kijken!! Echt een superleuk veulen vind ik dat. We spreken nog wel een keertje af Knipoog

Groetjes Danielle

Ginger15

Berichten: 484
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Haarlem

Re: Grasmaaier Okie ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 18:52

PeterV schreef:
charita schreef:
hay..

Eindelijk foto`s van jou met je knappe merrie...staat ze nu lekker thuis..

Groetjes ook aan de rest van de fam..


Jammer genoeg wel ja, staat deze merrie weer lekker thuis, pfff was zij maar te koop!
Super merrie is het, cool onder het zadel, en als zij aan het werk gezet wordt, is zij niet narrig te krijgen, dus met andere woorden, deze merrie wil onder de ruiter echt werken.
Er zit een super spin in, en haar stops mogen er ook zijn.
Loon heeft haar een weekje mogen rijden, en Okie behoord nu tot één van haar oogappels.

Peter


Heey Peter,

Loon mag haar heus nog wel eens lenen van me hoor Knipoog Ze heeft haar echt super gereden toen ik weg was, ben blij dat jullie zo goed voor haar gezorgd hebben!!!

Groetjes Danielle

Ginger15

Berichten: 484
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Haarlem

Re: Grasmaaier Okie ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 19:00

pep_chinook schreef:
he daan daar is ze weer die ukkie (zo noemde ik okie op stal)ze ziet er goed uit meid ik kom gauw een keer kijken bij je hoor.
enne ik weet wel zeker dat we nog veel van haar gaan horen hoor daan en okie zijn super(daan en chinook ook trouwens wanneer kom je haar weer uit proberen daan?) .
want he daan chinookie is het een beetje kwijt geloof ik ze heeft weer buitenbak kuren jij weet wel wat ik bedoel .(toch)
maar groetjes aan iedereen thuis ik ga gauw een keer de auto pakken en van beverwijk naar je toe komen .
gr van eeef sandor en cheyenne en knuf van chinook en pootjes van indian en apache


Heey Eef!
Wat lief dat je gereageerd heb! Natuurlijk mag je een keer bij ons komen kijken! We komen ook echt eens naar jou toe hoor, maar het is de afgelopen periode zo druk geweest.. gelukkig komt de vakantie eraan en dan moeten we maar eens afspreken. Het lijkt me leuk om Chinook weer eens uit te proberen en te kijken hoe ze veranderd is!! Ik heb trouwens iedere dinsdagavond les van Barry bij de Veca stables, misschien wil je daar wel eens komen kijken. We spreken gauw wat af! Groetjes aan San, Cheyenne, Chinook en de Doggies ook van mijn Fam!!

xxx Daan