JAAAAA!!! KLAAR!!! (nou ja... zo goed als)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pannenkoek
Berichten: 2652
Geregistreerd: 11-06-04

Re: JAAAAA!!! KLAAR!!! (nou ja... zo goed als)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 09:41

Tja......ik zou 'm niet op een paard leggen (zelfs niet op een Pannenkoek) want daar is-ie te mooi voor. Gewoon op de standaard laten staan en midden in de kamer zetten!

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Re: JAAAAA!!! KLAAR!!! (nou ja... zo goed als)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 10:23

Francis gefeliciteerd met je zadel. Ziet er fantastisch uit En het allerbelangrijkste is dat dot er lekker onder loopt en jij er lekker in zit.
En dan ook nog een mooi zadel

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:52

Heb geen zin om mezelf te gaan lopen verdedigen over het vermeende niet-passende zadel. Ik ben van mening dat ik me vorig jaar heb laten begeleiden door een vakkundig iemand......
Als ik dan toch merk dat Kobus de laatste tijd tijdens het rijden aangeeft dat het zadel op een bepaalde plek stoort, gaat er bij mij een alarmbelletje rinkelen. Ik merk overduidelijk dat hij in zijn rugbreedte behoorlijk is veranderd/toegenomen, dus hij zal zeker bij die 5% horen, .

Ik ga er maar een karrepeerd van maken, dan heb ik ook geen ge-emmer meer met goed of slecht passende westernzadels, . Gaan ze binnenkort ook Pleasure Driving op de wedstrijden uitschrijven??????????

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:02

Hunter is er wel

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:18

Jaaaaa, dat is net wat voor jullie FH !!!! Wij komen kijken

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:42

Halter, Hunter en Pleasure Driving.........dat deed de opa (papa van Straw Miss) van Kobus ook, dus het zit 'm in het bloed!!!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 17:03

@FH... je hoeft je echt niet te verdedigen hoor meid, ik geloof je direct als je zegt dat het niet past en jou kennende zul je zéker niet over één nacht ijs gegaan zijn... zo bedoel ik het ook zéker niet. Ik zou het alleen zo zonde vinden voor je als over een tijdje weer blijkt dat er iets niet goed zit en probeer je duidelijk te maken waarom ik denk dat je dat alleen kunt voorkomen door eerst een kale boom te passen...

Enneh... wat dat Pleasure Driven betreft! Weet je dat ik daar stiekum ook al es aan heb zitten denken.. als we er nou eerst es een demo onderdeel van maken, is het ooit jaren terug ook op het EK geweest... Heerlijk miepperig in je bloemmetjesjurk met hoedje achter je paard in een karretje. Dat mens had zelfs bloemtjes in de manen van't paard en op de bomen van't karretje... zag er echt geweldig uit! Als ik uit gepleasured ben kan't maar zo zijn da'k dat nog es ga proberen.. Moet ik wel even héél hard voor een geschikt karretje gaan sparen.
Dameszadel is iets wat hier ook ooit nog es gaat komen... lijkt mee ook geweldig. En dan liefst een westerndameszadel natuurlijk....

Ka, veel succes met je zoektocht naar hét zadel voor Kobus... 'k hoop dat we snel samen es een ritje kunnen doen.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 17:43

Joh, ik heb nu een engels zadel erop, rijdt zálig, !!! Ritje maken binnenkort??

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 18:41

Uh... hoe binnenkort... zul je zien, héb ik eindelijk m'n zadel, staat Dot met een dik been (wond op de binnenkant van d'r sprong en vermoedelijk nog van't hooinet ook... geen flauw idee hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen, maar't lijkt er op dat er ergens iemand niet wil dat ik aan't rijden kom).
Moet dus weer ff wachten tot dat been goed is (ah joh, wachten ben ik inmiddels goed in geworden) en dan ga ik denk ik al vrij vlot hier thuis proberen of we een beetje fatsoenlijk 't bos in kunnen. Ze is zó braaf in de bak... Maar dan moet je wel disse kant op komen want Fransje heeft geen trailer c.q. trekauto meer....

En ja... 't juiste engelse zadel zit idd net zo goed zalig... m'n billen herinneren Cornelie's luchtgeveerde dressuurzadel nog als de dag van gister! Je zou er bíjna voor overstappen (bíjna hoor... )

netam12

Berichten: 2941
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Apeldoorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 18:44

Gaaf zadel zeg

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: JAAAAA!!! KLAAR!!! (nou ja... zo goed als)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 18:48

Pannenkoek schreef:
Tja......ik zou 'm niet op een paard leggen (zelfs niet op een Pannenkoek) want daar is-ie te mooi voor. Gewoon op de standaard laten staan en midden in de kamer zetten!


en weet je hoe groot mijn kamer is!?
Hij staat er overigens wel in idd.. maar da's meer noodgedwongen en ook niet midden in én veilig onder een pad en kleed.. Heb nl. nog geen zadelkast die op slot kan en dit laat je natuurlijk niet onbeheerd op stal. Nu dus twee zadels in m'n minihuiskamer... heb ze maar bovenop elkaar gelegd met een pad er tussen... 'k mot wat... (hopen dat m'n schraagje 't houdt...)

MSQuincyTE

Berichten: 13403
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Op een mooi plekje in GRUN

Re: JAAAAA!!! KLAAR!!! (nou ja... zo goed als)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 18:55

Pannenkoek schreef:
Tja......ik zou 'm niet op een paard leggen (zelfs niet op een Pannenkoek) want daar is-ie te mooi voor. Gewoon op de standaard laten staan en midden in de kamer zetten!


Op een pannenkoek past ook geen zadel

Blackpearls

Berichten: 282
Geregistreerd: 12-06-06
Woonplaats: Winterswijk

Re: JAAAAA!!! KLAAR!!! (nou ja... zo goed als)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 22:12

MSQuincyTE schreef:
Op een pannenkoek past ook geen zadel



Hmm nee idd, de laatste keer dat k keek niet iig *grinnik*

thorretje

Berichten: 780
Geregistreerd: 11-10-05
Woonplaats: Overdinkel

Re: JAAAAA!!! KLAAR!!! (nou ja... zo goed als)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 23:48

Francis schreef:

en weet je hoe groot mijn kamer is!?

Mocht je ruimtegebrek hebben, ik wil 'm de volgende keer da'k bij je ben wel meenemen hoor.. heb hier thuis ruimte zat en kan ik 'm lekker gebruiken als ik paardrijlessen ga nemen Zonde om zo'n mooi zadel maar te laten liggen..

dropje2

Berichten: 2235
Geregistreerd: 16-05-06
Woonplaats: Op het puntje van Nederland

Re: JAAAAA!!! KLAAR!!! (nou ja... zo goed als)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 15:26

En heel erg mooi geworden Francis! Heel veel rijplezier gewenst!

Softijs

Berichten: 1273
Geregistreerd: 20-03-06
Woonplaats: Waalre

Re: JAAAAA!!! KLAAR!!! (nou ja... zo goed als)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 17:58

Wauw heel mooi
Mijn complimenten

QueenD
Berichten: 1717
Geregistreerd: 05-11-05

Re: JAAAAA!!! KLAAR!!! (nou ja... zo goed als)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 00:42

Tjee ook al zo'n mooi zadel. Farichta heeft ook een super model zadel voor Pluis Vingers aflikken , vooral die kleuren die jullie zadels hebben vind ik fantastisch.

Heb zelf een Crates voor mn Appie die nog niet veel gebruikt is en heel eerlijk gezegd heb ik er ook niet zo'n binding mee dus dat zet me wel aan het denken Knipoog .

Diannee

Berichten: 161
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: Achter de computer!!

Re: JAAAAA!!! KLAAR!!! (nou ja... zo goed als)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 20:05

waaauuww echt super mooi!