[gz]foto/filmpje western tinker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

[gz]foto/filmpje western tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 14:12

Hoi, ik zoek foto's of nog mooier filmpjes van western tinkers om aan iemand met een tinker te laten zien. Of weet iemand een linkje, mag ook. Alvast bedankt, Groetjes S

8nnemiek

Berichten: 43499
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 09:57

Ik rij freestyle met mn tinker, wel met western hoofdstel en n barefoot zadel.. Ik heb ook nog wel n filmpje van n kleine sliding stop, dan moet je me even je mailadres geven..
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:01

Moet je even op de site van SandraH en Blaze kijken. Dat is Sam, zowiezo al een mooie Tinker, maar dan ook nog eens eentje die verrekte goed loopt in de westernsport

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 15:52

Hey, bedankt. Ik wist dat ik het ergens een keer had gezien hier op bokt. Ik rij zelf wel western, maar een vriendin met een hele gave tinker hengst probeer ik een beetje te bekeren, hahaha.
Zij vroeg me trouwens ook hoe het zat als zij ooit wedstrijd wil rijden, omdat het een hengst is?? Ik ben heel erg slecht in regels, dus misschien iemand?
iig Bedankt,Groetjes

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:58

Persoonlijk zou ik bekeren aan de dominee overlaten

Hoe oud is je vriendin? Jeugd mag volgens mij geen hengsten starten, en ik twijfel of een volwassen beginner het mag maar ik heb geen regelboekje bij de hand hier op kantoor.

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:59


superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 16:08

Ach je weet misschien wel hoe dat gaat. Ze maakt uiteindelijk wel haar eigen keuzes hoor, maar ik vind het echt bij ze passen. Heb even filmpje gekeken van Blaze, maar pleasure trekt haar niet zo. En SandraH kan ik niet vinden.

Zij is 29, dus vroeg het me af. Het is natuurlijk een tinker, dus ik denk alleen WRAN mogelijk. Zij zou dan beginner zijn, maar als hengstenhouder die dekt is het misschien wel pro?? Het gaat er meer om, dat als ze dressuur rijdt het interessanter is voor het dekken helaas over het algemeen.
Bedankt weer

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:19

Welke discipline trekt haar wel?
Sandra rijdt nl ook een heel aardig stukje trail met Sam.
(SandraH is trouwens de vrouw van Blaze, dus zelfde site. Username is denk ik met _ erin)

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:19


superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 17:20

Sonja, ik denk dat reining de meeste mensen het meeste trekt op het eerste gezicht, maar als ze al deze foto's en filmpjes ziet weet ik niet of trail etc haar ook trekt.
Het is alleen zo dat het een jonge goedgekeurde dekhengst is en om hem wat bekendheid te geven helaas dressuur toch nog wel nodig zal zijn. Maar een goeie orientatie is nooit weg.

Klaasjuhhh, bedankt, ziet er goed uit!!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Re: [gz]foto/filmpje western tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:29

regel 302:
Het voor- op uitbrengen van hengsten is uitsluitend toegestaan aan deelnemers die zijn ingedeeld in de categorieën "A" en "P" (volgens artikel 300) en bovendien op 1 januari van het lopende jaar de leeftijd van 18 jaar of ouder hebben.

Sandra_H

Berichten: 2720
Geregistreerd: 14-04-01

Re: [gz]foto/filmpje western tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:48

Als je een richting wilt gaan kiezen zou je meer moeten kijken naar waar je paard geschikt voor is dan naar datgene wat jezelf het meest trekt. Of je moet een paard bij je eigen voorkeur zoeken, dat kan ook.
Western is vele malen meer dan reining alleen en daarnaast: pleasure, trail en horsemanship lijken misschien niet spectaculair maar zijn minstens zo leuk om te doen enne....een goedlopende tinker in de pleasure is best spectaculair

silas

Berichten: 5661
Geregistreerd: 12-12-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:04

waaraan kan je zien wat je paard wel of niet aankan, ik als western leek weet dat niet....

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 18:08

Hoi Sandra_H. Ik train zelf wel reining en met een hele leuke New Forest. Die doet het erg goed, maar heb geen wedstrijd ambities.
Ik zelf ken alle richtingen wel, maar wil haar laten zien hoe goed een tinker het kan doen en dan in eerste instantie in alle richtingen, zodat ze uiteindelijk zelf die keus kan maken.

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:48

Mijn dochter gaat binnenkort ook met onze tinker starten.
Foto's volgen

EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 18:59

ik rijd zoals klaas al zegt ook western met mijn tinker, zit nu in Belgie en heb hier geen foto's van haar maar in mijn profiel staan er wel een paar, ik rij met Dana allround, eergisteren heeft ze nog een stop van 1,5 meter gemaakt en trail is ze ook erg goed in (as ze zin heeft) pleasure einigen we ook best wel vaak redelijk bovenaan, horsemanship vind ik zelf niet zo super maar doet ze ook best goed! ik start nu amateurs

groetjes Emma

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 20:09

Hoi Emmelske, ik had je foto's in je profiel al bekeken en ziet er idd erg goed uit, leuk hoor, bedankt!!!! En succes verder!!