Een paar foto's van mijn oude vriend

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElCid

Berichten: 9244
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Een paar foto's van mijn oude vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 17:34

Afgelopen zondag weer eens op bezoek geweest bij Jasir. Hij is nu ruim 26 en geniet sinds oktober 2000 van zijn pensioen op de Paardenkamp te Soest. Hij lag zo lekker te soezen in het land toen ik daar aankwam.
Ik mis hem nog iedere dag, maar hij heeft het daar prima naar zijn zin. Ik heb hem nl. zelf gefokt maar dit was voor hem een betere oplossing dan op een pensionstal staan, in de randstad waar ik gewoond heb, waar hij te weinig naar buiten kon.
Misschien als we straks onze eigen stek met genoeg land hebben .............. kan hij weer thuis komen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Toen ik weer wegliep ging hij heerlijk rollen, waarna hij opstond en met een vriendje ging knuffelen.

http://www.paardenkamp.nl/, bij huidige bewoners en zijn naam kan je zijn verhaal lezen.

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38789
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Re: Een paar foto's van mijn oude vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:42

WAUW!! 26 jaar, zelf gefokt en in blijkbaar nog opperbeste gezondheid!! Nou daar teken ik voor!!

Geweldig dat je hem nog kan bezoeken!

Twee manegepaarden van de manege waar ik vroeger heb gereden hebben daar ook gestaan. Inmiddels zijn ze overleden.

_Moonwalker_

Berichten: 1394
Geregistreerd: 30-05-06
Woonplaats: On the prairie...

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 12:54

Hij ziet er idd nog goed uit voor zo ver dat te zien is als ie lekker in zen weitje ligt te genieten...
Nog veel mooie jaren met hem!!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 10:21

Wat een fijn gevoel dat hij daar zijn oude dag mag hebben!! Zo te zien geniet hij volop van zijn pensioen!

Esgaroth

Berichten: 5248
Geregistreerd: 13-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:24

Hey wat gaaf zeg, dat je je paardje daarheen hebt gedaan! Hij blijft ook lekker liggen als je hem komt bezoeken. Denk je dat hij je nog kent?

ElCid

Berichten: 9244
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 18:16

Hij reageert wel op zijn naam als ik roep en loopt ook achter me aan als ik het land weer uitloop. Het lijkt er op dat hij me nog kent of dat hij zich in ieder geval iets herinnert van mij.

katrienh

Berichten: 2655
Geregistreerd: 16-01-05

Re: Een paar foto's van mijn oude vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:21

mooi verhaal, moge hij nog vele jaren daar doorbrengen

Wranglerbutt

Berichten: 10393
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: Kamp'n

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:32

Heerlijk te weten dat hij het zo goed heeft in Soest, maar ik kan me voorstellen dat je 'm ook graag weer thuis zou hebben Hij ziet er trouwens super uit voor z'n leeftijd

Marga62

Berichten: 74
Geregistreerd: 01-06-06

Re: Een paar foto's van mijn oude vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 23:12

Wat een knuffel zeg... en wat ziet ie er nog goed uit. Daar zal menig "bejaarde" paardebewoner jaloers op zijn.
We zullen naar 'm zwaaien en de groeten doen als we voorbij rijden, we wonen er namelijk vlak bij.

Emmaa

Berichten: 4384
Geregistreerd: 10-04-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 23:15

Wat ziet hij er goed uit zeg .
wat lekker dat hij daar van zijn oude dag kan genieten!

Yank

Berichten: 697
Geregistreerd: 13-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 18:48

Ik ben vaker op de Paardenkamp in Soest geweest. Prachtig initatief en de paarden hebben het daar geweldig. Ik vind het heel knap dat je hem daarheen hebt gebracht toendertijd, ik weet niet of ik zo dapper zou zijn geweest.