twee pannenkoeken en een quarter: aanvalluhhhhh!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: twee pannenkoeken en een quarter: aanvalluhhhhh!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 09:53

How about een gezamelijke training met een paar potjes voetbal als toetje?

@Silvester, wij hebben ook de 1.20 uitvoering, maar voor Milena is die eigenlijk net te groot. De bal zit regelmatig soort van klem tussen haar snoet en de grond, en dan struikelt ze zeg maar op de bal. Maar ik geloof dat Silvester wat groter is dan Milena, of niet?

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 10:19

Deal Sonja. Wij hebben ook de kleinere bal. Dus die kan dan meegenomen. Kun je kijken of Mileen daar makkelijker mee wegkomt.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 10:26

Al eens geprobeerd, gaat voor die kleine smurf idd makkelijker, maar voor grote paarden kan je beter de 1.20 hebben.
Leo is er echt goed in. milena vindt het niet echt leuk. Is immers geen eten maar ze kan het wel.

Brammetje16
Berichten: 6284
Geregistreerd: 01-09-04

Re: twee pannenkoeken en een quarter: aanvalluhhhhh!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 10:28

Ziet er gezellig uit!

crazycactus

Berichten: 10930
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:43

Gaaf hoor!!! Ik vind trouwens het prijsverschil tussen de 95 cm. bal en die van 120 cm wel heel groot of is die grotere ook van een andere kwaliteit?
Zou mij benieuwen wat mij cowhorses van zoiets vinden.....

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 12:03

Nee kwaliteit is het zelfde, maar is gewoon moeilijker te maken kennelijk die grotere bal. Prijsverschil is overal zo groot in die twee maten.

charita

Berichten: 1025
Geregistreerd: 21-09-05

Re: twee pannenkoeken en een quarter: aanvalluhhhhh!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 12:09

hahha geweldige foto`s...de lol straalt er gewoon vanaf...

Groetjes Charita

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Re: twee pannenkoeken en een quarter: aanvalluhhhhh!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:23

Dat ziet er echt geweldig uit! Ik wil dat al zo lang ook een keertje doen, lijkt me super om te doen!

Jullie hadden iig heel veel lol zo te zien!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:08

Mag ik dan ook meedoen met mijn NPP?

Nederland Pannekoek Paint

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:49

Anya, Jip en ik bijten ons nog even vast in de No Boundary, maar daarna zullen we denk ik maar eens een voetbalmiddagje moeten organiseren....

@CC ik denk dat de koeiepaarden heel snel door hebben wat de bedoeling is en ook goed kunnen focussen. Je moet je alleen even afvragen of je daadwerkelijk wilt dat je dergelijke paarden fysiek kontakt laat maken met hun target.

Talsha

Berichten: 2573
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Boeskoolstedke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:43

Geweldig Anya!!

silvester

Berichten: 2275
Geregistreerd: 29-12-04
Woonplaats: Maarsbergen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 23:09

Als we nou meerdere ballen tegelijk bestellen, misschien krijgen we dan wel korting!

crazycactus

Berichten: 10930
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 23:15

@sonja... tja dat is een tweede punt idd... maar meestal loopt een koe niet tegen een paard aan, en daarbij mag een working cowhorse wel de koe aanraken met zijn schouder... paard leren de bal te sturen met de schouders... hopelijk gaan ze dat dan met de koe ook doen

J0sef1entje

Berichten: 581
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Terschelling

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 23:18

Wij hebben dit eens in de dressuur ponyles gedaan. Eerst zag je al die ponies verschieten, maar na een minuut of 10 waren er een paar flink fanatiek aan het worden, echt geweldig om te zien!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 00:11

@Rom, harstikke leuk. En precies het goede pannenkoekpaard ervoor met die extra P.

CC dat zou nog wel eens kunnen werken, maar uiteindelijk moet het been volgens mij altijd tegen de bal aan. Denk ik tenminste.

Het grootste probleem is dat er een paar te fanatiek kunnen worden. Barbie heeft ball-sence en Lan heeft zoveel ball-sence dat ze begon te helpen door om zich heen te happen. Zonder sperriempje zou Lissy nu een stukje oor missen. Maar ze beperkt het tot proberen te happen. Geen getrap o.i.d.

Sandra_H

Berichten: 2720
Geregistreerd: 14-04-01

Re: twee pannenkoeken en een quarter: aanvalluhhhhh!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 05:50

Gaaf he Wij hebben een (barbieroze ) bal van 75 cm gehad die eerst diende als bureaustoel diende maar toen de kleur wel erg vloekte bij de vloerbedekking in het nieuwe gebouw een nieuwe carriere begon als paardenvoetbal. Idd net ff iets te klein maar ook goed te doen. Tot ie op een kwaaie dag als zielig roze lapje uit de buitenbak gevist werd....
Moet er toch ook maar weer es een bestellen.

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Re: twee pannenkoeken en een quarter: aanvalluhhhhh!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 09:14

Ik zit eens ff te kijken naar de foto's maar is het niet wat heftig om dit soort dingen met een shank te doen?
Zeker als je schrijft: "Ben op een paard, dat zie je niet zo vaak"

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 09:20

We hebben maar één snafflebitje. En dat is voor Barbie. Maar Ben is wat teugelvoering zo ongeveer de netste van ons allemaal.

Lan rij ik voor pretdingen normaal op een halster, maar dit vindt ze zo pret dat ze begon met overal doorheen tanken. Lan is het dominante paard van de groep en zij wilde de bal. Later waren die ophoudingen niet meer nodig en wilde ze wel weer luisteren naar iets van hulpen.

Afbeelding

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:41

Leuke foto's

Paardenvoetbal vind Joey ook erg leuk,.... Hij wil alleen maar op die bal af. Wie wil er bij mij in het team