Eindelijk tijd: [naam], [naam], bolle Isa en Shadiq!!! (Veel)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Eindelijk tijd: Flake, Bieb, bolle Isa en Shadiq!!! (Vee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 11:50

Jaja...mijn kleine vriend wordt echt een grote knappe jongen! Inderdaad erg leuk Francis, deze periode! Mocht je nog eens in de buurt zijn dan kom je je "petekind" maar bezoeken! Iedereen is trouwens welkom hoor in Loenen! T bevalt er nu wel, nog wel wat wennen en we blijven rond kijken, maar we hebben absoluut niets te klagen! Lekker plekje, als we onze draai er helemaal hebben gevonden, willen we er vast niet meer weg! Oh enne...e is nog 1 stal vrij!

Nee, ik doe niet mee in Bunschoten! Ik denk dat de IHT voor [naam] leuker is, ik denk ook dat hij dat daadwerkelijk leuk gaat vinden, daar wil ik me dus op richten! Dus 10 juni eerst de clinic van Corine (Ik heb er ook al heel erg veel zin in!!!), dan ga ik goed leren hoe het allemaal moet en [naam] ook! We gaan goed ons best doen! Dan nog even uitzoeken waar de IHT allemaal uitgeschreven gaat worden, ik wil niet meer dan een uur met de trailer inderweg zijn. En dan wellicht een keer of 2 a 3 starten! Dussss....mochten jullie horen waar de IHT allemaal wordt uitgeschreven, laat t alsjeblieft even weten!!!

Oh enne mychinook...nope...van [naam] is er maar 1!!!

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 12:15

hey daar is isa t oude paardje van me tante goh wat is ze wit geworden zeg..
ze is nog steeds een knappe merrie(mamma)
hopelijk gaat de bevalling goed en krijgt ze een heel mooi veulentje

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 12:26

wow wat een buik hangt er onder
ben benieuwd naar het veulen
gave combi hebben jullie gebruikt

flake is echt een heel gaaf beestje zeg
wees er maar trots op
echt een kanjer

PaolaPromise

Berichten: 661
Geregistreerd: 18-10-05
Woonplaats: Herentals, Belgie

Re: Eindelijk tijd: Flake, Bieb, bolle Isa en Shadiq!!! (Vee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:05

Wat een prachtige paarden heb je daar zeg!!! Vooral Shadiq vind ik geweldig, en Flake Wat een lekkerding zeg!!

Anoniem

Re: Eindelijk tijd: Flake, Bieb, bolle Isa en Shadiq!!! (Vee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 17:44

Isa is nu echt tonnetje rond...dat duurt volgens mij geen 4 weken meer... Ze heeft echt een mega buik die soms echt onwijs tekeer gaat... Dat kleine ding daarbinnen denkt vast dat ie al moet oefenen met benen strekken en bokken enzo...

Ik ben erg benieuwd naar wat er binnenin die buik groeit! En Nanda natuurlijk des te meer!!!

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 18:14

Wóów! Geweldig mooie foto's! De paarden hebben het wel naar hun zin zo te zien, ze zien er lekker uit!

Wat voor camera gebruik je?

adnariM
Berichten: 4421
Geregistreerd: 21-09-05
Woonplaats: Loenen (Vel)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:43

Jeuh eindelijk weer eens foto's van deze prachtpaardjes.
Ik ga stiekem altijd even langsfietsen om weer even een plaatje van ze in mijn hoofd te prenten . Ik ben ook zeker benieuwd naar het veulen van Isa, kom zeker even op kraamvisite!
Word Bibi nog gedekt toevallig dit jaar? En Isa?

Moon

Berichten: 3925
Geregistreerd: 03-02-06
Woonplaats: Hardenberg

Re: Eindelijk tijd: Flake, Bieb, bolle Isa en Shadiq!!! (Vee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:46

aaaaaaah wat een heerlijke paardjes

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 17:29

[naam] wordt heel misschien nog gedekt dit jaar... Ik ben druk aan het solliciteren, daar laat ik het nog even vanaf hangen. Ik heb wel een errug leuke hengst op t oog, moet dan nog wel even contct leggen met zn eigenaresse... Ik wil echter geen laat veulen, dus als het te laat in het jaar wordt, schuift t door naar volgend jaar!