Art_Ificious schreef:Thnx.
De natste plek is aan de achterzijde in het midden. Waar op de foto de kruiwagen staat.
Ik heb daarachter de 2 ibc vaten staan, dus een geul erachter graven is niet meer mogelijk (ibc vaten zitten beide ongeveer 500liter in dus onmogelijk te verplaatsen).
Aan de binnenkant van de stal zou ik daar wel iets van een brede boord kunnen ingraven zodat het water niet verder de stal in komt. En dan de gehele stal ophogen met geel zand.
juval schreef:Art_Ificious schreef:Thnx.
De natste plek is aan de achterzijde in het midden. Waar op de foto de kruiwagen staat.
Ik heb daarachter de 2 ibc vaten staan, dus een geul erachter graven is niet meer mogelijk (ibc vaten zitten beide ongeveer 500liter in dus onmogelijk te verplaatsen).
Aan de binnenkant van de stal zou ik daar wel iets van een brede boord kunnen ingraven zodat het water niet verder de stal in komt. En dan de gehele stal ophogen met geel zand.
je kan misschien een dakgoot en regenpijp op de ibc vaten laten aansluiten, win/win
hwn schreef:Ik zou ook zoveel ophogen als mogelijk is (dus tot aan het hout), en eventueel tegen de wanden en aan de ingang zandzakjes leggen, zodat het water niet meer kan binnen stromen.
nikkel schreef:Zet er in ieder geval betonbanden langs, ook wel boordstenen genoemd. dit omdat anders de tegels alsnog in het water liggen. Achter het ontmoetingspunt van 2 banden zou ik een hardhouten paaltje diep genoeg plaatsen. Suc 6 ermee.
DubbelFun schreef:Kijk eens naar kunststof pallets met een 'full deck' . Die heb ik ook in mijn schuilstal gehad en kunnen makkelijk een paard dragen. Tegen het evt glijden had ik er wel een oud vloerkleed op liggen of rubber matten.
Gebruikers op dit forum: EvelienKiss, rollyjogered en 24 bezoekers