Vrijstaande slowfeeder voor in stal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
upendo

Berichten: 22279
Geregistreerd: 19-02-08

Vrijstaande slowfeeder voor in stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-21 16:57

:wave:

Wij voeren onze paarden op het moment uit hooinetten. Stalhouders hebben aangegeven dat ze het verspil onder de netten zonde vinden en hebben gevraagd of wij na willen denken over een alternatief.

Nu dacht ik aan een haybar, maar ze hebben bij voorkeur iets wat niet in de muur bevestigd hoeft te worden.

Ik wil het liever niet direct van de grond gegeven hebben: mijn paard loopt het door de stal heen en eet het niet meer en onze fries stofzuigt het binnen twee uur op. :=

Hebben jullie ideeën? :)

Lughnassadh

Berichten: 1805
Geregistreerd: 11-08-12

Re: Vrijstaande slowfeeder voor in stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-21 17:05


upendo

Berichten: 22279
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Vrijstaande slowfeeder voor in stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-21 18:33

Die had ik gevonden inderdaad. Is die stevig genoeg? Voetballen ze hem niet door de stal heen?

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15452
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Re: Vrijstaande slowfeeder voor in stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-21 19:16

Dat lijkt mij ook een heel ideale! Zelf ook op zoek voor in de paddock. Maar ben ook bang dat deze stevig vastgezet moet worden? En kans op hoeven vast in net met onhandige steigeractie?

Lughnassadh

Berichten: 1805
Geregistreerd: 11-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-21 19:45

upendo schreef:
Die had ik gevonden inderdaad. Is die stevig genoeg? Voetballen ze hem niet door de stal heen?

Tot op heden hier niet. Ik vind het een heel stevig ding. Mijn paard krijgt hem ook maar ik moet even geduld hebben tot de stalhouder hem monteert. Want bij ons worden ze wel vastgezet aan de stalwand.

Coby, nee ik vind deze nauwelijks een risico. Uitsluiten kun je het nooit natuurlijk.