Het paarden-aan-huis-topic deel 6

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ClaudiaHS

Berichten: 8057
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 18:17

Karin_deB schreef:
Ik ruim gewoon op (lees: gooi weg) als mn man er niet bij is.
Hij mist het niet en ik ben blij dat de zooi weg is :D


Dat doe ik ook.
Ook met (kapot) spul van de kinderen of van die prul van de Action.

Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 18:46

Karin_deB schreef:
Ik ruim gewoon op (lees: gooi weg) als mn man er niet bij is.
Hij mist het niet en ik ben blij dat de zooi weg is :D

Toen wij trouwden, en gingen samenwonen, 23 jaar geleden, fietste ik iedere week met een doosje achterop mijn fiets om dat weg te gooien. Hij heeft er nog steeds geen weet van. Zijn vrienden weten t wel :+ 8-) **\O/**

Ir1ne

Berichten: 3384
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:05

Karin_deB schreef:
Ik ruim gewoon op (lees: gooi weg) als mn man er niet bij is.
Hij mist het niet en ik ben blij dat de zooi weg is :D


dit zou ik echt nooit doen, want de dingen die hij niet mist doet ie niet moeilijk over om weg te gooien haha. er ligt hier ook een formule 1 schilderij in de kast, ding mag van mij niet aan de muur want ik vind m afschuwelijk, maar hij wil m houden. nou, dan maar in de kast he. want daar zie je em wel :+ en ik zie hem niet, dus ik vind dat prima hahaha

Azmay

Berichten: 17992
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Het paarden-aan-huis-topic deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:49

Ik denk dat hij mij weg gooit als ik zijn spullen weg gooi achter zijn rug om _O-

Vanmiddag Prim verkocht, het opruimen schiet verder nog niet zo op :+

Lynn_Nikita

Berichten: 25472
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 21:07

Ik kwam met opruimen nu een doos vol ( voornamelijk) kopieën tegen van playstation 1 spellen. Nee die mochten niet weg, want de PS 1 had die ergens ( alleen heeft hij geen idee waar) en dat wilde die allemaal bewaren, later wordt dat geld waard. Net zoals Atari die er nog steeds ligt. 10.000 kabels waar die zelf geen idee meer van heeft waar die van zijn, 2 camera`s van de kinderkamer die al 5 jaar in een doos liggen, er was iets kapot aan, wat weet die niet meer maar hij wil dat ooooit nog een proberen te repareren. Zoiets gooi ik met alle liefde weg


Azmay, dat is dat nog vrij snel gegaan, heb je al een fijne stal voor de PRE gevonden?

Maartje_M

Berichten: 9370
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Het paarden-aan-huis-topic deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 21:19

Ah toch nog snel een huisje voor Prim gevonden dus. Dubbel gevoel of is het goed zo?

Azmay

Berichten: 17992
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 21:57

Maartje_M schreef:
Ah toch nog snel een huisje voor Prim gevonden dus. Dubbel gevoel of is het goed zo?


Enige wat ik jammer vind is dat Diva voorlopig alleen staat maar daar probeer ik ook nog even wat voor te regelen met de buurman :j

Ben voor Diva nog wat aan het regelen bij Eindhoven maar voor tijdelijk heb ik hoe dan ook wat dus dat is al fijn.

Maartje_M

Berichten: 9370
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Het paarden-aan-huis-topic deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 21:59

Welke kant van Eindhoven ga je wonen Azmay?

Azmay

Berichten: 17992
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:00

Maartje_M schreef:
Welke kant van Eindhoven ga je wonen Azmay?

We zitten nu vooral naar Geldrop te kijken, maar goed niets staat nog vast natuurlijk :+

Maartje_M

Berichten: 9370
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Het paarden-aan-huis-topic deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:08

Ah das wel een mooi stukje! Mijn broer woont daar sinds een week ook haha! Ben niet zo bekend met stallingen in die hoek.

YoniB

Berichten: 121
Geregistreerd: 12-02-19

Re: Het paarden-aan-huis-topic deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 12:11

Hoi! Ik lees al een tijdje mee, mijn droom is om uiteindelijk paarden aan huis te houden. Dat is voorlopig nog niet aan de orde dus het bleef bij meelezen. Nu zie ik echter dat het over stalling (en een huis) bij Geldrop gaat? Daar woon ik, dus wie weet kan ik je helpen met wat tips. Waar ben je naar op zoek? Als je er niks aan hebt gewoon zeggen hoor!

Azmay

Berichten: 17992
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 13:12

YoniB schreef:
Hoi! Ik lees al een tijdje mee, mijn droom is om uiteindelijk paarden aan huis te houden. Dat is voorlopig nog niet aan de orde dus het bleef bij meelezen. Nu zie ik echter dat het over stalling (en een huis) bij Geldrop gaat? Daar woon ik, dus wie weet kan ik je helpen met wat tips. Waar ben je naar op zoek? Als je er niks aan hebt gewoon zeggen hoor!

Ik moet haar vooral veel buiten hebben en ik kan de verzorging niet helemaal zelf.
Huis zoeken we ook nog, maar deze moet eerst nog verkocht :Y)

Anoniem

Re: Het paarden-aan-huis-topic deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 13:18

Jammer, wij staan net vol anders had je bij ons wel terecht gekund.

Azmay

Berichten: 17992
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 15:37

Robijntjah schreef:
Jammer, wij staan net vol anders had je bij ons wel terecht gekund.

Weet niet eens waar jij woont bedenk ik me :+

Heb in principe voor tijdelijk al wel wat, daar gaat ze dan over 3 maanden heen maar lijkt me niet heel ideaal dus ik kijk wel rustig verder.

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 15:40

Zo! Allemaal de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Op wat rondrennende paarden allemaal goed gegaan lees ik. Bij ons is het wat spannender verlopen. Waren gelukkig vrienden bij ons, vriendin van mij die ook paardenmeisje is :P Dus we konden ons splitsen. Ik was bij de paarden kijken die stonden er allemaal (behalve plop-oog-Splash :') ) rustig bij en stonden lekker te kijken naar het vuurwerk. Maar de mini's waren erg onrustig, met Kaatje als aanstichtster. Die was op een gegeven moment zo in paniek dat ze over het hek sprong, wat te hoog is, waardoor het hele hek stuk ging. Gelukkig was die vriendin dus in de buurt en kon ze het hek net op tijd omhoog trekken, waardoor Kevin binnen bleef en we dus maar 1 los paardje hadden. Kevin heeft de hele tijd naar d'r lopen roepen en vriendlief heeft d'r weer teruggedreven de paddock in (met Brego blaffend achter 'm aan, die het wel een leuk spelletje vond _-:( ), terwijl ik Kevin bij het open deurtje weg hield :') En dat allemaal met ieder een champagneglas in de hand _O- Dan is ze toch nog véél te schuw om aan te schieten, die was echt niet meer te pakken geweest, en ze fokt Kevin dan zo op, dat die alleen maar achter d'r aan gaat rennen. Dus ben blij dat we Kevin binnen konden houden en dat ze toch zo graag samen zijn dat ze soort van 'uit zichzelf', onder enige dwang, weer terug kwam.. daarna maar in hun stalletje opgesloten, want ze zou het zo weer proberen, met het licht aan en toen is het verder rustig verlopen :(:) Zo sneu om te zien. En dat terwijl het vuurwerk bij ons écht een heel end verder weg afgestoken werd. We hadden de hond zelfs mee naar buiten, zodat ie het goed kon zien, en dat kon qua geluid prima voor z'n oortjes.. maar toch, Kaatje was echt zwaar in paniek :(:)

Eerder op de dag met Tamme en Splash nog een rondje gereden in een ander stuk bos, dus 10 minuutjes met de trailer. Heerlijk gereden, superbraaf. Moesten we op de terugweg echt een ministukje door een wijkje, ja hoor.. pestventjes met vuurwerk... ze zíen ons aankomen en gooien toch een rotje op de weg -:(- Dus ik kijk ze boos aan, steekt er 1 zo'n ventje z'n middelvinger op terwijl een ander een rotje áchter de trailer gooit... echt... dan moet ik me ZO inhouden om niet alles stil te zetten, uit te stappen en ze even mores te leren.. maar ben bang dat ik dan mezelf verlies en ze niet meer opstaan _O- En dan mag ik zitten :') Schiet ik nog niks mee op, want zij krijgen alleen maar een grotere hekel aan paarden en paardenmeisjes, dus zullen ze het volgend jaar alleen maar fanatieker doen.... dus, als er een vuurwerkverbod komt, gaat hier ook de vlag uit... echt, kokend van woede ben ik verder gereden.. -:(- Zag gelukkig op de camera dat ze ff schrokken, maar verder niks :(:)

Maar... laten we vooral terugdenken aan het heerlijke ritje op oudjaarsdag <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 15:51

Azmay schreef:
Robijntjah schreef:
Jammer, wij staan net vol anders had je bij ons wel terecht gekund.

Weet niet eens waar jij woont bedenk ik me :+

Heb in principe voor tijdelijk al wel wat, daar gaat ze dan over 3 maanden heen maar lijkt me niet heel ideaal dus ik kijk wel rustig verder.


Nog net in Limburg maar 20 minuutjes van Geldrop af als je dicht bij de afslag van de a67 zit.
Mocht er iemand weg gaan voor die tijd geef ik wel even een gil.

Azmay

Berichten: 17992
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 16:26

Robijntjah schreef:
Nog net in Limburg maar 20 minuutjes van Geldrop af als je dicht bij de afslag van de a67 zit.
Mocht er iemand weg gaan voor die tijd geef ik wel even een gil.

O nee ik zoek het dichterbij, kan ivm mijn gezondheid niet auto rijden en heb enkel de scooter als vervoersmiddel dus wil bij voorkeur rond 5km van mijn nieuwe woning blijven. :o

Anoniem

Re: Het paarden-aan-huis-topic deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 16:49

Geen probleem dan hou ik mijn oren en ogen voor je open. Begreep dat Boukje ook weggaat uit het bos..

Azmay

Berichten: 17992
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 16:55

Robijntjah schreef:
Geen probleem dan hou ik mijn oren en ogen voor je open. Begreep dat Boukje ook weggaat uit het bos..

Die staat al niet meer op de hei nee en ik kan er met een merrie op de huidige plek eigenlijk niet bij. Maar heb wel opties maar zijn het allemaal net niet eigenlijk, maar waarschijnlijk prima voor tot de winter.

Maartje_M

Berichten: 9370
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Het paarden-aan-huis-topic deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 17:17

Jeetje xXutopiaXx die jochies met vuurwerk... daar had ik ook wat van gezegd denk ik haha
En de minis aan de kletter... lekker het jaar afgesloten dus :+

Anoniem

Re: Het paarden-aan-huis-topic deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 17:18

Ik vergeet Natasja gewoon (maar gelukkig zie ik je morgen)...

Mini's aan de kletter joh, zie jullie al gaan met je champagne :+

Knap dat je je wist te beheersen zeg, denk niet dat dat mij gelukt zou zijn :=

Libera

Berichten: 3979
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Re: Het paarden-aan-huis-topic deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 19:20

Aww wat sneu, arme Kaatje! En idd, rot jochies, snappen ze nou echt niet dat het levende dieren zijn ?!

Zo blij dat het hier al verboden is...

Fangio

Berichten: 2561
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Re: Het paarden-aan-huis-topic deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 20:13

Hier ook de shettemans erg in paniek. Stonden op stal, met licht aan en hooi genoeg (staan snachts altijd op stal hier, dus hun gewone routine), maar ze stonden 20 meter naast de schuur vuurwerk af te steken, en dat was teveel van het goeie voor hem. Mn haflinger schrok even toen het begon maar was daarna alert maar niet in paniek, maar die kleine draaide helemaal door. Erg vervelend om je pony zo bang te zien en niks voor hem te kunnen doen. Van mij mag het ook snel verboden worden.

Karin_deB

Berichten: 8254
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Re: Het paarden-aan-huis-topic deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 20:27

De mensheid is echt verrot. Geen greintje fatsoen voor eigen volk en dieren.

Sneu voor de paarden :(:)

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 21:19

Karin_deB schreef:
De mensheid is echt verrot. Geen greintje fatsoen voor eigen volk en dieren.


Mijn idee :j

En inderdaad Libera, ze snappen gewoon oprecht niet wat het teweeg kan brengen denk ik... of wel; hence de middelvinger.... :n maar hebben er gewoon schijt aan... ik weet 't niet, maar hoop dat m'n blik genoeg heeft gezegd :') Denk het wel... of ze er van onder de indruk zijn is een tweede :=

Inderdaad erg sneu om je dieren zo te zien Fangio.. gelukkig werd Kaatje wel vrij snel rustig toen ze samen op stal stonden en ze bedacht nergens heen te kunnen, toen gaf ze zich gewoon over ofzo.. :(:) Gelukkig was d'r man ( :') ) Kevin bij d'r om haar te beschermen :') :+:

Oh! Hebben ook hun naambordje nu opgehangen <3 Had ik bij onze housewarming gekregen van een groepje vriendinnen. Gemaakt door dezelfde kunstenares als die de naambordjes van de andere paarden heeft gemaakt, zij kan dat zo mooi <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding