Zondag 2 April Wran-C wedstrijd Rosworld te Zeijen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:48

crazycactus schreef:
Hoe is het gegaan Smax????



3de in de pleasure
6de in de horsemanship...smax was even vervelend
2de in de trail, na een mikado oefening..verliep de rest super
degene die meededen aan de trail zullen vast wel weten wat ik bedoel

Ja dat was ik, ja vond het sneu om zo`n kleine meid tussen 2 van die grote/brede paarden zien staan, dus naja dan maar achterop, is smax wel gewend en ik vond haar enorm stoer met haar pony

Kayila

Berichten: 1121
Geregistreerd: 27-10-04
Woonplaats: Bergum

Re: Zondag 2 April Wran-C wedstrijd Rosworld te Zeijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:49

Jawel groom asbak en meld zich!

Foto's (alle 307) zijn aan het uploaden van fototoestel naar puter..dan nog sleectie maken en op het wereld wijde web zetten en viola weer een pagina erbij !!

Eind deze week alles op de site ik laat het zsm weten...

En deelnemers...gelukkig? Alles goed gegaan?
Van Smax weet ik het .. ging goed!!

crazycactus

Berichten: 10929
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:50

Tja Willem en balkjes..... geen goed combi...

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Zondag 2 April Wran-C wedstrijd Rosworld te Zeijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:52

En hij zei nog dat ze krapper konden.... maar hij viel eigenlijk best wel mee, in tegenstelling tot die hij wel eens neerlegde in Oosterwolde maarja zo`n grote bak in Zeijen...en dan toch stiekum alles op 4 vierkante meter leggen.... maar hij was weer leuk

Monsje

Berichten: 483
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Vries

Re: Zondag 2 April Wran-C wedstrijd Rosworld te Zeijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:01

Nou mijn 1e wedstrijd zit er op...

Tja euhm, we gingen vooral veel te hard.... Dan rij je in je "eigen" bak en denk je dan is vast niks eng... Nou vergeet het maar, opeens hangen er vreemde vlaggen langs de bakrand, kraakt er een microfoon en nog enger staan er heel veel mensen langs de bak... Line-ups zijn met publiek achter je ook ineens heel eng....en om pionen schijn je te moet crossen...
Ik geloof dat we als combi misschien toch iets beter tot ons recht komen in de Barrel..
Bij gebrek aan barrel, gaan we 6 mei gewoon opnieuw een poging wagen...
Ga i.p.v. Pleasure wl toch maar Reining doen...

EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

Re: Zondag 2 April Wran-C wedstrijd Rosworld te Zeijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:34

wij zijn ook weer terug! was weer leuk ik ben 4 e geworden in de pleasure, 6 e in de trail en bij de hms niks helaas Dana maakte haar eigen pacours en ik zat weer eens aan de verkeerde kant van de pion trail vond ik maar krapjes hoor vond dat ze dat wel ietsjes verder uit elkaar hadden mogen leggen hebben ze daar ook nog zooooon grote bak en liggen er in het midden van de bak enorm veel balkjes vooral de walk over daar kon Dana niet eens met een hoef tussen! maargoed het was weer heel gezellig en ben zeer tevreden!

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Re: Zondag 2 April Wran-C wedstrijd Rosworld te Zeijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:53

Iedereen van harte met de behaalde resultaten.Ik heb de mikado's en barrelracers bewonderd Petje af! Ondanks de af en toe wel erg harde regen was het een gezellige dag, en na het lezen van de voorgaande berichten weet ik nu ook een beetje wie wie is!

hallow

Berichten: 1766
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: groningen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 22:38

gefeliciteerd met de behaalde resultaten!. .nu weet ik ook een beetje wie wie is.. had me namelijk altijd al afgevraagd wie van het forum de bezitter van ''die mooie haflinger'' was(we wisten zijn naam nog niet) dat was dus Max

iski
Berichten: 994
Geregistreerd: 23-01-05

Re: Zondag 2 April Wran-C wedstrijd Rosworld te Zeijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 23:43

Ja....weer een leuke dag.....veel lol met de knol gezien, is blijkbaar inherent aan het begin van het seizoen en de vele beginners.

De organisatie kreeg wel veel vragen/opmerkingen over de niet (of te weinig) aanwezige A4tjes met de uitgeschreven parcours, m.n. Horsemanship en de veelgeprezen/alomgeroemde trails. Roept bij mij de vraag op of er hieromtrent iets in de regelementen staat.
-hoe ver van te voren
-voor iedere deelnemer 1 A4tje per parcours waar je aan deelneemt of centraal op 1 plek voor iedereen
-vrij te bepalen door iedere organisatie.

Duidelijk is in ieder geval dat er veel onduidelijkheid over is temeer omdat het blijkbaar overal anders gaat. Misschien iets om duidelijkheid en uniformiteit over te creëren. En voor zover die duidelijkheid er al bestaat omdat dit in de regelementen al omschreven staat misschien iets om de deelnemers weer eens op te frissen?

Kan er iemand iets zinnigs over roepen? Onzinnig mag ook hoor, doe ik namelijk ook

kizzmo
Berichten: 65
Geregistreerd: 20-02-06

Re: Zondag 2 April Wran-C wedstrijd Rosworld te Zeijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 09:14

Deze moeder van dat meisje vondt het super leuk dat ze even mocht meeliften. En ben ook apetrots op mijn doorzetster

crazycactus

Berichten: 10929
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re: Zondag 2 April Wran-C wedstrijd Rosworld te Zeijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 09:20

iski schreef:
De organisatie kreeg wel veel vragen/opmerkingen over de niet (of te weinig) aanwezige A4tjes met de uitgeschreven parcours, m.n. Horsemanship en de veelgeprezen/alomgeroemde trails. Roept bij mij de vraag op of er hieromtrent iets in de regelementen staat.
-hoe ver van te voren
-voor iedere deelnemer 1 A4tje per parcours waar je aan deelneemt of centraal op 1 plek voor iedereen
-vrij te bepalen door iedere organisatie.


Kan er iemand iets zinnigs over roepen? Onzinnig mag ook hoor, doe ik namelijk ook


Er staat in de regelementen dat het pattern een uur van te voren bekend moet zijn. Dat hoeft naar mijn weten niet zozeer in een A4-tje per ruiter maar wel ergens duidelijk opgehangen (liefst op meerdere plaatsen).

woldhoeve

Berichten: 1819
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Foxwolde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 12:37

Ik vond het heel gaaf om weer met m'n Zippie te mogen showen, heb de pleasure amateur een beetje verprutst. Mijn teugel zat om het bit heen en kreeg het niet voor elkaar om dat zo ff te veranderen. Maar bij de Open werd ik vierde, maar ben blij om hoe het gegaan is.

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 13:39

hallow schreef:
gefeliciteerd met de behaalde resultaten!. .nu weet ik ook een beetje wie wie is.. had me namelijk altijd al afgevraagd wie van het forum de bezitter van ''die mooie haflinger'' was(we wisten zijn naam nog niet) dat was dus Max



yep Max vandaar mijn boktnaam smax, ben er nog niet uit wie jij dan was

iski
Berichten: 994
Geregistreerd: 23-01-05

Re: Zondag 2 April Wran-C wedstrijd Rosworld te Zeijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 15:02

crazycactus schreef:
[
Er staat in de regelementen dat het pattern een uur van te voren bekend moet zijn. Dat hoeft naar mijn weten niet zozeer in een A4-tje per ruiter maar wel ergens duidelijk opgehangen (liefst op meerdere plaatsen).
[/quote]


Ik meende me ook al zoiets te herinneren....... Mooi, da's dan weer duidelijk. Omdat sommige organiserende manege's het anders doen (programmaboekje een week van te voren met alle patterns erin, iedere deelnemer bij inschrijving een A4tje met daarop het betreffende onderdeel) ontstaat er dus weer eens verwarring bij de deelnemers die de regelementen 'vergeten' en zich verwonderd afvragen waarom het 'hier' weer anders gaat dan 'daar'. Ja en dan krijg je dit soort vragen.....en opmerkingen...veelal ligt wedstrijdstress hieraan ten grondslag. Ik zal eens een stalbox reserveren tijdens een show....en spreekuur gaan houden...

Drs. Iski.
Stresstherapeut
Spreekuurtijden: 1 uur voor de show tot 5 uur na afloop......(gaan we te paard het bos in...)..
Consult voor/tijdens de show: € 125 p/u
Consult erna in het bos: Gratis...

Monsje

Berichten: 483
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Vries

Re: Zondag 2 April Wran-C wedstrijd Rosworld te Zeijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 15:34

iski schreef:

Drs. Iski.
Stresstherapeut
Spreekuurtijden: 1 uur voor de show tot 5 uur na afloop......(gaan we te paard het bos in...)..
Consult voor/tijdens de show: € 125 p/u
Consult erna in het bos: Gratis...


Euhm, hoeveel wordt het dan voor die minisessie tijdens mijn HMS-proef???

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Zondag 2 April Wran-C wedstrijd Rosworld te Zeijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:32

Ben al vaste klant en krijg korting

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Re: Zondag 2 April Wran-C wedstrijd Rosworld te Zeijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:37

Haha, Smax, voor

Citaat:
Consult voor/tijdens de show: € 125 p/u

OF
Citaat:
Consult erna in het bos: Gratis...


crazycactus

Berichten: 10929
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:38

Ik ga voor het gratis consult Iski!!! Aan mij zal je niet veel verdienen

iski
Berichten: 994
Geregistreerd: 23-01-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:04

crazycactus schreef:
Ik ga voor het gratis consult Iski!!! Aan mij zal je niet veel verdienen

Ja sorry, dit is zo het geldende tarief....als ik eronder ga werken krijg ik ruzie met m'n vakgenoten...

hallow

Berichten: 1766
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: groningen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 17:08

smax schreef:
hallow schreef:
gefeliciteerd met de behaalde resultaten!. .nu weet ik ook een beetje wie wie is.. had me namelijk altijd al afgevraagd wie van het forum de bezitter van ''die mooie haflinger'' was(we wisten zijn naam nog niet) dat was dus Max



yep Max vandaar mijn boktnaam smax, ben er nog niet uit wie jij dan was

was een bankrandridder dus geen deelnemer.. maakt dingen iets moelijker uit te zoeken

iski
Berichten: 994
Geregistreerd: 23-01-05

Re: Zondag 2 April Wran-C wedstrijd Rosworld te Zeijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:34

smax schreef:
Ben al vaste klant en krijg korting

Ja...JIJ wel .....maar die ander 11 personage's niet..... (rekening volgt binnenkort) Maar daarvoor krijg je dan wel weer kwantum-korting..is meer groepstherapie..

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Re: Zondag 2 April Wran-C wedstrijd Rosworld te Zeijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:44

iski schreef:
smax schreef:
Ben al vaste klant en krijg korting

Ja...JIJ wel .....maar die ander 11 personage's niet..... (rekening volgt binnenkort) Maar daarvoor krijg je dan wel weer kwantum-korting..is meer groepstherapie..

Ik weet nu ook wie Iski is! Tóch diegene die ik al dacht dat het was..Hihi..Extra op het liTteken gelet..Haha, en jahoor Je kan i.i.g. goed een trail parcoursje uitleggen als iemand het niet snapt

iski
Berichten: 994
Geregistreerd: 23-01-05

Re: Zondag 2 April Wran-C wedstrijd Rosworld te Zeijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:10

kizzmo schreef:
Deze moeder van dat meisje vondt het super leuk dat ze even mocht meeliften. En ben ook apetrots op mijn doorzetster

En terecht......deze jonge amazone heeft de probleempjes in rust en met doorzettingsvermogen opgelost, was niet alleen leuk om te zien maar ook erg knap dat ze niet in paniek raakte en van zenuwen geen last leek te hebben. Jammer van die achtervolgende hek-paal....

iski
Berichten: 994
Geregistreerd: 23-01-05

Re: Zondag 2 April Wran-C wedstrijd Rosworld te Zeijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:16

klaasjuhhh schreef:
Ik weet nu ook wie Iski is! Tóch diegene die ik al dacht dat het was..Hihi..Extra op het liTteken gelet..Haha, en jahoor Je kan i.i.g. goed een trail parcoursje uitleggen als iemand het niet snapt

Ja....en dat doe ik nog gratis ook...
Overigens les van Willem gehad....hij verzint ze ingewikkelder dan ik het uit kan leggen...neerleggen lukt nog net.

hallow

Berichten: 1766
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: groningen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 19:06

* weet nu ook wie iski is* had al mijn vermoedens en had gelijk