1 & 2 april A OK april cow spectacular

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
piggeljay

Berichten: 1997
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: op de plek waar paarden nog naar je zwaaien

1 & 2 april A OK april cow spectacular

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-06 20:23

op zaterdag 1 april organiseert de NCHA in samenwerking met de A OK Livestock Ranch in Makkinga een lowland cutting tour event
Daaraan vooraf gaande organiseert de A OK Livestock Ranch een working cowhorse oefen wedstrijd voor mensen die hun paard in de working cowhorse willen oefenen/trainen
aanvang working cowhorse: 09.30 uur inschrijfformulieren www.aok-ranch.nl.
aanvang LLCT: 12.00 uur inschrijfformulieren www.ncha.nl.
jury: Mike Spitzer

op zondag 2 april organiseert de DTA in samenwerking met de A OK Livestock Ranch in Makkinga een teampenning show exercise.
aanvang teampenning show exercise: 09.30 uur inschrijfformulieren www.aok-ranch.nl
jury: Peter Wittermans

op beide dagen entree gratis, er zijn gezellige standjes te bezoeken zoals Lillybelle, eurohorse, buitenspul en painted pony

crazycactus

Berichten: 10929
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 20:29

Mijn inschrijving heb je al binnen... ben er altijd vroeg bij.

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 01:30

Tis toch geen 1 April grap he PJ

Ik zet hem in mijn kalender, om te komen kijken. meedoen is nog een jaartje te vroeg

piggeljay

Berichten: 1997
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: op de plek waar paarden nog naar je zwaaien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 09:36

nee daarom staat er ook op mijn poster "For serious horseman only" maar "serious horsewomans" mogen ook mee doen hoor

iski
Berichten: 994
Geregistreerd: 23-01-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 10:48

piggeljay schreef:
nee daarom staat er ook op mijn poster "For serious horseman only" maar "serious horsewomans" mogen ook mee doen hoor


Ja....deze is echt leuk....Horsewomans....da's meervoud en toch ook weer enkelvoud...dus eigenlijk voor alle 'vrouwens' die zich meer dan 1 persoon voelen maar fysiek gezien toch 1 lijf hebben...mag Smax dus ook komen met haar 11 personages, wordt het dus gewoon een MPD-dagje

Ik kom spotten hoor, ik hou van vrouwen met een 'rijke persoonlijkheid'

Shadowboy

Berichten: 337
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Oosterwolde {Fr}

Re: 1 & 2 april A OK april cow spectacular

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 13:08

hahahaha, ik wil wel met smax starten maar we missen nog 1 dan. Iets voor jou Iski bij ons in de groep.

ElCamino

Berichten: 8944
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 09:58

Hey Anne-marie...... ben nog even de agenda aan het checken maar heb het inschrijfformulier al uitgeprint. Als ik niets anders heb op de 1e kom ik met Chico de oefen cowhorse rijden....

piggeljay

Berichten: 1997
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: op de plek waar paarden nog naar je zwaaien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 12:03

dat zou ik heel leuk vinden, dan ben je nummer 3 al die mee doet

ElCamino

Berichten: 8944
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 12:24

hmmm..... moet ik eerst nog een keer komen oefenen met Chico.
Heb de DVD van devorige keer gezien maar weet nu nog steeds niet hoe een correct fence-work in elkaar steekt, hihihi.
Ik kan wel Wille omver rijden zag ik terug, HAHAHA.

Ik vraag Maria of ze ook meekomt...

ElCamino

Berichten: 8944
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 12:50

J***s het dringt nu pas tot me door dat er natuurlijk ook dry work bij zit !!! AAAAGRRRRRHHHH..... dat is een tijd geleden dat ik een reining proef gedaan heb ....effe terugrekenen....pfff haha start al 5 jaar niet meer.... is dit eerlijk....

nah ja..... laat er nog 1 x plates onder meppen en ga een beetje kijken hoe hij het doet..... toch een oefenwedstrijd... ik ga uiteindelijk voor de koeien...

zucht...bibber.... AOK Here we come !!
Heb het formulier ingevuld en fax het straks !!

crazycactus

Berichten: 10929
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:17

Hahaha... Ben jij blonttttt???? Hoe kan je dat nou vergeten??? Ach het is idd maar een oefenwedstrijd dus wat kan jou het schelen of je off patern rijd??? Goed dat je me helpt herinneren aan de plates.. Niet vergeten Tina weer op plates te laten zeten volgende maand.

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:23

Ik kom wel even kijken denk ik

ElCamino

Berichten: 8944
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 14:11

Tja CC .... dat krijg je als je niks meer doet wat wedstrijden betreft... oefen af en toe met cows omdat we het leuk vinden....zal meneer maar even vertellen dat hij iets meer moet gaan trainen aankomende 4 weekjes, hihi
Voorzichtig opbouwen,....

CattleBitch

Berichten: 119
Geregistreerd: 05-12-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 12:18

Tja, er staat niks op de sites van de NCHA en de DTA.... Ik zou graag willen dat als die clubs een datum afspreken, dat ze wat sneller zouden zijn met hun updates. Ik heb bij beide clubs al hard aan de bel getrokken, maar ze worden er niet sneller van... Gelukkig hebben we de mededeling van de A OK Ranch, anders wisten we van niks....

Ik vind het uitermate irritant als je lid van deze betrekkelijk kleine clubs bent (of juist niet als protest) dat je er niet van op aan kunt dat je fatsoenlijk op de hoogte gehouden wordt, en dat je via via (en soms zelfs achteraf...) hoort dat er ergens een wedstrijd is waar je aan mee HAD WILLEN DOEN. Helaas voor deze sporten zijn andere verenigingen een stuk sneller met hun kalenders en heb ik me al elders ingepland en aangemeld. Ik was heel graag naar Annemarie en Jan gegaan, want ik vind het daar helemaal te gek! Ik rij cutting én teampenning en dat beide wedstrijden in één weekend zijn, was te mooi om waar te zijn! Om nog even met mijn kritiek door te gaan, ik heb beide clubs aangeraden om met elkaar in contact te komen, om zodanig de kalenders op elkaar in te stemmen. Dit omdat veel organisatoren cutting en teampenning combineren, dat scheelt namelijk erg veel kosten! Maar beide verenigingen (met resp 57 en 25 leden) kunnen het allemaal veel beter zelf! Ik had me bij beiden aangemeld als vrijwilliger, maar dat valt allemaal nog niet zo mee. Aanvankelijk zijn ze heel aardig, zolang je je maar nergens mee bemoeit.... Ik ga er nu van uit dat ze het zelf héél goed kunnen en verwacht echt heel veel van komend jaar.

Ik heb nu tijd over, dus ben ik maar begonnen met een Cattlepenning Jackpot Competition! zie www.cattlepenning.nl Deze ontzettend leuke tak van solo sport dreigt namelijk een beetje onder te sneeuwen in de High Point Competition. Deze laatste heeft trouwens wat vreemde reglementen, reden voor ons team om toch maar géén lid te worden en niet deel te gaan nemen. Het vermoeden is dat alle betere ruiters deze competitie gaan vermijden en dat is natuurlijk geweldig voor de mindere ruiters! Zo kon het tenslotte ook gebeuren dat ik zomaar Nederlands Kampioen Teampenning 2005 werd. Zó goed ben ik namelijk niet, maar de betere bleven thuis. (Dank je wel nog.....)


Ik groet u!

piggeljay

Berichten: 1997
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: op de plek waar paarden nog naar je zwaaien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 19:25

de agenda van de NCHA staat op hun site.
inschrijven voor de wedstrijd van 1 april kan na 18 maart worden gedaan.
cattlebitch er is nog hoop voor je, we hopen dit jaar ook nog iets te gaan organiseren met cattlepenning, maar dat laat ik je nog wel weten en misschien dat we ook nog wel andere koeien onderdelen gaan doen en anders zien we elkaar wel weer ens op een wedstrijd

CattleBitch

Berichten: 119
Geregistreerd: 05-12-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:34

Ook maar net.... Maar inderdaad, we kunnen nu vooruit! Laat op tijd weten wanneer je Cattlepenning doet, dan ga ik het vet promoten op de Cattlepenning site!!

Groet!

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Re: 1 & 2 april A OK april cow spectacular

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 14:35

Ik kom in ieder geval kijken, altijd weer gezellig

Oefenen denk ik nog niet, ik oefen thuis namelijk working horse-horse, met Max en Garth, gaat trouwens super
Voor Max misschien handiger als de jaarling een paint geweest was maar een donkerbruine zonder horens doet het ook

crazycactus

Berichten: 10929
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re: 1 & 2 april A OK april cow spectacular

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 12:49

Ik geef ´m even een heel zacht duwtje naar boven.. Zijn er inmiddels al meer mensen die gaan (vraagteken doet het niet.. ha mijn hele toetsenboord is van slag... )

ElCamino

Berichten: 8944
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 13:52

Ik heb inderdaad iets anders, ik wist dat ik een paard weg moest brengen rond die tijd en natuurlijk....1 april..
Paard van een vriend kan niet meer gereden worden en ze gaat naar een paardenrusthuis ergens bij Utrecht.

Jammer...

crazycactus

Berichten: 10929
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 13:58

Er rust een vloek op onze hereniging ElCamino

ElCamino

Berichten: 8944
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 14:50

Tja.... denk het ook.... hoewel, daar hoort Jae ook bij !!! Chico kent Tina niet, hihi
Ik beloof je dat als Jae het weer doet dat we elkaar gaan zien !!

Misschien is Iski's western-weekend wat om met 4 oud-gedienden te doen ? (gniffel)

crazycactus

Berichten: 10929
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 14:57

Ahhh ja Jae en Chico konden het altijd heel goed vinden samen. Maar Tina is ook heel lief

ElCamino

Berichten: 8944
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 15:13

hmm...Chico is gek op meiden.....wieweet....haha.
Zag op je weblog dat er bij Ab een ranch horse trail is in mei.
Is dat die trail door het gebied daar waar je het toen over had ???

crazycactus

Berichten: 10929
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 15:15

Ehh weet niet precies meer waar ik het over gehad heb.. maar het is een trail over de hele ranch bij Ab (plusminus 3 hect.) dus door de bak, de wei, de vijver , roundpenn en paddocks..
Ik ga ook nog naar duitsland voor een natuurtrail ook in mei, dat is waar ik vorig jaar geweest ben. Dat is echt heel leuk.
(gaan wel heel erg off line.. dus hup weer online )

Tina heeft er weer veel zin in om lekker met koeien te stoeien...

piggeljay

Berichten: 1997
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: op de plek waar paarden nog naar je zwaaien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 19:13

voor de working cowhorse hoef je je verder geen zorgen te maken het is een oefenparcours, met wel een serieuse jury en lintjes met alles er op en er aan, maar verders...... ik heb al 4 deelnemers voor de working cowhorse ik kan er nog wel wat deelnemers bij gebruiken dus wie zich nog geroepen voelt. wat wel voor de punten gaat is de cutting die er na komt.
de volgende dag hebben we teampennen dat is ook voor de training en de gezelligheid. we hebben een milde vraag voor de inschrijvingen dus teams meld u aan
ik heb leuke prijzen voor jullie in gedachte en hele gezellige standjes, ik zou zeggen komt alle meedoen en kijken