The Woodland Spring Trophy 25 maart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 20:18

Ik ga oefenen voor mijn nieuwe opleiding!! *fotos maken* ben er dus zoon beetje de hele middag! heb er zin in

Shadowboy

Berichten: 337
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Oosterwolde {Fr}

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 10:29

Wijs hem maar aan. Midden 40 vindt ik iets te oud. Midden dertig is perfect. Rijdt hij ook paard. hahaha. Zal wel mooi zijn. Ik ben zeeeer benieuwd. Sorry Sonja hahahaha wel grappig

Anoniem

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 10:34

Hollybollie schreef:
Hoi,

Ik en Hollebol zijn ook van de partij. Het is voor ons weer de eerste wedstrijd van het jaar, wat toch altijd iets meer spanning met zich mee brengt, maar ik heb er weer zin in.

We hebben ons online ingeschreven. Het lukte bij mij ook eerst niet totdat ik de gebruiksaanwijzing las die bij de startnummers zat. Voor degenen die de brief weg hebben gegooid, stuur maar even een PB.

We starten SAH, Trail, Horsemanship en voor het eerst de Western-Riding , allen in de open klasse .

Groetjes en tot snel,

Bianca


Haha ja frappant is dat he dat sommige dingen ineens veel beter lukken als je de gebruiksaanwijzing leest Ik probeer het ook altijd principieel zelf uit te vogelen, ben veel te ongeduldig en eigenwijs voor gebruiksaanwijzingen.
Dan ben jij zeker ook van het type dat een route met de routeplanner uitstippelt en dan TOCH een binnendoorweggetje denkt te weten (en dan verdwaalt)? Waar ken ik dat toch van?

Heerlijk he, weer de eerste wedstrijd! Ik loop me er al weken op te verheugen. Heb alleen nog steeds Faiz z'n startnummers niet binnen dus ik ben bang dat zijn debuut uitgesteld gaat worden. Zou ik wel een beetje van balen eerlijk gezegd.... Heb hard geoefend op dat stomme SAH .....

Hollybollie

Berichten: 761
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Moordrecht

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 11:11

Sonja schreef:
Dan ben jij zeker ook van het type dat een route met de routeplanner uitstippelt en dan TOCH een binnendoorweggetje denkt te weten (en dan verdwaalt)?


Nee, zo'n type ben ik zeker niet, ik hou me aan de routeplanner maar mijn auto niet.... Ik ben een meester in verdwalen op de weg.

Sonja schreef:
Heb alleen nog steeds Faiz z'n startnummers niet binnen dus ik ben bang dat zijn debuut uitgesteld gaat worden.


Welk nummer heb jij? Ik kreeg mijn startnummers ook erg laat. Bleek dat er iets fout was gegaan bij de drukker met startnummers 180 (van mij en Hollebol) en 181. Inmiddels heb ik ze wel al binnen. Zou wel belachelijk zijn als je niet kan starten omdat je startnummers nog niet zijn binnengekomen toch? Tenzij je ze zelf te laat aan hebt gevraagd natuurlijk.

Groetjes,

Bianca

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 11:33

Is nu ruim 3 bijna 4 weken geleden. Geen idee welk nummer ik krijg Mijn andere nummer is 378 maar die heb ik vorig jaar aangevraagd en dus dit jaar gehouden.
Misschien was ik zelf wel te laat, ik weet niet wat de reguliere levertijd is. Met Milena had ik ze vorig jaar binnen een paar dagen in huis

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 11:36

Bellen Sonja. Dat helpt meestal!

missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 12:11

Ik heb gisteren contact gehad met Sheila omdat meerdere mensen met hetzelfde probleem zitten en het inderdaad te gek is dat meerdere deelnemers niet kunnen starten om deze reden.

Volgens Sheila zijn ze nu bij met het versturen van de nieuw aangevraagde startnummers. Mensen moeten wel eerst de betaling regelen. Wie al betaald heeft, daarvan zijn de nieuwe startnummers afgelopen donderdag of vrijdag verzonden aldus haar.

Ik hoop dus maar dat ze snel arriveren.

Groetjes Marjan

missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 12:13

En anders idd massaal bellen. Ik ken zo al vier mensen die hetzelfde probleem hebben.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:24

Nou dat is wel een beetje raar, want ik heb drie startnummers: voor B'elanna, Seven en Barbie. Ik kreeg een brief dat de bedragen voor de startnummers automatisch van mijn rekening afgeschreven zouden worden. Mijn rekening heeft niet rood gestaan. Toch heb ik alleen het nummer van B'elanna binnen.

missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 12:33

Tja, das nou weer een typisch gevalletje van....................??
Ik zou dan even bellen. Geef alleen door wat mij gisteren voor de telefoon verteld is.

Groetjes Marjan

Anoniem

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 13:09

missgoldy schreef:
Mensen moeten wel eerst de betaling regelen. Wie al betaald heeft, daarvan zijn de nieuwe startnummers afgelopen donderdag of vrijdag verzonden aldus haar.


Dat gaat toch volgens machtiging? Het geld voor 378 (Milena) is al lang afgeschreven en daarvan heb ik de nummers voor 2006 ook binnen (leuke sponsoractie van Evelien trouwens, 10% korting)

spatter

Berichten: 14461
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 13:31

mijn nummer van rakker hoefde alleen verlengd te worden, die heb ik al binnen
ruim 2 weken geleden heb ik er aangevraagd voor spatter
nog niets afgeschreven en nog geen nummers

billykid
Berichten: 1028
Geregistreerd: 03-02-06
Woonplaats: beetgumermolen

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 14:06

hai cowboys en cowgirls,
Het is allemaal wel wat verwarrend met die startnummers,ik heb het geld zelf maar even overgemaakt op rekening 515002534 van western riding nederland mischien dat ik mijn nummer dan sneller krijg.ik wil eigenlijk wel in den ham starten met mijn nieuwe aanwinst. mschien tot de 25e groetjes van Jan

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 15:07

er staat info over de startnummers op de site van de federatie en een kopie van die info op de site van de wran.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 15:14

Dit staat op de site:


Na de show in Oosterwolde, die succesvol en gezellig was, zijn alle startnummers verzonden naar een ieder waarvan de € 12,50 geïncasseerd kon worden. Diegene die nu nog niet zijn/haar startnummer(s) heeft ontvangen, hebben wij geen (correct) bank- cq gironummer. Daarom verzoek ik een ieder die zijn/haar startnummer wil ontvangen om € 12,50 over te maken op bankrekeningnr. 51.50.02.534 t.n.v. SWRN met vermelding van je startnummer(s). Zodra dit bedrag binnen is, zal het startnummer per omgaande worden toegestuurd.

LET OP: er mag NIET meer worden gestart op het startnummer van 2005. Indien je op een show komt en je hebt (nog) niet je geldige startnummer, dan kun je ter plaatse je bestaande startnummer verlengen of als je er nog niet één had kun je deze kopen. De kosten zijn dan à € 25,00. Dit kun je dus nog voorkomen door nu het bedrag te storten.
Aankomende week zullen alle nieuw aangevraagde startnummers worden verzonden.

Alvast bedankt voor de medewerking en ik wens een ieder plezierige en sportieve wedstrijden toe.

Showsecretariaat:
Anja Bijleveld
( aanvragen@westernsport.nl)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 15:33

Ik zit NU met betreffende mevrouw te bellen (heel aardig mens) en ik heb vanavond het nummer voor Faiz in de bus! Ik krijg nummer 920 erbij
Er is gisteren weer een zending nummers verstuurd. Je kunt er alleen nog niet online mee inschrijven omdat het bedrag nog niet van je rekening afgehaald is. Dit gebeurt overigens wel de komende week.

Joepie, Faizje kan dus mee volgende week!

spatter

Berichten: 14461
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 15:38

ik had deze aardige mevrouw vanmorgen ook al aan de lijn en mijn nummers zijn ook onderweg

ben wel zo stom geweest om niet gelijk te vragen wat mijn nummer wordt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 15:38

Marjan, Anja ziet mijn online inschrijving met startnummer 378 (Milena) niet staan. Heb jij 'm wel binnengehad?
Ze hebben een probleempje met mijn inlogcode. Ik heb er 2 terwijl ik er maar eentje hoor te hebben. Achterop mijn 378 staat waarschijnlijk een verkeerd nummer. Het gekke is echter dat ik daarmee gewoon in heb kunnen loggen.

Geef even een gil als je 'm niet hebt? Het gaat om een allround-inschrijving op alle onderdelen in de amateur.
Thanks!
Sonja

PS wie heeft er een inschrijfformulier digitaal voor mij die dat even naar me kan mailen? Een kwartier geleden kon ik nog op de site van de federatie en nu niet meer

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 16:34

Ik heb ons (Rom en mijzelf, Rom is op wintersport vandaar dat ik het ff voor hem doe) maar op de "ouderwetse" manier ingeschreven. Ik heb de formulieren gisteren op de bus gedaan, dus mooi op tijd dacht ik zo. Kon me ook niet online inschrijven omdat ik mijn nummer voor 2006 nog niet heb. Ik heb (net als Jan Weiland) zelf het geld maar overgemaakt en verwacht het nummer dus binnenkort.
Leuke actie overigens van Just Western om elke deelnemer te sponsoren
Oh ja, we starten voor de verandering allebei amateur en open trail (hoeven we iig niet lang op elkaar te wachten )
Tot dan!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 16:38

Mayflower, heb jij het inschrijfformulier toevallig digitaal?

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 17:53

Helaas niet Sonja. Ik heb het ook geprint vanaf westernsport.nl. (Ik had het je anders wel gemaild, heb je oproepje gelezen).

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 17:54

Wow wat een service! Ik word net gebeld dat ze m'n inschrijving toch binnen hebben gekregen, alleen was mijn naam verdwenen en gaat Milena het dus alleen doen volgende week, zonder ruiter Ik WIST wel dat ik de allerknapste pony heb!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 17:59

Maar dat laatste wisten wij dan wel weer Sonja. Tof dat het geregeld is en dat je met twee paarden komt.

Shadowboy

Berichten: 337
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Oosterwolde {Fr}

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 19:32

Heey Sonja kom je ook met je nieuwe topper.

billykid
Berichten: 1028
Geregistreerd: 03-02-06
Woonplaats: beetgumermolen

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 20:09

Hieperdepiep hoera,mijn startnummer is binnen.heb ik daar geen slapeloze nachten meer van