aan de lange lijnen stappen of toch niet ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cha_mira

Berichten: 631
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Eksaarde, Belgiƫ

aan de lange lijnen stappen of toch niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 11:40

hey,
ik mag mijn paard niet rijden , omdat ik haar toch moet stappen om haar soepel te houden, hebben we al VD gedaan.
Maar nu dacht ik of het een goed idee zou zijn om met haar een de lange lijnen te stappen ze kent het maar, ik zou nu achter haar gaan staan.
De reden waarom ik niet kan rijden is omdat ze in draf mankt wanneer er iemand op haar rug zit,dus moet ik haar even laten rusten en donderdag/vrijdag gaan we naar de kliniek.
Vinden jullie dat het niet slim zou zijn om met haar aan de lange lijnen te stappen of niet ? ik heb er eigenlijk geen gedacht van,daarom dat ik het aan jullie vraag.

Ik ken het systeem van de lange lijnen heb 2 jaar gement,mijn paard niet met haar heb ik gewoon gereden, en aan de lange lijnen gelongeerd.

groetjes vicky

Greentea01
Berichten: 2875
Geregistreerd: 19-04-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 14:03

Als je op advies van de DA moet stappen met haar maakt het volgens mij niet uit of je dat nu aan een halstertouw of aan de lange lijnen doet. Zo lang het niet meer belast dan gewoon stappen kan het volgens mij geen kwaad... maar ik ben geen DA. Ik zou het aan de DA vragen. (doe ik zelf altijd bij twijfel )