[CT] Trailerladen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48568
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

[CT] Trailerladen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 10:13

Banjer heeft traumatische ervaringen met een trailer... daarom is ze dus niet trailermak... met CT ben ik bezig om haar te leren dat een trailer niet eng is...

Omdat ik zelf geen trailer heb, en geen auto (lees: tegengewicht) kan ik niet vaak oefenen... de laatste keer was zeker een jaar geleden....

Eergister kwam een stalgenootje terug van les, en de trailer stond nog op het erf... en ze was zo lief om Banjer en mij weer even te laten oefenen (Mia: bedankt! )....

Het eindresultaat was dat Banjer er uiteindelijk helemaal in stond! wat een geweldige merrie he...

Gezien dat het al heel lang geleden was dat we geoefend hadden, en omdat er verder niemand bij was, hebben we niet geoefend met de stang erachter en de trailer dicht.... dat Banjer er helemaal in stond vond ik op dat moment al helemaal geweldig... ze heeft dan ook de jackpot van me gekregen... en toen waren we klaar...

Ben weer erg trots op mijn meisje...

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 13:24

Aaaaah wat fijn joh dat het zo goed ging ondanks dat het zo lang geleden was! Hopelijk hoef je nu niet nog eens een jaar te wachten tot je nog eens kan oefenen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48568
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 15:46

hehe, hoop ik ook niet... Ik wil nu eindelijk wel eens een keer met Banjer naar het strand...

Marrke

Berichten: 3679
Geregistreerd: 06-06-05

Re: [CT] Trailerladen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 19:21

Wat fijn zeg dat het zo goed ging! Idd, nou maar hopen dat het weer een jaar duurt voor je een trailer tot je beschikking hebt om te oefenen.