aan de longe: steigeren, hoofd naar binnen draaien

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melia
Berichten: 9853
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 18:42

Bienotje schreef:
Leuk zo´n klein shetje, maar op dit moment maakt dit beestje er gewoon gebruik van dat jij nu niet weet wat je ermee aan moet... Dat jij nu allerlei methodes (in hetzelfde half uurtje van het longeren door elkaar probeert geeft ook niet echt een hint door bij je shetje wat je nu van hem verwacht)..

Ondertussen is het zelfs zo dat misschien al dat gemep van je averechts werkt ofzo.. Zorg voor afwisseling en vraaag of een overwichtig persoon met longeerervaring eens mee gaat om te helpen bijvoorbeeld.


Ja maar ik heb expres even alles uitgeprobeerd om te kijken of het dus daaraan ligt maar dat is dus niet zo.. en daarom deed ik dat.
Voor afwisseling zorgen we al genoeg.. we longeren meestal maar 1 keer per 2 weken ongeveer (soms iets vaker soms iets minder vaak) maar we gaan bijna altijd het bos in.. en we hebben ook geen longeerring, we doen het gewoon in de 'bak' en het is denk wel handiger als het in een longeerring is.. misschien kunnen we eens een stukje proberen af te zetten (maar dat doe ik vandeweek zowiezo niet want we gaan eerst weer een paar keer het bos in ) of misschien dat we haar eens op een andere plek moeten longeren, kijken of dat helpt?
Maar toch blijft het vreemd want eerst was er nooit wat aan de hand en ging het alleen maar beter maar nu dus niet meer

Melia
Berichten: 9853
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 18:22

heeft er nog iemand tips om dit op te lossen?