Grondwerk les gezocht omgeving barneveld

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Henrike5

Berichten: 776
Geregistreerd: 26-02-13

Grondwerk les gezocht omgeving barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-23 19:58

De titel geeft het al aan maar ik zoek dus les voor ongeveer 1x per maand met mijn welshje.

Ze loopt nu sinds kort voor de wagen waar ze veel lol in heeft maar ik merk dat ze uitdaging nodig heeft en wil dit op o.a. deze manier aanbieden. Ik heb zelf helemaal geen ervaring hiermee op wat zelf in het land gepruts na :o

Afgelopen weekend hadden we een clinic van iemand die volgens de methode van Emiel Voest? werkte. Heel leerzaam en mooie tips mee gekregen want zoals altijd kan zij het prima de baas heeft gewoon nog heel veel te leren en dat wil ik dan ook graag, maar ik kan door de bomen het bos niet meer zien zoveel methodes en namen... dus ik hoopte dat jullie mij kunnen helpen


Wat ik miste in de clinic was het contact met haar, ze was duidelijk in verkeerde stelling wel oortje op mij maar ik achteraf had het idee dat ik haar aan het opjagen was (misschien verkeerd gezien hoor). Het lijkt mij goed om haar met grondwerk dan ook verder te helpen ontwikkelen zodat ze hiermee voor de wagen ook profijt van heeft.