TRT Method zit er verschil in pakketten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dieseltje09

Berichten: 1858
Geregistreerd: 26-11-13

TRT Method zit er verschil in pakketten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-22 10:52

Ik zie door de site het pakket niet meer….

Vooral op een mobiel is de site op zijn zachts gezegd nogal “hectisch” maar ik heb nu 2 aanbiedingen:

Afbeelding
Of

Afbeelding

Maar gezien de “originele” prijs twijfel ik echt of het wel het zelfde pakket is…

Is dat het wel dan is de keus natuurlijk snel gemaakt ;)

Ik heb nu een 7 dagen trail gehad en qua manier van werken is het wel echt prettig, nu dus alleen de vraag, waar doe ik goed aan :+

Maartje_M

Berichten: 9386
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: TRT Method zit er verschil in pakketten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 16:06

Uit de afbeeldingen te zien, heb je bij de 1e maar 1 jaar toegang en de 2e eeuwig toegang. Als je denkt er langer dan een jaar in geïnteresseerd te zijn, zou ik voor die €50 de 2e doen :=

faunty

Berichten: 1791
Geregistreerd: 06-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 16:21

bij de 1e krijg je een jaar toegang tot alle programma's, en bij de 2e levenslang tot een gedeelte van de bibliotheek denk ik

sowieso is de TRT heel fijn, de online omgeving is top en het is echt heel informatief en praktisch *\o/*

dieseltje09

Berichten: 1858
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-22 16:25

Maartje_M schreef:
Uit de afbeeldingen te zien, heb je bij de 1e maar 1 jaar toegang en de 2e eeuwig toegang. Als je denkt er langer dan een jaar in geïnteresseerd te zijn, zou ik voor die €50 de 2e doen :=


ja daar kwam ik net via pb ook achter :+ Dat verschil was enige wat mij nog niet was opgevallen :')

Maar als verder alle modules en toegangen gelijk zijn weet ik mijn antwoord al haha, die 50 euro meer is het dan direct waard om gewoon lifetime time toegang te hebben :D

dieseltje09

Berichten: 1858
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-22 16:29

faunty schreef:
bij de 1e krijg je een jaar toegang tot alle programma's, en bij de 2e levenslang tot een gedeelte van de bibliotheek denk ik

sowieso is de TRT heel fijn, de online omgeving is top en het is echt heel informatief en praktisch *\o/*



Ja dat is dus de vraag, ik kom er echt niet uit, want de manier waarop de modules vermeld staan is echt giga onduidelijk.... :')

Behalve dan verschil tussen 1 jaar of onbeperkt kom ik er niet achter of er nog meer verschil in zit

Maartje_M

Berichten: 9386
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: TRT Method zit er verschil in pakketten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 16:48

Anders even een mailtje sturen? Ze kunnen je vast uitleggen wat de verschillen zijn