[PG] Romy, 4-jarige Fjord.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WhiteBeauty
Berichten: 19
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Heerhugowaard

[PG] Romy, 4-jarige Fjord.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 10:59

Hoi allemaal, Haha!
Ik ben op zoek naar een Fjord genaamd Romy. Deze was 4 toen ik haar kreeg maar ze was te sterk voor mij en mijn vriendin (want die reed er ook op), en toen is ze verkocht aan een handelaar. Ik zou graag weer eens willen weten hoe het met haar is. Ik weet weinig over haar, maar ik weet wel dat ze 4 jaar is en dat ze Romy heet en dat ze een Fjorden pony is. Wie weet waar ze is? Ik heb helaas geen foto's van haar! Verdrietig
Groeten Sharon Ach gut

Zack

Berichten: 4094
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Gezocht Fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 11:01

denk dat ze inmiddels geen 4 jaar meer is?
Chipnummer? oid?
als je dat niet heb dan betwijfel ik of je haar vind.
Suc6

_Cassandra_

Berichten: 1912
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: Den Bommel

Re: Gezocht Fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 11:15

Misschien is het ook handig om te zeggen naar welke handelaar je haar hebt gebracht en een beetje de exacte datum / jaar:). Vaak geven handelaars de pony's een andere naam of helemaal geen naam. Dat is bij mijn pony ook gebeurd. Gelukkig had hij een brandmerk waadoor ik achter zijn echte naam ben gekomen / oude eigenaars e.t.c
Ook is het eventueel handig om te vermelden of dat ze bepaalde aftekingen heeft (bv kolletje) of bepaalde wildvlekken.
Succes met zoeken Lachen

WhiteBeauty
Berichten: 19
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Gezocht Fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 11:28

Ik weet nog heel weinig van haar want ze was in 2003 volgens mij verkocht, ik weet niet of ze gechipt is, en ze zou 1 juni 2003 naar de handelaar gaan. Ik weet de naam van de handelaar ook niet. De echte eigenaar van Romy had voor de handelaar gezorgt. Dus ik weet er nog heel weinig van!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Re: Gezocht Fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 07:19

Ik weet dat er een Romy in Sassenheim op stal heeft gestaan, moet je AstridAstrid even PBen. Een R zou gechipt moeten zijn als er papieren bij zitten en ze is nu 10 jaar oud.

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Re: Gezocht Fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 22:03

of je stelt je vraag aan het stamboek

Fjordenmaniak

Berichten: 1337
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Leersum

Re: Gezocht Fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 13:26

Vippie schreef:
Ik weet dat er een Romy in Sassenheim op stal heeft gestaan, moet je AstridAstrid even PBen. Een R zou gechipt moeten zijn als er papieren bij zitten en ze is nu 10 jaar oud.
Hoeft niet, de R'retjes werden nog gebrandmerkt op de keuring als veulen Ja
Romy zegt mij wel wat, volgens mij is in Wijk op de keuring ook wel eens een romy geweest, als ik het niet vergeet zal ik eens in het boekje neuzen deze week.

Anoniem

Re: Gezocht Fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 15:18

FJ --> OV.

CaylinnMae
Berichten: 2936
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Groningen

Re: Gezocht Fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:17

Fjordenmaniak schreef:
Vippie schreef:
Ik weet dat er een Romy in Sassenheim op stal heeft gestaan, moet je AstridAstrid even PBen. Een R zou gechipt moeten zijn als er papieren bij zitten en ze is nu 10 jaar oud.
Hoeft niet, de R'retjes werden nog gebrandmerkt op de keuring als veulen Ja
Romy zegt mij wel wat, volgens mij is in Wijk op de keuring ook wel eens een romy geweest, als ik het niet vergeet zal ik eens in het boekje neuzen deze week.


Zou dat niet Romysjetta kunnen zijn? (die afgekort ook Romy wordt genoemd)

WhiteBeauty
Berichten: 19
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: [PG] Romy, 4-jarige Fjord.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 20:48

Haar eigenaresse heette ook Astrid, maar ik weet niet of dat helpt! En ik weet het echt niet waar ze heen is gegaan.