[PG] Erica voskleurige welsh-arabier merrie.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda__

Berichten: 1790
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

[PG] Erica voskleurige welsh-arabier merrie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 19:55

Ik ben al vanaf het moment dat ze weg is ,opzoek naar me allereerste eigen pony erica. Ik heb haar 3 jaar geleden moeten verkopen omdat ze te klein bleef voor me. De mensen die haar toen gekocht hebben, hebben mijn wens om haar op te zoeken 1 keer na laten komen. Ze hadden haar gekocht als kadootje voor een meisje van 5. Mijn pony was behoorlijk wild en ik had haar niet helemaal kunnen inrijden. Dit heb ik eerlijk verteld en toch wilde ze haar kopen voor een meisje van 5 die nog niet kon rijden. Ik denk dat ze na een tijdje doorverkocht is en dat ze dus niet meer staat bij de mensen waaraan ik haar verkocht heb. Puur omdat ze teveel temperament had voor zo'n klein meisje. Ik vraag me af waar ze nu is, t zou me zo goed doen om te weten dat ze in orde is.

Erica is een voskleurige welsh/arabier pony van 1,40. Ze heeft witte voetjes en een witte bles. toen ik haar verkocht was ze bijna 4, dus ze moet nu rond de 6,7 jaar zijn. toen ik haar had bleef ze ontzettend moeilijk op haar gewicht, al at ze heel goed. ook was ze heel gevoelig bij haar uiers in de zomer ( met vliegjes enzo). Ze had veel temperament. Haar moeder was een springer en dat zat ook wel in haar. Achteruit lopen had ze een hekel aan, maar buiten rijden vond ze geweldig al schrok ze nogal van gauw wat dingen. Ze leek ontzettend op haar moeder vandaar dat de onderste link die van haar moeder is. Misschien dat ze daar namelijk nu nog meer van weg heeft. Erica's naam kan natuurlijk veranderd zijn.


wie o wie weet waar mijn kleine meid is, ik denk nog elke dag aan haar en vergeef het mezelf helemaal niet dat ik haar aan die mensen verkocht heb, omdat ik wist dat het niet goed zat voor dat meisje!
ik hoop echt dat iemand me kan helpen.

Afbeelding
Erica

Afbeelding
erica

http://www.mijnalbum.nl/Foto=COCNPTLF
nathalya haar moeder.
Laatst bijgewerkt door rhijnauwen op 05-04-06 08:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tags toegevoegd