Gezocht!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieske1000
Berichten: 11
Geregistreerd: 22-09-14

Gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 14:13

Fjord genaamd Doerak
Hij is eind 1995 verkocht in/naar de omgeving Weert Limburg. Hij had toen een leeftijd van ongeveer 7 jaar. Hij is verkocht door de dhr Christ Kolgen te Bocholt,Stramprooij in Belgie. Helaas heeft deze man mij nooit verteld waar hij Doerak naar toe verkocht heeft en eerdere zoekacties hebben niets opgeleverd. Daarom wil ik het nu via social media proberen, ook al is het zo lang geleden. Als iemand ook maar enige informatie heeft zou ik dit heel graag willen weten.
Alvast bedankt!!
Vriendelijke Groet,

Lieske

http://nl.tinypic.com/r/2j30ha8/8
Laatst bijgewerkt door Lieske1000 op 22-09-14 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

JenW

Berichten: 2597
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Beuningen,GLD

Re: Gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 14:21

Misschien is het handig om er een foto bij te plaatsen. Fjorden lijken erg op elkaar. Succes met je zoekactie!

Lieske1000
Berichten: 11
Geregistreerd: 22-09-14

Re: Gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 14:28

Dank je JenW!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70639
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 17:02

Omdat dit topic niet voldoet aan de Regels en Richtlijnen van Opsporing Verzocht wordt het gesloten.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.