[PG] With Love, Polansky x Elcaro, Ruin, Donkerbruin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

[PG] With Love, Polansky x Elcaro, Ruin, Donkerbruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 01:49

Hallo,

Ik ben op zoek naar het paard With Love.
Het laatste wat ik over dit paard vond was dat hij in 2008 de Pavo Cup heeft meegelopen onder Joke Aardenburg.
Ik zoek de nieuwe eigenaren van dit paard of eventueel het nummer van Joke Aardenburg.
Mijn vader kocht dit paard als veulen van 4-5maanden.
Hij is toen 1,5jaar de opfok in gegaan, en hij was niet geworden wat mijn vader dacht dat het ging worden.
Dit was in Drenthe, verder weet ik dat die man van de opfok toen het paard heeft gekocht voor zijn dochter.
Ben benieuwd wat er uiteindelijk met dit paard gebeurd is, aangezien het wel een heel lief en vriendelijk dier was.
Ik heb zijn moeder ook gezien, en ben ook mee gegaan om te kijken voor dat mijn vader hem kocht.
Ik heb helaas geen foto..
Maar aangezien deze naam niet bijster veel voorkomt wil ik het zo proberen.
Ik vond een startlijst dan van de Pavo, en daarbij stond een nr achter zijn naam.
Mocht dit een chipnr zijn dan is dit hem: 528003 03.02314
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen aan de hand van deze gegevens.

groetjes

Zoro

Berichten: 1348
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 03:19

Jeetje, Uhm lekker tijdstip ook maar ik was even benieuwd hoe het met de Polansky zou zijn en ik kom dit hele oude bericht tegen.

Heb je dit paard nog weer gevonden? Ik heb hem in opdracht van de eigenaar Z2 gereden en is verkocht naar België.

Ik heb nog wel leuke foto’s op mijn Facebook staan. Maar hebben jullie hem nog gevonden?

Mvg krista lensing