Dekentopic, voor alles over dekens.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bonny4life

Berichten: 7081
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:49

DaphneL schreef:
Als je pony niet te warm is, dan is het wel goed hoor. Maak je niet teveel zorgen
Mijn paard staat binnen op stal, is niet geschoren en staat met 400 gram om, die gaat voorlopig niet af ook, aangezien het volgende week weer een stuk kouder wordt, 's nachts gaat de temperatuur dan weer richting vriespunt.

Hermesdeux, als je voor niet teveel geld toch kwaliteit wilt zou ik idd voor een HH-deken gaan, of ze goed waterdicht zijn weet ik niet, maar mijn staldekens doen het allemaal erg goed.


dat dacht ik dus ook al, omdat het volg week weer kouder word, maar is het dan niet zo dat de deken dan minder helpt? omdat het dan volg week weer wat kouder word? of is dit alleen bij mensen zo?

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 00:14

volgende week wordt het weer kouder heb mijn paard een 150 grams deken nou op....zou ik die dan weer moetne verwisselen voor de 300...

Bonny4life

Berichten: 7081
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 17:52

Emaartje schreef:
volgende week wordt het weer kouder heb mijn paard een 150 grams deken nou op....zou ik die dan weer moetne verwisselen voor de 300...


dat is dus de reden dat ik mn 300 grams ophou nog even..

simongek

Berichten: 5344
Geregistreerd: 18-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 18:14

Ik heb vrijdagavond mijn Rambo Rhino verwisseld voor de tussendeken van Horseware. Daaroverheen zit nog steeds de dikke eskdadron.

Zolang hij niet klam aanvoelt blijft dit gewoon op.

Hij staat overdag als de zon schijnt een paar uurtjes met 1 deken en dan aan het begin van de avond komt de 2e er weer bij.

Chita

Berichten: 670
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 18:23

Mijn paard heeft nu een week zijn zomerdeken op en die houd hij nog even op tot de temperaturen weer wat hoger zijn. Wil hem wel zo snel mogelijk zonder deken, hij gaat over een paar weekjes alweer lekker naar buiten!

Anoniem

Re: [centraal] Dekentopic, voor alles over dekens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 22:48

VSW --> SV.

En gezien er een heel subforum hierover is kan deze mooi dicht