2 merries die hengstig zijn en elkaar heel interessant vinden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RobinQuibus

Berichten: 125
Geregistreerd: 29-10-22

2 merries die hengstig zijn en elkaar heel interessant vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-23 16:09

Hoihoi

Op de zorgboerderij zijn 2 merries hengstig,
Ze snuffelen aan elkaars hoofd, en maken een hoog, soort van hinnikend geluid, maar dan even kort. (ik denk dat jullie wel weten wat ik bedoel)
Waarom vinden 2 merries elkaar zo interessant?

En als de eigenaars hun paarden willen dekken kan dat dan wel omdat de merrie een andere merrie interessant vind? En misschien geen hengst?
Of is dat een rare gedachte?

Sas_Mon

Berichten: 1638
Geregistreerd: 06-04-07
Woonplaats: Ede

Re: 2 merries die hengstig zijn en elkaar heel interessant vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 16:16

Tja. Waarom vinden 2 vrouwen elkaar interessant? Lesbisch zijn komt niet alleen bij mensen voor.
Daarnaast is er vast geen hengst op het erf om te verleiden en is dit dus het beste wat ze kunnen krijgen.

Mochten de eigenaren willen fokken dan doen ze dat meestal toch niet door middel van natuurlijke dekking. Daarbij zijn er maar heel weinig mensen die hun merrie vragen of ze een bepaalde hengst zien zitten.

troi
Berichten: 17016
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 08:49

Je zal het nooit echt weten maar homoseksualiteit komt voor bij veel dierensoorten, dus waarom niet bij paarden :D

Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Re: 2 merries die hengstig zijn en elkaar heel interessant vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 03:42

Ja hoor, fokken is geen probleem. Mijn zeerervaren fokmerrie, die overigens altijd natuurlijk gedekt is, heb ik in het verleden ook wel moeten schouwen bij de merrie van en stal genoot. De ruinen met wie ze samen stond boeiden haar niet..

RobinQuibus

Berichten: 125
Geregistreerd: 29-10-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-23 06:40

Caily schreef:
Ja hoor, fokken is geen probleem. Mijn zeerervaren fokmerrie, die overigens altijd natuurlijk gedekt is, heb ik in het verleden ook wel moeten schouwen bij de merrie van en stal genoot. De ruinen met wie ze samen stond boeiden haar niet..



Haha ja zo is t bij ons ook