Ervaring met kerbl provi scheerapparaat

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dor1987

Berichten: 158
Geregistreerd: 24-04-12

Ervaring met kerbl provi scheerapparaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-22 05:43

Hallo

Ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen zijn met het scheerapparaat van Kerbl.
Weten jullie ook of je hier het hele paard mee kan doen of alleen de details.

Ik doe er even een linkje bij zo dat jullie weten over welke het gaat.

https://www.horze.nl/tondeuses-trimmers ... 12131.html

Er staat bij zonder scheerkop kunnen jullie mij daar meer over vertellen wat er dan nog meer bij moet.
Ik heb nu 1 met snoer maar zou toch liever 1 hebben zonder snoer maar heb helaas geen 300 euro liggen en toen kwam ik deze tegen dus dacht ik laat ik eens wat info gaan vragen.

Lizz

Berichten: 8894
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 05:58

Er moet dus nog een scheerkop bij en wat ik kan vinden online kosten die rond de 40/45 euro per stuk.
Je kan beter een complete set kopen.

En wat ik begrijp is dit meer een tondeuse dan een scheerapparaat. Heb er overigens zelf geen ervaring met kerbl. Maar ik scheer liever met een groot apparaat dan met kleine.

Je kan je vraag ook hier stellen [SV] [INFO] Alle vragen over scheren zitten veel ervaringsdeskundigen mbt scheren.

Thokkadisje

Berichten: 2145
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Aarhus (Danmark)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 07:29

Een stalgenoot van mij heeft dit model. Ze was eerst heel blij mee, maar de 2e keer dat ze ging scheren kreeg dat ding al kuren. Ze heeft hem nog wel, maar het komt er altijd op neer dat ze met die van haar begint en dan uiteindelijk die van mij moet lenen om het scheren af te maken.
Ik heb ook een Kerbl, maar dan de blauwe die een stuk zwaarder/krachtiger is. Die heeft nooit kuren en heb ik al 6 jaar.