[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarjanB

Berichten: 16450
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 19:22

Heb 0 grams opgedaan is geschoren en staat s nachts binnen

Joliieeenn
Berichten: 955
Geregistreerd: 05-12-12
Woonplaats: Tongeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 19:24

MarjanB schreef:
Heb 0 grams opgedaan is geschoren en staat s nachts binnen


Ik ook, had hem 100 gram opgedaan maar kwam loeiheet onder zijn deken uit..

Als het nog warmer wordt gaat hij zonder erop.

RianneH

Berichten: 28236
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 19:46

Vannacht wordt het dan weer gevoelstemperatuur 3 graden, dus voor mij is het grote wisselseizoen aangebroken. Overdag zonder, vannacht met 100. Maar is niet geschoren, staat wel s nachts buiten.

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 20:15

Ja hier ook overdag zonder en snachts fleece gevoerde regendeken.. Gelukkig wel wei genootjes die smorgens de deken wel af willen doen, dat scheelt weer een ritje.

Happy_Hippie

Berichten: 877
Geregistreerd: 28-12-17
Woonplaats: Lepelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 12:34

hier overdag lekker de deken af als de zon schijnt sovonds gaat deken er weer op (50gr)
niet geschoren en kan 24/7 naar binnen en buiten

sorbetje

Berichten: 859
Geregistreerd: 16-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 13:20

Ik heb praktisch nieuwe deken laten wassen bij de ej en helemaal kapot terug gekregen. Andere bucas dekens elders laten wassen jaren en nooit problemen gehad. Coating ligt eraf binnen en buitenkant vernaggeld. Plekken over de hele deken. Helaas geen foto hoe die er vooraf uitzag, maar was nieuw (wilde wassen omdat hij week op ander paard heeft gelegen). Ej doet er niks mee en legt het bij de klant dus let goed op voor je besluit ergens dekens te wassen. Zelfs geld voor wassen niet terug. Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 18:59

Zo dan, ben je lekker mee.. Heb je het in de winkel of op hoofdkantoor gemeld? Zou t bij beide proberen iig..

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 19:08

Zo... daar ben je klaar mee zeg! Zou het lekker hard gaan spelen. Mail naar hoofdkantoor en anders maar op facebook oid. Wat asociaal......

sorbetje

Berichten: 859
Geregistreerd: 16-09-11

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 19:52

Zowel winkel als hoofdkantoor is op de hoogte. Helaas doen ze niks. Ze zeggen dat deze juist gewassen is en deken niet bij hun gekocht.

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 20:17

Heb je geen bon meer als aankoop bewijs?
En idd gewoon open op fb ed, wie weet!

MarjanB

Berichten: 16450
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 20:20

Hebben ze de deken niet verwisseld? Erg slechte zaak!!

sorbetje

Berichten: 859
Geregistreerd: 16-09-11

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 21:05

Geen idee wat er is gebeurd. Maar zo ging hij er niet heen. Lijkt te heet zijn gewassen. Het is jammer dat er geen enkele poging wordt gedaan.

nnicolex

Berichten: 1233
Geregistreerd: 12-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 08:10

sorbetje schreef:
Ik heb praktisch nieuwe deken laten wassen bij de ej en helemaal kapot terug gekregen. Andere bucas dekens elders laten wassen jaren en nooit problemen gehad. Coating ligt eraf binnen en buitenkant vernaggeld. Plekken over de hele deken. Helaas geen foto hoe die er vooraf uitzag, maar was nieuw (wilde wassen omdat hij week op ander paard heeft gelegen). Ej doet er niks mee en legt het bij de klant dus let goed op voor je besluit ergens dekens te wassen. Zelfs geld voor wassen niet terug. [ [url=m/EZvzGV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/z4WfL3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5VB1jS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik had précies hetzelfde met mijn deken. Contact opgenomen met bucas zelf en die gaven zelf aan dat zij adviseren om je dekens NIET bij EJ te laten wassen omdat zij de dekens te heet wassen waardoor de dekens kapot gaan/niet meer waterdicht zijn. Zijn we dus mooi klaar mee... heb ook aangegeven dat is verbaasd ben dat EJ dan wél bucas dekens verkoopt maar blijkbaar niet kan zorgen voor een goede (dure) wasbeurt... Bucas zegt er niks aan te kunnen doen. Belachelijk

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 08:27

Oh wat erg zeg van je deken!


Ik heb ze hier onder 100 staan met een dunne verwassen 100 liner er onder.
Vond de wind nog knap koud hier gisteren.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 08:32

ik heb 1x mn bucas (lang geleden) bij de welkoop weg gebracht, maar bucas deken was verwoerst...

nu 1x bij de EJ gedaan en dan de bucas wasservice en niks aan de hand.

voor volgend jaar wil ik een andere dekens proberen maar ben nog niet uit welke

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 08:37

heeft iemand een weatherbeeta deken op een koudbloed liggen?

bucas moet ik in big neck hebben. Maar bijv harry horse is weer vrij ruim van voren en past prima. Alleen gaat harry horse snel stuk bij mij..

sorbetje

Berichten: 859
Geregistreerd: 16-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 08:50

nnicolex schreef:
sorbetje schreef:
Ik heb praktisch nieuwe deken laten wassen bij de ej en helemaal kapot terug gekregen. Andere bucas dekens elders laten wassen jaren en nooit problemen gehad. Coating ligt eraf binnen en buitenkant vernaggeld. Plekken over de hele deken. Helaas geen foto hoe die er vooraf uitzag, maar was nieuw (wilde wassen omdat hij week op ander paard heeft gelegen). Ej doet er niks mee en legt het bij de klant dus let goed op voor je besluit ergens dekens te wassen. Zelfs geld voor wassen niet terug. [ [url=m/EZvzGV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/z4WfL3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5VB1jS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik had précies hetzelfde met mijn deken. Contact opgenomen met bucas zelf en die gaven zelf aan dat zij adviseren om je dekens NIET bij EJ te laten wassen omdat zij de dekens te heet wassen waardoor de dekens kapot gaan/niet meer waterdicht zijn. Zijn we dus mooi klaar mee... heb ook aangegeven dat is verbaasd ben dat EJ dan wél bucas dekens verkoopt maar blijkbaar niet kan zorgen voor een goede (dure) wasbeurt... Bucas zegt er niks aan te kunnen doen. Belachelijk


Meisje in de winkel zei zondag ook dat hij te heet was gewassen en dat ik vast een nieuwe kreeg. Helaas dacht management er anders over.

MarjanB

Berichten: 16450
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 09:24

plutolover schreef:
heeft iemand een weatherbeeta deken op een koudbloed liggen?

bucas moet ik in big neck hebben. Maar bijv harry horse is weer vrij ruim van voren en past prima. Alleen gaat harry horse snel stuk bij mij..


Bij weatherbeeta moet je even kijken naar het type de comfitec premier free is voor paarden met brede borst en hals. Je kan ze een berichtje doen via Facebook en dan krijg je advies :)

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 15:07

sorbetje schreef:
Ik heb praktisch nieuwe deken laten wassen bij de ej en helemaal kapot terug gekregen. Andere bucas dekens elders laten wassen jaren en nooit problemen gehad. Coating ligt eraf binnen en buitenkant vernaggeld. Plekken over de hele deken. Helaas geen foto hoe die er vooraf uitzag, maar was nieuw (wilde wassen omdat hij week op ander paard heeft gelegen). Ej doet er niks mee en legt het bij de klant dus let goed op voor je besluit ergens dekens te wassen. Zelfs geld voor wassen niet terug. [ [url=m/EZvzGV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/z4WfL3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5VB1jS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Is dit in amersfoort gebeurd? Ik was daar namelijk net en ik hoorde een soortgelijk verhaal.
Kapotte bucas na wassen coating eraf en garen stuk.

sorbetje

Berichten: 859
Geregistreerd: 16-09-11

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 15:08

Ja,klopt!

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 15:18

Ik heb ook deken bij Amersfoort ej laten wasssn geen problemen gehad. Hebben jullie wel voor de bucas variant gekozen? Deze is wel wat duurder

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 15:19

MarjanB schreef:
plutolover schreef:
heeft iemand een weatherbeeta deken op een koudbloed liggen?

bucas moet ik in big neck hebben. Maar bijv harry horse is weer vrij ruim van voren en past prima. Alleen gaat harry horse snel stuk bij mij..


Bij weatherbeeta moet je even kijken naar het type de comfitec premier free is voor paarden met brede borst en hals. Je kan ze een berichtje doen via Facebook en dan krijg je advies :)



Ik heb er 1 besteld 100 grams duurt alleen 2-10 werkdagen... dus hopelijk snel binnen.,

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 15:34

sorbetje schreef:
Ja,klopt!


Dan heb je wat ik begreep niet het hele verhaal hier verteld.

Want ik hoorde dat de deken is overgenomen van iemand. Maar al uit 2013 is.

sorbetje

Berichten: 859
Geregistreerd: 16-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 15:37

Verwijderd om discussie te voorkomen. Wilde alleen mensen waarschuwen om alert te zijn bij wassen.
Laatst bijgewerkt door sorbetje op 18-03-20 16:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 15:40

Dat is zeker slecht dat er gepraat wordt.
Ik weet ook niet hoe ze op het onderwerp kwamen. Maar ik stond toevallig vlakbij.