soort kransentanden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

soort kransentanden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 23:09

als het friese veulen bij mijn veulen in de box staat, en hij zit haar wat te klieren (niet erg hoor, staat er ook alleen maar bij in als er iemand bij is ivm met dekken)
en hij komt met zn hoofd bij haar hoofd begint ze een beetje te kransentanden, weet niet hoe ik het uit moet leggen maar ze doet haar mondje een stukje open en weer dicht, lijkt een beetje op kauwen met mond open..
is dit een teken van over geven ofzo? het lijkt heel appart, heb het ook nog niet eerder gezien?
ze doet het alleen maar als hij vlak bij haar is, met het haflinger veulen doet ze het ook..
weet iemand waarom ze dit doet? ik dacht zelf een beetje dat ze doet om te laten zien dat ze zich over geeft aan hem, dat hij de baas is?

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78564
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: soort kransentanden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 12:54

Ja, heb je helemaal goed gedacht. Dit is een teken van onderdanigheid, je ziet veulens, jaarlingen en twenters dit heel veel doen.

Allejandro
Berichten: 18541
Geregistreerd: 21-09-03

Re: soort kransentanden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 12:57

Is idd onderdanigheid ja.
Betekend ' doe me niks ' in hun taal zeg maar. Lachen

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Re: soort kransentanden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 13:00

Even een opmerking Bloos , het is knarsetanden, niet kransentanden. En het is idd een teken van onderdanigheid. Knipoog

Anoniem

Re: soort kransentanden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 14:59

ok bedankt Haha! ik heb het zelf nog niet eerder gezien, en ik had idd ook al zoiets dat ze het daarom zou doen, maar wist het niet zeker Knipoog bedankt Lachen

Anoniem

Re: soort kransentanden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 22:07

TAO --> OMG.