Mijn gekke Haflinger.Vandaag weer tranen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maartje1990

Berichten: 22287
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Mijn gekke Haflinger.Vandaag weer tranen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:35

sammie_44 schreef:
Goh.. jeetje.. Wat erg zeg!
Tsja, je zegt t zelf al, dat ze zo raar nu begint te doen komt omdat je zelf al bang bent voor wat er (wat je denkt) komen gaat. Je pony neemt dus dan een loopje met je (doen alle paarden als ze zoiets doorhebben, dus ligt zeker niet aan je pony)..

Ik denk dat je echt goed moet na gaan denken over wat je wilt.. Je bent hartstikke gek van d'r, maar om een pony te hebben waar je niet op durft te rijden is gewoon niets! Lijkt mij erg vervelend, je hebt altijd de stress voordat je erop stapt en nadat je eraf stapt. Dit lijkt mij niet echt plezierig.

Pony's heb je voor je plezier he! Hier heb je niet echt plezier van als je altijd met angst erop stapt.

Ik zou gaan voor wat nu misschien het minst leuke lijkt, maar op langere termijn gewoon veel beter is voor jou, een ander pony'tje kopen waarbij je zonder angst erop kan stappen en waarmee je vast net zo'n goede band krijgen kan!

Voor mij is het natuurlijk makkelijk praten, maar denk dat je echt gewoon even voor jezelf moet kiezen (gewoon 'egoistisch' zijn!) Pony krijgt vast een goed tehuis als je hem verkopen wilt!

Houd ons op de hoogte met je beslissing Lachen.



Ze moet volgens jou haar angst dus gaan verkopen? daar wint ze niks meer, blijft ze nog steeds bang.

Mijn tip gewoon dingen doen waar voor je nĂ­et op je paard hoeft te stappen, borstelen aan de hand gaan grazen, wandelen, met de fiets en je paard aan de hand, je krijgt het zo gek niet verzonnen. en het rijden mischien proberen op de rustigste pony van de hele manege (tenminste, ik hoop dat je aan zo'n pony kunt komen) en daar eens op klimmen en rondjes stappen.

Lous

Berichten: 24254
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Mijn gekke Haflinger.Vandaag weer tranen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:57

Topic lezen!!!!!!!! Gestoord

Kyrseltje

Berichten: 8731
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Wenum-Wiesel

Re: Mijn gekke Haflinger.Vandaag weer tranen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:59

Woow dit wist ik niet Janice Bloos! gelukkig gaat het veel beter ! Lachen gaat helemaal goed komen met jullie 2! Lachen

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re: Mijn gekke Haflinger.Vandaag weer tranen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 11:35

Dat het beter gaat is ontzettend mooi. Lachen
We sluiten het topic echter niet. Gewoon niet meer in reageren.
Dan zakt het topic vanzelf wel weer. Ja

// edit.. ja ik weet.. nu schop ik hem weer omhoog. *LOL*

mandiiee

Berichten: 808
Geregistreerd: 30-07-06
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Re: Mijn gekke Haflinger.Vandaag weer tranen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 00:53

zins de laatste tijd heb ik ook heel erg met mijn vz pony schrikt overal van en schrikt altijd!
de laatste tijd vind ik het soms gewoon echt niet leuk meer
ik weet dat als ik op hem zit meteen onzeker ben en omdat die dat voelt drukker is maar ik weet ook niet wat ik anders moet doen maar we proberen nu van alles maar het kan er ook aan liggen dat we zins kort boomloos rijden dat niet er stevig zit
trouwens ik sta tegenover de capelse haha:P

janice

Berichten: 4274
Geregistreerd: 04-03-04
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d ijssel

Re: Mijn gekke Haflinger.Vandaag weer tranen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 01:04

mandiiee schreef:
zins de laatste tijd heb ik ook heel erg met mijn vz pony schrikt overal van en schrikt altijd!
de laatste tijd vind ik het soms gewoon echt niet leuk meer
ik weet dat als ik op hem zit meteen onzeker ben en omdat die dat voelt drukker is maar ik weet ook niet wat ik anders moet doen maar we proberen nu van alles maar het kan er ook aan liggen dat we zins kort boomloos rijden dat niet er stevig zit
trouwens ik sta tegenover de capelse haha:P

Ik heb sinds kort les en ben er goed overheen aan het komen, misschien ook een idee. Of je komt een keer kijken bij mijn les Knipoog het is toch aan de overkant hahaha

mandiiee

Berichten: 808
Geregistreerd: 30-07-06
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Re: Mijn gekke Haflinger.Vandaag weer tranen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 14:08

oke is goed;) maar jammer genoeg met hem mag ik niet op de manege lessen:(

janice

Berichten: 4274
Geregistreerd: 04-03-04
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d ijssel

Re: Mijn gekke Haflinger.Vandaag weer tranen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 17:10

mandiiee schreef:
oke is goed;) maar jammer genoeg met hem mag ik niet op de manege lessen:(

Nee joh!! Dat is balen.