Kan paard niet vangen, graag reageren, want nu hulp nodig!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimmie25501

Berichten: 7564
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Kan paard niet vangen, graag reageren, want nu hulp nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-19 20:42

Paard is vorig jaar februari verhuisd. Heeft daar nu niet meer zo’n last van denk ik haha
Normaal hou ik ook niet zo van lokken met snoepjes, maar nu hielp het me wel erg :)

Joliieeenn
Berichten: 955
Geregistreerd: 05-12-12
Woonplaats: Tongeren

Re: Kan paard niet vangen, graag reageren, want nu hulp nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 21:14

Hier ook ene die heel bang is en zich niet liet vangen. 2 jaar geleden hem letterlijk de weg over moeten jagen en hem dan in de piste nog moeten insluiten, en toen had ik hem pas te pakken. Vanaf toen dus wel met snoepjes gaan werken. Ben eigenlijk niet zo een snoepjes mens maar het werkte.

Durfde eerst nog geen snoepje te pakken. Toen hij snoepje pakte, gewoon weg gelopen. En dat steeds meer en meer uitgebouwd. Tot hij al zelf kwam voor zn snoepje. Pakken nog altijd onmogelijk trouwens .. toen snoepje, en proberen te aaien. Liet hij dit toe, een goedzo en weer weg. Aaien en weer weg, aaien en weer weg. Uiteindelijk kwam hij zelf kijken! En zo verder gegaan tot hij vanzelf al naar de poort kwam als ik riep.

Nu was hij die 2 jaar niet van mij en hebben de vorige eigenaren hem weg gehaald en in de handel geduwd. Na 4 mnden heb ik hem gevonden en dan toch kunnen overkopen. En het spelletje begon weer opnieuw. Gewoon weer opnieuw begonnen en meneer laat zich na 3 weken weer netjes pakken.. Het kost tijd, maar bij mijn aparte en bange paard werkte het!

Kimmie25501

Berichten: 7564
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Kan paard niet vangen, graag reageren, want nu hulp nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-19 21:17

Gelukkig komt hij normaal wel altijd als ik roep, maar voor anders is het een hele goede :)