Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
heyhallohey
Berichten: 315
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Pijnacker

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 06:31

Volgens mij overal, maar durf niet te zeggen hoe lang de actie duurt.
In ieder geval zag ik het bij Van rijs via hun Facebook lang komen

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 09:31

tm juli! Overal

Capriootje

Berichten: 6765
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 20:33

Over 6-8 weken kan ik hier m’n nieuwe Salento laarzen showen :D

Zoals het plaatje maar dan de top in navy (ik heb heel veel navy en ben er gewoon gek op) en de stiksels ook navy. Ben heel benieuwd!

Afbeelding

paljaslaura

Berichten: 2744
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 21:00

Oh heel mooi Kayleigh! Weet je welk kapje dat is? Ik wil eind dit jaar nog dressuurlaarzen bij in het zwart :P

Capriootje

Berichten: 6765
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 21:10

Volgensmij gewoon standaard op het Salento model. Bij ottaviano kan je verschillende modellen kappen kiezen uit een boek :)

heyhallohey
Berichten: 315
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Pijnacker

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 11:38

Wauw heel mooi! Denk dat dat blauw er ook heel mooi bij zal gaan staan. Nu nog even geduld haha

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 14:34

Mooie laarzen komen er voorbij *\o/* Is de Salento weer van ander leer dan de Salentino? :)

Ik ga dan eindelijk maar eens een afspraak maken voor het aanmeten van een nieuw paar DeNiro’s.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 14:38

Mooi, ik heb ook bruin met blauw <3

Capriootje

Berichten: 6765
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 15:11

Mosh schreef:
Mooie laarzen komen er voorbij *\o/* Is de Salento weer van ander leer dan de Salentino? :)

Ik ga dan eindelijk maar eens een afspraak maken voor het aanmeten van een nieuw paar DeNiro’s.


Ja Salento is eigenlijk ottaviano maar dan met het kapje. De prijs is ook hetzelfde als de ottaviano, dus het andere/betere leer dan salentino. Dat was voor mij ook de druppel om toch deze te bestellen, ben dit leer gewend en weet niet wat ik van het goedkopere model vind.

Anoniem

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 19:54

Ben beniewd hoe bovenstaande laarzen worden met navy! Ik wilde eerst ook een kleurtje maar ik durfde niet :')

Anoniem

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:55

Zijn er nog meer mensen die ruim voor de fabriekssluiting hebben besteld en nog geen laarzen hebben?

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 12:26

Capriootje schreef:
Mosh schreef:
Mooie laarzen komen er voorbij *\o/* Is de Salento weer van ander leer dan de Salentino? :)

Ik ga dan eindelijk maar eens een afspraak maken voor het aanmeten van een nieuw paar DeNiro’s.


Ja Salento is eigenlijk ottaviano maar dan met het kapje. De prijs is ook hetzelfde als de ottaviano, dus het andere/betere leer dan salentino. Dat was voor mij ook de druppel om toch deze te bestellen, ben dit leer gewend en weet niet wat ik van het goedkopere model vind.


Bedankt voor je reactie :) Ik heb de Salentino’s als tijdelijke oplossing. Helaas nog weinig mee gereden, maar tot nu toe zitten ze fijn. Het leer heeft inderdaad wat minder uitstraling dan de Salento’s. Ik denk dat ik uiteindelijk voor de Bellini’s ga, maar de Salento’s zijn ook een leuke optie.

98xsophiex98

Berichten: 788
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:54

Ik heb mijn Deniro's te koop gezet.

Januari 2017 gekocht en februari dat jaar heb ik een ongelukje gehad waardoor ik nu met brace moet rijden, maar daardoor passen mijn laarzen dus niet meer.
Zijn in totaal nog geen 20 keer gebruikt en staan nu te verstoffen in de kast.

Neo2378

Berichten: 120
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Kop van Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 20:24

_lauraaa_ schreef:
Zijn er nog meer mensen die ruim voor de fabriekssluiting hebben besteld en nog geen laarzen hebben?

Ja,Ik heb mijn De Niro’s op 21 maart besteld en zou in eind mei klaar zijn,maar door die k** virus,is het verlengd tot eind juni of begin juli... misschien volgende weekend..wie weet..
Oja,ik had de De Niro Dressagio besteld...

Anoniem

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 00:13

Ik heb die van mij 11 maart besteld en afgelopen vrijdag telefoontje gekregen dat ze binnen zijn. Morgen kan ik ze gaan halen :D denk dat het bij jou dan nog 1 of 2 weekjes duurt.

Neo2378

Berichten: 120
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Kop van Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 18:12

_lauraaa_ schreef:
Ik heb die van mij 11 maart besteld en afgelopen vrijdag telefoontje gekregen dat ze binnen zijn. Morgen kan ik ze gaan halen :D denk dat het bij jou dan nog 1 of 2 weekjes duurt.

Top!
Ik denk inderdaad dat het nog 1 a 2 weken gaat duren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 18:58

Ik heb de mijne zojuist eindelijk kunnen ophalen. Ze zitten echt heerlijk. Morgen uitproberen met rijden.
Afbeelding
Afbeelding


Toevallig hadden ze mega opruiming dus ik heb meteen even voor een paar 2e laarzen gekeken.
Dat zijn Ariat laarzen geworden. Fijn voor als ik mijn nieuwe laarzen niet wil verpesten als de rijbak te nat is of als we bij een handelaar nieuwe paarden gaan uitproberen. Afbeelding
Pasvorm is natuurlijk niet zoals de De Niro’s maar voor die prijs kon ik ze niet laten liggen.

Neo2378

Berichten: 120
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Kop van Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 04:43

_lauraaa_ schreef:
Ik heb de mijne zojuist eindelijk kunnen ophalen. Ze zitten echt heerlijk. Morgen uitproberen met rijden.
[ [url=m/yK4HSv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yEqTsA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Toevallig hadden ze mega opruiming dus ik heb meteen even voor een paar 2e laarzen gekeken.
Dat zijn Ariat laarzen geworden. Fijn voor als ik mijn nieuwe laarzen niet wil verpesten als de rijbak te nat is of als we bij een handelaar nieuwe paarden gaan uitproberen. [ [url=m/Sfs8dB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pasvorm is natuurlijk niet zoals de De Niro’s maar voor die prijs kon ik ze niet laten liggen.

Mooi Nu kom de pijnlijke periode van het inlopen...

eamkoopman
Berichten: 70
Geregistreerd: 24-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 11:12

Wat zijn de ervaringen met het Polo model van De Niro?
Ik twijfel tussen de Ottaviano en Polo. Wil max rond de 650 uitgeven, en dat niet met speciale opties (gewoon zwart glad leer, zwarte zool, eventueel met lak randje of lak bandje over rits).

+ Lopen ze qua voetmaat erg uit? Maat 42 zit goed (genoeg ruimte), maar ik denk dat als ze echt uitlopen ze gaan lubberen.

*\o/*

c_alsemgeest

Berichten: 20679
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 12:09

eamkoopman schreef:
Wat zijn de ervaringen met het Polo model van De Niro?
Ik twijfel tussen de Ottaviano en Polo. Wil max rond de 650 uitgeven, en dat niet met speciale opties (gewoon zwart glad leer, zwarte zool, eventueel met lak randje of lak bandje over rits).

+ Lopen ze qua voetmaat erg uit? Maat 42 zit goed (genoeg ruimte), maar ik denk dat als ze echt uitlopen ze gaan lubberen.

*\o/*

Ja ik heb de polo als wedstrijdlaarzen.
Uitlopen hebben ze bij mij echt nooit gedaan, maar ik draag ze wel alleen met wedstrijden.
(wel ben ik iemand die dan de hele dag op haar laarzen loopt rond te banjeren... en niet alleen maar vlak voor het opstijgen netjes aan en daarna netjes uit) heb ze nu een jaartje of 7... nog steeds mooi en niet wijd geworden.

eamkoopman
Berichten: 70
Geregistreerd: 24-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 16:09

c_alsemgeest schreef:
eamkoopman schreef:
Wat zijn de ervaringen met het Polo model van De Niro?
Ik twijfel tussen de Ottaviano en Polo. Wil max rond de 650 uitgeven, en dat niet met speciale opties (gewoon zwart glad leer, zwarte zool, eventueel met lak randje of lak bandje over rits).

+ Lopen ze qua voetmaat erg uit? Maat 42 zit goed (genoeg ruimte), maar ik denk dat als ze echt uitlopen ze gaan lubberen.

*\o/*

Ja ik heb de polo als wedstrijdlaarzen.
Uitlopen hebben ze bij mij echt nooit gedaan, maar ik draag ze wel alleen met wedstrijden.
(wel ben ik iemand die dan de hele dag op haar laarzen loopt rond te banjeren... en niet alleen maar vlak voor het opstijgen netjes aan en daarna netjes uit) heb ze nu een jaartje of 7... nog steeds mooi en niet wijd geworden.



Heb je toevallig foto’s van hoe ze er nu uit zien? :)

c_alsemgeest

Berichten: 20679
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 16:15

alleen te paard en die zijn niet zo duidelijk.
Meestal dit soort stukken laars :')
Afbeelding

Afbeelding

Zal even kijken of ik van de week even foto's kan maken.

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 19:24

Ik heb vandaag ook laarzen besteld *\o/*
Maar lieve help... wat is dat moeilijk!!!! :') hadden jullie ook zo’n keuze stress?
Ik ben dik 4 uur in de winkel geweest.... mijn strijd ging tussen de bellini duro’s en polo’s. Ik kwam voor de polo in het zwart omdat ik een mooie, rustige laars wilde die makkelijk te combineren was (gezien ik al een nogal opvallende grijze pony heb). Maar bij binnenkomst zag ik bruine, wat een mooie kleur! en toen kreeg ik een paar bellini duro’s te passen voor de maat in een prachtige bruine kleur <3 wauwie!!! En toen wist ik het allemaal niet meer....... :')

Maar na lang twijfelen uiteindelijk toch vrij simpel gehouden. Het worden zwarte polo’s met lak details, hoge boog en een houten hakje. En met een hele cm verschil in mijn kuiten, kwam ik natuurlijk op maatwerk :roll:

Vervolgens ook nog een luxe kep italia bij samengesteld, even slikken bij het afrekenen en nu kan het lange wachten beginnen... *D

Edit: nu heb ik alleen stress of het wel bij elkaar matcht...... := ik heb alleen maar gedacht “zo lang het allebei zwart is” maar nu denk ik; oh jee ik heb de laarzen niet in brushed of lak genomen, maar de cap wel in black diamond (glimmend)...

eamkoopman
Berichten: 70
Geregistreerd: 24-06-20

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 19:14

Ik heb ook de zwarte polo's besteld! Geen extra details, enkel een extra hoge boog en zwarte zolen.
Vond het jammer dat ze geen polo's in mijn maat hadden, dus is een beetje op de gok gekocht (qua pasvorm). Heel benieuwd hoe ze zijn, het wachten kan beginnen!

wil94

Berichten: 777
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: drenthe

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 16:48

Yes ik ga morgen kijken voor nieuwe wedstrijdlaarzen. Heb mijn trainingslaarzen nu 4 jaar (Ottaviano) en ga nu kijken voor een dressuur model.

Wil geen vermogen uitgeven dus hou het simpel.