Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:36

Ohhh dat is zuur dat je ze nu niet meteen kan gebruiken! Ze zijn wel echt mooi geworden :D ik krijg dezelfde maar dan met zwart croco.

Vandaag de ruitersport zaak even gebeld om te vragen of mijn laarzen al binnen waren. Las dat ze een flinke levering hadden gekregen. Helaas zaten die van mij daar niet bij. Ze gaf aan dat ze waarschijnlijk binnen 2 weken binnen moeten zijn. Ik wacht nu bijna 3 maanden }:0

Wanneer heb jij ze besteld?

xxxmh

Berichten: 3491
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:44

Ik baal.. in februari me laarzen opgehaald. Toen paar keer mee gereden en toen kwam corona dus op de manege reed ik 2.5 maand niet meer en nu sinds een 3 weken mogen we weer rijden en nu zit de laars links echt super strak en tijdens het rijden gaat mijn rits steeds omlaag...

Gebruik mijn oude tricolores bij mijn bijrijdpaard dus ook in de corona tijd en daar merk ik niks dat mijn kuit dikker ofzo is geworden. Echt raar.

Horseloverl
Berichten: 2224
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 23:10

_lauraaa_ schreef:
Ohhh dat is zuur dat je ze nu niet meteen kan gebruiken! Ze zijn wel echt mooi geworden :D ik krijg dezelfde maar dan met zwart croco.

Vandaag de ruitersport zaak even gebeld om te vragen of mijn laarzen al binnen waren. Las dat ze een flinke levering hadden gekregen. Helaas zaten die van mij daar niet bij. Ze gaf aan dat ze waarschijnlijk binnen 2 weken binnen moeten zijn. Ik wacht nu bijna 3 maanden }:0

Wanneer heb jij ze besteld?


Danku! Ik heb ze eind februari besteld

Horseloverl
Berichten: 2224
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 23:11

xxxmh schreef:
Ik baal.. in februari me laarzen opgehaald. Toen paar keer mee gereden en toen kwam corona dus op de manege reed ik 2.5 maand niet meer en nu sinds een 3 weken mogen we weer rijden en nu zit de laars links echt super strak en tijdens het rijden gaat mijn rits steeds omlaag...

Gebruik mijn oude tricolores bij mijn bijrijdpaard dus ook in de corona tijd en daar merk ik niks dat mijn kuit dikker ofzo is geworden. Echt raar.


Ff op laten rekken bij de schoenmaker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 07:00

xxxmh schreef:
Ik baal.. in februari me laarzen opgehaald. Toen paar keer mee gereden en toen kwam corona dus op de manege reed ik 2.5 maand niet meer en nu sinds een 3 weken mogen we weer rijden en nu zit de laars links echt super strak en tijdens het rijden gaat mijn rits steeds omlaag...

Gebruik mijn oude tricolores bij mijn bijrijdpaard dus ook in de corona tijd en daar merk ik niks dat mijn kuit dikker ofzo is geworden. Echt raar.

Dat is balen. Eventjes terug gaan. Wellicht dat ze de laars wat kunnen aanpassen zonder dat je ze lang kwijt bent.

miicchhellee

Berichten: 1348
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 08:09

Ik heb zaterdag mijne eindelijk na 3,5 maand mogen ophalen!
Gisteren eindelijk mee kunnen rijden en ze zaten meteen als gegoten <3
Afbeelding

Afbeelding

estell__

Berichten: 952
Geregistreerd: 31-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 08:13

miicchhellee schreef:
Ik heb zaterdag mijne eindelijk na 3,5 maand mogen ophalen!
Gisteren eindelijk mee kunnen rijden en ze zaten meteen als gegoten <3
[ [url=m/rOUcHO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/6cK5OW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welke zijn dit? Ik vind ze prachtig!

miicchhellee

Berichten: 1348
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 08:24

estell__ schreef:
miicchhellee schreef:
Ik heb zaterdag mijne eindelijk na 3,5 maand mogen ophalen!
Gisteren eindelijk mee kunnen rijden en ze zaten meteen als gegoten <3
[ [url=m/rOUcHO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/6cK5OW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welke zijn dit? Ik vind ze prachtig!


De Belinni in het grijs! Ik was bij de keuze voor een simpele trainingslaars gegaan maar ik vind ze toch wel heel sjiek staan

Maanlicht

Berichten: 6853
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 08:35

miicchhellee schreef:
Ik heb zaterdag mijne eindelijk na 3,5 maand mogen ophalen!
Gisteren eindelijk mee kunnen rijden en ze zaten meteen als gegoten <3
[ [url=m/rOUcHO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/6cK5OW.jpg]Afbeelding[/url] ]


Fantastisch! Prachtig gestyled zo met de Crystal Grey <3

Anoniem

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:01

Wauw mooi! Hoe zitten ze? Ook erg mooi dekje trouwens.

miicchhellee

Berichten: 1348
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:14

_lauraaa_ schreef:
Wauw mooi! Hoe zitten ze? Ook erg mooi dekje trouwens.


Ze zitten meteen super fijn, kon er zo meteen mijn les mee rijden zonder problemen!
Bijkomend voordeel dat ik mijn benen nu echt stiller kan houden op mijn ontzettend moeilijk zittende merrie :')

Anoniem

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:21

Dat is wel een voordeel ja! Al lijk jouw zadel mij ook ontzettend lekker zitten!

Ik rijd nu op het moment met alleen jodphurs zonder chaps. Op 1 zadel lukt het mij nog redelijk om mijn benen stil te houden maar op het andere zadel waar ik het meeste mee rijd lukt dit gewoon echt niet met doorzitten.

miicchhellee

Berichten: 1348
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:29

Ook die heb ik gekocht voor beter te kunnen zitten, is op Z niveau wel fijn als je de hele proef moet doorzitten :')

carina

Berichten: 2787
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 22:04

Mijn nieuwe <3 <3


Afbeelding

heyhallohey
Berichten: 315
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Pijnacker

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 15:36

Prachtig alle nieuwe laarzen <3

Ben ook nog steeds zo blij met mijn laarzen, het was het lange wachten wel waard!

Capriootje

Berichten: 6765
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 20:13

Ik ga dinsdag nieuwe bestellen maar denk dat er nog wel wat vertraging is bij de fabriek. Heb m’n huidige nu 2 jaar. Die waren een rib uit m’n lijf en gebruik ik nu dagelijks waardoor ze wel harder slijten. Dus wil graag een extra trainings paar erbij. Ben er nog niet helemaal over uit welke maar de voor pret is al leuk :D

Dit zijn m’n huidige

Afbeelding

memerel

Berichten: 1250
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Zeist

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 21:04

Ik heb mijn laarzen gisteren iets laten oprekken bij het Drunens Ruiterhuis, was zo klaar en nu zitten ze weer top! Blij mee!

heyhallohey
Berichten: 315
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:19

Capriootje schreef:
Ik ga dinsdag nieuwe bestellen maar denk dat er nog wel wat vertraging is bij de fabriek. Heb m’n huidige nu 2 jaar. Die waren een rib uit m’n lijf en gebruik ik nu dagelijks waardoor ze wel harder slijten. Dus wil graag een extra trainings paar erbij. Ben er nog niet helemaal over uit welke maar de voor pret is al leuk :D

Dit zijn m’n huidige

[ [url=m/36Lfb6.jpg]Afbeelding[/url] ]



Die zijn mooi! Welk model is dat?

Er zou geen vertraging moeten zijn, aangezien ze een bericht hadden staan dat ze probeerden laarzen binnen 3 weken klaar te hebben als compensatie voor de tijdelijke sluiting van de fabriek eerder door de corona. Het zou wel kunnen dat door de 15% kortingsactie die er nu is, dat het daardoor drukker is

Capriootje

Berichten: 6765
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:25

Dankje! Ik ga het morgen wel horen hoelang het dan duurt. Zit gelukkig niet zonder dus heeft ook geen haast verder.

M’n huidige van de foto is model Leonardo uit m’n hoofd. Echt hele fijne laarzen :j

heyhallohey
Berichten: 315
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Pijnacker

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:33

Naar welke zaak ga je voor het aanmeten?

Ben zelf te spreken over de Bellini's, en mijn man heeft de Salentino's. Die Salentino's zijn wat zachter qua leer

Capriootje

Berichten: 6765
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 11:36

Levade in Haarlem, kom al jaren daar voor laarzen en bevalt enorm goed. Ik ben springruiter dus Bellini is denk niet echt geschikt voor mij. Salento vind ik mooi, is ottaviano eigenlijk met een kapje erop. Even kijken wat de mogelijkheden daarvoor zijn :)

Hannanas
Berichten: 13024
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 12:05

Kun je bij deniro ook zeer zachte chaps aan laten meten? Ik zie op hun website niet wat ik zoek.

heyhallohey
Berichten: 315
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 13:58

Capriootje schreef:
Levade in Haarlem, kom al jaren daar voor laarzen en bevalt enorm goed. Ik ben springruiter dus Bellini is denk niet echt geschikt voor mij. Salento vind ik mooi, is ottaviano eigenlijk met een kapje erop. Even kijken wat de mogelijkheden daarvoor zijn :)


Heb daar idd hele goede verhalen over gehoord! Heb een tijdje in de bollenstreek gestaan met mijn paard (Dijckhoeve)

Nee de Bellini lijkt me inderdaad niet helemaal geschikt als springlaars. Dan zou de Salento en de Ottaviano beter passen gok ik. Met springen is een soepelere laars vast wel fijner dan een stevige laars. Moet zeggen dat de Bellini aan de binnenkant zacht zijn en een hardere schacht aan de buitenkant hebben

heyhallohey
Berichten: 315
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 13:58

Hannanas schreef:
Kun je bij deniro ook zeer zachte chaps aan laten meten? Ik zie op hun website niet wat ik zoek.


Je zou ze kunnen bellen? Drunens Ruiterhuis is hoofdleverancier van DeNiroNL

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 15:50

heyhallohey schreef:
Capriootje schreef:
Ik ga dinsdag nieuwe bestellen maar denk dat er nog wel wat vertraging is bij de fabriek. Heb m’n huidige nu 2 jaar. Die waren een rib uit m’n lijf en gebruik ik nu dagelijks waardoor ze wel harder slijten. Dus wil graag een extra trainings paar erbij. Ben er nog niet helemaal over uit welke maar de voor pret is al leuk :D

Dit zijn m’n huidige

[ [url=m/36Lfb6.jpg]Afbeelding[/url] ]



Die zijn mooi! Welk model is dat?

Er zou geen vertraging moeten zijn, aangezien ze een bericht hadden staan dat ze probeerden laarzen binnen 3 weken klaar te hebben als compensatie voor de tijdelijke sluiting van de fabriek eerder door de corona. Het zou wel kunnen dat door de 15% kortingsactie die er nu is, dat het daardoor drukker is


Waar is 15 procent? Bij drunens ruiterhuis? Of overal?