Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spenk
Berichten: 21814
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 14:54

Bedankt zsazsa :)

Ik heb ook die hierboven gehad hoop dat die jouw beter bevallen! Mij bevielen ze helaas niet. Heb ze nog geen 3 jaar gehad en ze zijn echt uitgelubberd en overleden. Leer versleten en alles. Heel zonde -O-

Capriootje

Berichten: 6771
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 15:01

Fijn samantha!

3 jaar intensief gebruikt? Mijn tricolore zijn nu ook aardig ‘op’. Maar nu ook 3 jaar en echt wel intensief gebruikt dus vind het wel prima voor de prijs :j

Saaams

Berichten: 13283
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 15:02

Met hoe ik ze onderhoud, joh. Mag ik van geluk spreken als zehet 3 jaar uithouden :+

Ik heb van de bruine nu wel de ritsen laten vernieuwen. Eentje was kapot. Maar met al dat water en zand, stof. Vind ik dat vervelend maar niet zo gek na bijna 2 jaar

Spenk
Berichten: 21814
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 15:09

Capriootje schreef:
Fijn samantha!

3 jaar intensief gebruikt? Mijn tricolore zijn nu ook aardig ‘op’. Maar nu ook 3 jaar en echt wel intensief gebruikt dus vind het wel prima voor de prijs :j

1,5 jaar als wedstrijdlaars en daarna voor dagelijks. Dus vond dat wel aardig snel. Andere laarzen in die prijsklasse ging echt járen mee en in die tijd reed ik nog 2 of 3 paarden per dag.

romyamb
Berichten: 676
Geregistreerd: 20-04-13
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 16:11

Yvank_ schreef:
[ [url=m/ZOq6fd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn mosto's!


Prachtige laarzen <3
Even heel offtopic maar wat een mooie vloer, weet je waar die van is? haha

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 16:35

Yvank_ schreef:
[ [url=m/ZOq6fd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn mosto's!

Gave kleur!

Spenk
Berichten: 21814
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 22:32

Thanks :D

laaika1
Berichten: 55
Geregistreerd: 21-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 18:57

eindelijk kan ik meepraten <3 Gister was ik jarig , dus samen met mam naar de winkel. Heel lastig met mijn grote kuit :( maar uiteindelijk toch gevonden! Ik had een voetmaat groter nodig omdat mijn kuitmaat niet bestond in eigen voetmaat. Mijn kuitmaat was dus de grootste van een voetmaat groter. :j

Ik heb gekozen voor de tricolore salentino in het zwart met een regal zwarte top en lakdetails. Met zwart stiksel. En bij het logo 3 witte diamantjes. Blijkbaar kon je daarin kiezen :j tussen studs, diamantjes of steentjes in de Italiaanse vlag.

Ik ben ze in België gaan halen en daar was de salentino met top €299 en bii andere winkels altijd €356 meen ik. Omdat de prijs dus veel lager uitkwam heb ik gekozen om een duurdere zool eronder te laten zetten ( de zool die normaal onder de ottaviano zit meen ik) de medewerkster raadde dat aan omdat die van de tricolore eronder gelijmd is en de duurdere zool is gestikt en houd het veel langer vol. + dat het veel meer grip en stevigheid geeft. Het koste maar €21 om die zolen eronder te laten zetten dus die keuze was zo gemaakt omdat je je zolen moet laten vervangen je echt wel meer kwijt bent als €21.

Dit is de laars die ik heb besteld. Alleen dan met zwart stiksel en die andere zool. Die zool is overigens ook gewoon zwart.

In totaal heeft de laars mij dus €320 gekost

Afbeelding

FleurStyn
Berichten: 335
Geregistreerd: 13-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 20:12

Gisteren achter mijn nieuwe laarzen gegaan. Het is mijn tweede paar nu. Mijn eerste paar worden mijn trainingslaarzen (cognac kleur).

Ondanks ik dus zwart wou met een extra harde schacht, zijn het toch deze geworden <3
De laars op zich is vrij simpel, de polo, maar met een smokey-bruine kleur.

Ben er heel blij mee :D

Edit: foto vergeten toe te voegen :+

Afbeelding

Anoniem

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 20:18

Zijn brushed brown, maar inderdaad heel mooi!

laaika1
Berichten: 55
Geregistreerd: 21-02-18

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 21:49

Mijn laarzen komen waarschijnlijk dus pas in september binnen ivm de vakantie van de Italianen

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 22:59

FleurStyn die zijn echt mooi! Mag ik misschien vragen wat je daar voor hebt betaald?

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 23:56

laaika1 schreef:
eindelijk kan ik meepraten <3 Gister was ik jarig , dus samen met mam naar de winkel. Heel lastig met mijn grote kuit :( maar uiteindelijk toch gevonden! Ik had een voetmaat groter nodig omdat mijn kuitmaat niet bestond in eigen voetmaat. Mijn kuitmaat was dus de grootste van een voetmaat groter. :j

Ik heb gekozen voor de tricolore salentino in het zwart met een regal zwarte top en lakdetails. Met zwart stiksel. En bij het logo 3 witte diamantjes. Blijkbaar kon je daarin kiezen :j tussen studs, diamantjes of steentjes in de Italiaanse vlag.

Ik ben ze in België gaan halen en daar was de salentino met top €299 en bii andere winkels altijd €356 meen ik. Omdat de prijs dus veel lager uitkwam heb ik gekozen om een duurdere zool eronder te laten zetten ( de zool die normaal onder de ottaviano zit meen ik) de medewerkster raadde dat aan omdat die van de tricolore eronder gelijmd is en de duurdere zool is gestikt en houd het veel langer vol. + dat het veel meer grip en stevigheid geeft. Het koste maar €21 om die zolen eronder te laten zetten dus die keuze was zo gemaakt omdat je je zolen moet laten vervangen je echt wel meer kwijt bent als €21.

Dit is de laars die ik heb besteld. Alleen dan met zwart stiksel en die andere zool. Die zool is overigens ook gewoon zwart.

In totaal heeft de laars mij dus €320 gekost

[ [url=m/8JCE7r.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb precies dezelfde :P Ook met Vibram zool.

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 23:56

FleurStyn schreef:
Gisteren achter mijn nieuwe laarzen gegaan. Het is mijn tweede paar nu. Mijn eerste paar worden mijn trainingslaarzen (cognac kleur).

Ondanks ik dus zwart wou met een extra harde schacht, zijn het toch deze geworden <3
De laars op zich is vrij simpel, de polo, maar met een smokey-bruine kleur.

Ben er heel blij mee :D

Edit: foto vergeten toe te voegen :+

[ Afbeelding ]

Prachtig!

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 00:06

Is er iemand die de Ottaviano heeft met dan met veter tot bovenaan? Model S8603 is dat.

Needje

Berichten: 19209
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 07:27

Afbeelding
Deze?
Super mooi.
Alleen per ongeluk n jaar achterin de auto laten liggen. Dus totaal verpest. Afbeelding

gabiiy
Berichten: 109
Geregistreerd: 10-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 10:27

Wat een mooie creaties allemaal. <3 Woensdag heb ik een nieuw paar besteld model Bellini in de kleur Ambra, lijkt op deze op de foto. Ik heb alleen bruine stiksels genomen voor contrast. Ik hoop zo dat ik ze in het echt ook mooi vind! Vanwege de vakantie moet ik 10 weken wachten.


Afbeelding

_coquette_

Berichten: 3102
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 11:07

Ik ging vandaag mijn laarzen ophalen. helaas hebben ze met meten iets over het hoofd gezien en nu stond hij bij m'n knie zeker 2-3 cm open. Dus ze moeten terug en gaat waarschijnlijk tot september duren door de vakantie... Best een beetje heel erg balen!

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 11:09

Laaika per toeval bij Emmers geweest in Hamont? Super leuke laars!

Needje wat een prachtige laars os dat met die veter!

Ghostattack

Berichten: 11256
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 11:49

Ik heb vorige week de Tricolore Salentino in donkerblauw besteld, ook 10 weken wachten. Ben heel benieuwd!

Tsplendid

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 17:52

Jaime_ schreef:
Is er iemand die de Ottaviano heeft met dan met veter tot bovenaan? Model S8603 is dat.


Deze heb ik! Hier waren ze nog nieuw :’)

Afbeelding

Simbaa
Berichten: 3966
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 19:22

Heel gaaf! Mag ik vragen hoe duur die zijn? (Onbeschofte vraag, i know :o )

Spenk
Berichten: 21814
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 20:07

Mijn laarzen vandaag voor het eerst aangehad :D

Kon er net als met mijn wedstrijdlaarzen meteen prima mee rijden


Afbeelding

Afbeelding

Sunrise

Berichten: 945
Geregistreerd: 10-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 20:23

aaaah die laatste 3 paar laarzen zijn echt geweldig. :~

Ben ook aan het sparen voor de de niro's met veter!

romyamb
Berichten: 676
Geregistreerd: 20-04-13
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 20:50

Simbaa schreef:
Heel gaaf! Mag ik vragen hoe duur die zijn? (Onbeschofte vraag, i know :o )

634,95 staat gewoon op internet :P