Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
heyhallohey
Berichten: 315
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 13:53

Afbeelding

Manlief heeft vorig jaar een paar Salentino's aan laten meten en was heel erg te spreken over DeNiro, dus hij vond dat ik na mijn zwangerschap nieuwe laarzen mocht kopen (die wel passen nu ik iets voller geworden ben).

Ik heb deze 5 februari mogen bestellen als verjaardagscadeautje. Heb alleen gekozen voor een hoge dressuurboog, rits voor en geen sporenknopje. Ben zo benieuwd en kan echt niet wachten.

Anoniem

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 01:00

Wauw die zijn mooi! :D

heyhallohey
Berichten: 315
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 11:34

_lauraaa_ schreef:
Leuk!!

Ik ben alvast wat voorbeeldjes bij elkaar aan het sprokkelen. Maar met mijn budget van €500-€600 kom ik denk ik bij de salentino uit. Ik wil ze zowiezo in glad leer. Nu nog even uitzoeken welke kleur in erbij wil! Ik heb veel blauwe spullen. Maar denk dat zwart croco als top ook mooi is.



vriendinnetje heeft de salentino in zwart gladleer, geen veter. En die zien er ook echt super mooi uit. Zij was 450 euro kwijt.
Afbeelding


Heb je inmiddels al een keuze gemaakt voor je laarzen?

En dankjewel :o

Anoniem

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 19:28

Mooi! Ik wil wel echt met veter.

Nee nog geen definitieve keuze gemaakt. De winkel waar ik ze wil laten maken zijn docht tm volgende week zaterdag. Nog eventjes geduld hebben!

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 12:45

Ik denk dat ik mijn Deniro's hier nog niet hebben laten zien :D
Ik ben er heel blij mee, maar ik heb een beetje spijt dat ik niet meer ben los gegaan.
Helaas waren ze in de winkel niet zo behulpzaam en leek het alsof er niet zo veel opties waren om uit te kiezen.
Dus les geleerd voor een volgend paar ooit :+

Afbeelding

Capriootje

Berichten: 6754
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 12:48

Staan heel mooi bij je paard!

Anoniem

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 19:58

Morgen kan ik de laarzen laten meten en bestellen :D ik ben alleen nog steeds aan het twijfelen tussen de salentino smooth leather met blue glitter top of met zwarte croco top. Van de zwarte croco top heb ik al een voorbeeld kunnen vinden alleen van de blue glitter top op deze laars niet. Misschien dat ze mij morgen in de winkel er een foto van kunnen laten zien!

swatch
Berichten: 1384
Geregistreerd: 08-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 12:05

Ik lees dat per 1 mei de prijzen met 100 euro omhoog gaan...
Iemand nog tips om ergens nog met een leuke actie laarzen te kunnen bestellen?

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 12:47

Absurd. 2x in 1 jaar tijdsbestek

kimmetje26

Berichten: 479
Geregistreerd: 15-05-09

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 15:19

Heb nu aantal weken mijn De Niro’s binnen. Heb altijd ariat gehad.
Nu naar aantal c ermee rijden zitten ze top, maar moet nog wennen aan gevoel in mijn benen. Ze zijn wel giga gaaf geworden Afbeelding

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 16:16

Wat bedoel je met gevoel? Voel jij je beperkt in het contact met je paard? daar ben ik bang voor namelijk.

kimmetje26

Berichten: 479
Geregistreerd: 15-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 18:47

SBravour schreef:
Wat bedoel je met gevoel? Voel jij je beperkt in het contact met je paard? daar ben ik bang voor namelijk.



Ik reed thuis altijd met chaps dus laarzen is even wennen. En ze Moeten nog naar benen gaan vormen. Heb ze nu denk ik x of 7 aangehad. Ze gaan nu wel beter zitten en heb iets meer gevoel in benen.
Het is niet beperkt gevoel in contact maar ze zijn nog wat stijf zeg maar. Ze moeten gaan vormen.
Vandaag had ik idee het zit wel lekker en ik heb een beter contact.

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 20:29

Ja ik ook.. Heb nooit echt harde dressuurlaarzen gehad dus vind het zo eng om de stap te zetten :+

kimmetje26

Berichten: 479
Geregistreerd: 15-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 21:06

SBravour schreef:
Ja ik ook.. Heb nooit echt harde dressuurlaarzen gehad dus vind het zo eng om de stap te zetten :+



Gewoon doen! Het went vanzelf. Ze moeten gaan vormen.
Nog steeds vind ik ze echt geweldig!
In begin kon ik er amper mee lopen (loop altijd 3 rondjes om de stallen voor ik op stap). Dat gaat nu ook beter.

Ik draag ze nu alleen in weekend, want na een dag op het werk en veel staan krijg ik s avonds dikkere benen dus wil ze dan den ik niet zo goed dicht krijgen

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 07:08

Dankjewel, je hebt mij overtuigd. Als staat die prijsverhoging wal noch kant.. heb lange benen dus komt voor mij zo 100 euro aan kosten bij..
Maar dat is een andere zorg. :7 :)

Anoniem

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 09:20

Weet iemand hoe het nu zit met de levertijden? Ik las via facebook dat de fabriek in Italië is gesloten.

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 11:15

Ja alles na bepaalde periode heeft dus mega vertraging. Volgens mij weten ze ook niet wanneer de productie weer opgestart gaat worden

Spenk
Berichten: 21779
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 11:18

Volgens mij zijn de levertijden onbekend Italië heeft verlengt tot 3 of 10 mei? Dacht ik

Anoniem

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 12:17

Zonde, heb mijn laarzen 11 maart besteld. Dat zal dan pas op zijn vroegst zomer worden voordat ik mijn laarzen heb. Na de pasen maar contact opnemen met de zaak waar ik ze besteld heb. Ze hebben bij het bestellen gezegd dat ze zouden bellen als het langer dan 6 tot 8 weken zou duren maar heb nog niks gehoord.

Horseloverl
Berichten: 2223
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 12:57

_lauraaa_ schreef:
Zonde, heb mijn laarzen 11 maart besteld. Dat zal dan pas op zijn vroegst zomer worden voordat ik mijn laarzen heb. Na de pasen maar contact opnemen met de zaak waar ik ze besteld heb. Ze hebben bij het bestellen gezegd dat ze zouden bellen als het langer dan 6 tot 8 weken zou duren maar heb nog niks gehoord.


Ik heb 5 maart besteld en ook nog niks gehoord. Ga er van uit dat de fabriek dicht zit

ginatje

Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 13:29

Ik heb de mijne 25 januari besteld en nog niks.. heb een sms gehad van Drunens Ruiterhuis waarin staat dat het onbekend is wanneer ze geleverd gaan worden.

Vind het zelf niet zo erg want het zijn mijn nieuwe wedstrijdlaarzen, en die heb ik voorlopig toch niet nodig :P

Afbeelding

Anoniem

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 13:54

25 januari? Dat is wel heel lang wachten :oo

Mijn Petrie laarzen zijn nu echt kapot aan het gaan. Zolang het droog blijft gaat het nog wel. Maar als het gaat regenen krijg ik natte voeten.

ginatje

Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 15:24

_lauraaa_ schreef:
25 januari? Dat is wel heel lang wachten :oo

Mijn Petrie laarzen zijn nu echt kapot aan het gaan. Zolang het droog blijft gaat het nog wel. Maar als het gaat regenen krijg ik natte voeten.


Ja, mijn andere DeNiro’s waren binnen 8 weken wel geleverd, ben bang dat het nu nog veel langer gaat duren :')

Horseloverl
Berichten: 2223
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 21:52

Dames! Ik heb het nagevraagd. Deniro zit dicht tot 4 mei helaas

kimmetje26

Berichten: 479
Geregistreerd: 15-05-09

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 22:03

Heb van het weekend een paar trainings laarzen besteld, maar verwachting is dat ze pas september binnen gaan komen. Heb ze nu in het grijs besteld
Prima heb geen haast. Heb voor nu mijn wedstrijd laarzen.
Na jaren chaps nu toch om naar laarzen