Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Zsazsa_
Berichten: 4482
Geregistreerd: 30-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 18:24

Yvank_ schreef:
Hier bellini en die lopen niet zo erg uit nee. Maar altijd wel wat vooral de enkel.

Passen ze dan aan het begin wel? Hier ook erg dunne benen.


Ja ze zijn echt aangemeten en zitten meteen goed aangesloten maar ik heb ze echt weinig gebruikt en toch zitten ze echt losser. Niet veel maar genoeg om rimpels in het leer te maken.
Toch maar eens gaan kijken voor de Bellini’s dan.

heyhallohey
Berichten: 315
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 17:49

Saaams schreef:
Nee. Volgens de winkels die ik nu benaderd heb kunnen zij niet het elastiek op rekkers zetten. Aangezien het daarna weer terugvormt.


Ik had dat bij mijn petrielaarzen, oprekken werkte niet echt lekker door dat elastiek. Maar met een nieuwe rits die ze ruimer ingezet hebben is het bij mij verholpen
(Kwam door mn zwangerschap dat mn kuiten dikker geworden zijn)

eamkoopman
Berichten: 70
Geregistreerd: 24-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:31

Polo laarzen via Facebook marketplace op de kop weten te tikken voor 120,-. Voor buitenritten en vies weer.
Afbeelding

Had al nieuwe polo’s besteld, de basic zwarte met extra hoge dressuurboog en zwarte zool.
Mooi extra paar voor erbij :)

kara
Berichten: 973
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Borculo

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:59

Mooi hoor!

Anoniem

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 14:04

Wauw mooi! En dat voor die prijs!

heyhallohey
Berichten: 315
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Pijnacker

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 12:38

Hele mooie laarzen, en zeker ook voor dat geld!:)

MyChoice

Berichten: 2194
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 20:18

Iemand hier de bontgevoerde laars?

treffer
Berichten: 371
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 18:18

Ik kom even het topic binnenvallen. Ik was benieuwd of er echt aanraders zijn qua verkooppunten waar je het best laarzen kunt laten aanmeten?

Ik heb het topic doorgelezen en daar wel afraders tegengekomen en gezien dat er ook regelmatig laarzen verkeerd worden aangemeten of dat er niet goed geïnformeerd wordt over alle mogelijkheden.

Na 12 jaar zijn mijn laarzen echt aan vervanging toe, en wil ik graag de Niro’s. Waarschijnlijk de bellini’s.

Het liefst in het midden van het land, maar ben ook bereid er even voor te rijden als ik dan echt goed geholpen kan worden!

FairLady_

Berichten: 1043
Geregistreerd: 15-04-07
Woonplaats: Haarle gem. Hellendoorn

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 18:37

Ik word altijd heel fijn geholpen bij ruitersport den besten in Hierden.

JaMyGuCcI
Berichten: 50
Geregistreerd: 28-10-08

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 18:42

Het ruiterhuis by yael is echt top zit in heerle

sophianemo

Berichten: 796
Geregistreerd: 31-07-11

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 19:07

Ik heb goede ervaringen met Levade in Haarlem :) Heel gezellig en goed geholpen!

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 20:42

Qua aanmeten heb ik goede ervaring met Drunens Ruiterhuis. Vooral die man die er al jaren werkt vind ik erg kundig :j

Ik heb mijn nieuwe Deniro Polo’s nu een paar weekjes, echt pas een paar keer mee gereden (omdat ik een pot pindakaas op mijn voet had laten vallen toen ik ze net had opgehaald) en ik vind ze fantastisch maar ik moet wel zeggen dat ik nu al slijtageplekken zie komen :=

kimmetje26

Berichten: 479
Geregistreerd: 15-05-09

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 21:36

Midden van het land adviseer ik de paardenschuur in Amerongen.
Super fijne vriendelijke winkel. 2 paar aan laten meten 1x training en 1wedstrijd paar.
Zitten beide erg fijn

Kever
Berichten: 1508
Geregistreerd: 27-01-12
Woonplaats: Precies waar ik moet zijn

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 22:35

En ik heb een fijne ervaring met Van Rijs in Zevenhuizen :D

xxxmh

Berichten: 3487
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 22:53

Heeft iemand de tricolores met het Quick leer? Moet een 2e paar en heb de tricolores smooth leer maar wil niet dezelfde dure.

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 23:02

xxxmh schreef:
Heeft iemand de tricolores met het Quick leer? Moet een 2e paar en heb de tricolores smooth leer maar wil niet dezelfde dure.


Ja, vind de quick leer veel fijner. Minder slijtage.

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 06:48

xxxmh schreef:
Heeft iemand de tricolores met het Quick leer? Moet een 2e paar en heb de tricolores smooth leer maar wil niet dezelfde dure.

Ik vind het een afrader. Zagen er na 3x gebruiken al uit alsof ze jaren oud zijn en na een klein halfjaar compleet gerimpeld en ingezakt. Leer rekt enorm uit lijkt het

eamkoopman
Berichten: 70
Geregistreerd: 24-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 10:26

treffer schreef:
Ik kom even het topic binnenvallen. Ik was benieuwd of er echt aanraders zijn qua verkooppunten waar je het best laarzen kunt laten aanmeten?

Ik heb het topic doorgelezen en daar wel afraders tegengekomen en gezien dat er ook regelmatig laarzen verkeerd worden aangemeten of dat er niet goed geïnformeerd wordt over alle mogelijkheden.

Na 12 jaar zijn mijn laarzen echt aan vervanging toe, en wil ik graag de Niro’s. Waarschijnlijk de bellini’s.

Het liefst in het midden van het land, maar ben ook bereid er even voor te rijden als ik dan echt goed geholpen kan worden!



Ik raad ook Van Rijs aan. Bovendien hebben ze daar dat als je een klantenpas neemt (is gratis) je 10% van je aankoopbedrag spaart op die pas, die je gewoon weer uit kan geven. Is dus al snel 60,- die je bespaart (of naja, aan andere dingen uit kan geven :P).

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 10:42

linda2008 schreef:
Ik heb mijn nieuwe Deniro Polo’s nu een paar weekjes, echt pas een paar keer mee gereden (omdat ik een pot pindakaas op mijn voet had laten vallen toen ik ze net had opgehaald) en ik vind ze fantastisch maar ik moet wel zeggen dat ik nu al slijtageplekken zie komen :=

Meer mensen die dit herkennen? Moet ik van die verstevigde patches laten plaatsen?
Ik heb die patches toen niet genomen omdat ik dacht; weer 100 euro extra, dat kan over een paar jaar altijd nog als ze beginnen te slijten... Nu ben ik bang dat ze het dus daarop zullen gooien, maar anderzijds mag dat toch ook niet zó snel slijten (ook al is het zonder die patches)?

Spenk
Berichten: 21775
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 12:30

Ja dat heb je altijd :)

Is toch wrijving langs je zadel

treffer
Berichten: 371
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 18:59

Dank voor alle reacties! Dan denk ik dat ik of naar Levade of naar van Rijs ga :)

wil94

Berichten: 777
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: drenthe

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 08:20

Ik heb mijn laarzen binnen!Afbeelding

yeentll

Berichten: 833
Geregistreerd: 10-08-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 21:02

Even een vraagje hier! Ik heb vorig jaar oktober mijn Deniro laarzen ontvangen en na een aantal maanden niet te hebben gereden ivm gezondheid, pak ik net de laarzen uit de tas en is er gewoon een stuk lakleer van de naad af. De laarzen zijn denk ik hooguit 25x gebruikt. Wat zouden jullie doen? Toch ermee terug gaan? Zoals je ziet is de zool echt nog zo goed als nieuw.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

eamkoopman
Berichten: 70
Geregistreerd: 24-06-20

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:51

Inmiddels week 13... Hele simpele laarzen besteld, zo moeilijk kan het toch niet zijn om die te maken

xxxmh

Berichten: 3487
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 12:11

eamkoopman schreef:
Inmiddels week 13... Hele simpele laarzen besteld, zo moeilijk kan het toch niet zijn om die te maken


Misschien dat de fabriek nog last hebben van corona? Minder medewerkers tegelijk aan het werk, zieke mensen?