Troybox (poetskist en opstap in 1)????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wenenzetor

Berichten: 335
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: Purmerend

Troybox (poetskist en opstap in 1)????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 21:47

Wie heeft er ervaringen mee?? Zijn ze het geld waard???

Alvast bedankt

Wendy

Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Re: Troybox (poetskist en opstap in 1)????

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:55

Hoi,ik heb zo'n bruine troybox.Ik vond hem niet zo duur (ze waren iets van 50 euro dacht ik) en het is een prima poetskist.Ik heb hem nu bijna een jaar en hij is nog zo goed als nieuw.Er kan heel veel in,en ze zijn heel stevig.Ze zijn wel wat zwaarder dan een gewone poetskist,maar je kunt er dan ook heel wat in kwijt.Mijn vriendin is gelijk na mij ook zo een gaan halen omdat ze het zo'n leuk ding vond Lachen Ik zou er een aanschaffen als je op zoek bent naar een stevige,mooie poetskist van goede kwaliteit.

Hopelijk heb ik je kunnen helpen,groetjes Tatjana

wenenzetor

Berichten: 335
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Troybox (poetskist en opstap in 1)????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 15:33

Hoi tatjana

Hartstikke bedankt voor je berichtje.
Toevalig heb ik vandaag ook een bruine troybox gekocht echt een super mooi ding!! Ik kon hem voor 29.95 kopen, hij stond in een ruitersport winkel als demo dussss. Ben er nu al blij mee hahah ondanks dat ik er nog niks in gestopt heb hahaha.
Nogmaals bedankt voor je reactie.

Groetjes Wendy

aafje87

Berichten: 4472
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: bij het station aan de overkant

Re: Troybox (poetskist en opstap in 1)????

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 16:17

Ik heb hem ook de blauwe uitvoering, gekocht bij divoza voor geloof €39,- ik vind hem tegen vallen.
Vooral de ruimte die hij bied.(hij lijkt grooter dan dat ie is)
In de ascot(zie hieronder) is 2x zoveel ruimte omdat het midden gedeelte niet in de weg zit(en ook nog eens dat extra vakje aan de achterkant met het deksetje, ik kan daar net een hoevenkrabber in kwijt omdat andere dingen te hoog zijn)
Afbeelding
En dat opstapje mis ik dan denk ik niet echt.(gebruik hem nu tock ook niet)
Al met al ben ik niet heel erg happy met mijn box omdat ik er nu een tweede moet naast zetten en dat lijkt me toch niet echt de bedoeling!
Ook ben ik niet blij met het feit dat ie aan de bovenkant open is, kleine knaagers vinden mijn borstels mij een beetje te lekker(maar daar kwam ik pas achter na dat ik hem gekocht had)

wenenzetor

Berichten: 335
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Troybox (poetskist en opstap in 1)????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 16:29

Hoi Aafje

Bedankt voor je reactie!!
Net wat je zegt over de open bovenkant ook daar ben ik niet zo heel blij mee maar voor de rest vind ik hem kwa ruimte wel oke.
Ik vind trouwens dat alle poetskoffers vrij duur kosten.
De koffer die hier boven staat ik ook heel mooi maar ja heb nu de troybox gekocht voor een mooi prijsje dusss misschien voor de volgende keer Lachen

Groetjes Wen

Ps: heb net effies in je profiel gekeken Bloos maar wat een leuke fjord heb je!!!! Hoop dat je er veel plezier mee zult krijgen!!

dierfysio

Berichten: 5288
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Leusden

Re: Troybox (poetskist en opstap in 1)????

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 17:50

ik heb er 1 voor m'n werk: opstapje is bij heel grote paarden soms handig, en erin zit oa een halster, touwtje, visiteertang etc. past allemaal prima, en ik vind 't zo ideaal; hoef ik maar 1 ding mee te nemen ipv 2 Haha! heb trouwens een bordeaurode.