Wie heeft rijlaarzen van Huet Epsom ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saltoke

Berichten: 305
Geregistreerd: 19-02-06

Wie heeft rijlaarzen van Huet Epsom ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 15:17

Heey

Wie heeft rijlaarzen van Huet Epsom ?Ik zag ze staan op pagina 83 in de Bit van deze maand.
Ik ben op zoek naar betaalbareen zeer soepele rijlaarzen (veelzijdig).
Ze kosten "maar" 155 euro ,wat ik best weinig vind voor laarzen.
Heeft iemand ervaring met deze laarzen , waar heb je ze gekocht en aan welke prijs , zijn ze goed , soepel,..
Bedankt

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Wie heeft rijlaarzen van Huet Epsom ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 15:19

deze laarzen zijn alleen te kop bij van huet zelf, dat is de maker van deze laarzen.
www.rijlaarzen.nl

Anoniem

Re: Wie heeft rijlaarzen van Huet Epsom ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 15:47

HAR --> RUI.

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Re: Wie heeft rijlaarzen van Huet Epsom ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:24

Ik heb ze gezien, en ze lijken op de MH laars, alleen dan zonder de merknaam. Ze zijn erg soepel, en zien er mooi uit.
Heb ze dus niet zelf, ook niet aangehad, en dus geen ervaringen met deze laars.
Ze zijn idd alleen te koop bij Van Huet zelf, hij zit in Bunnik, vlakbij het station.

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Wie heeft rijlaarzen van Huet Epsom ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 19:50

ik heb mijn petries door hem laten aanpassen en dat heeft ie super gedaan. Maar over de laarzen zelf weet ik niks Lachen

Het is in elk geval een man die verstand er van heeft Ja

Kylan

Berichten: 4201
Geregistreerd: 15-12-04
Woonplaats: Wageningen

Re: Wie heeft rijlaarzen van Huet Epsom ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 12:51

Ik heb ze gehad, het fijn prima laarzen. Je loopt er gelijk op weg, niks inlopen met pijne voeten enzo Knipoog

Ze zijn erg netjes, niet te duur. Bij mij zijn ze met heel intensief gebruik (ongeveer 2 paarden per dag rijden) en niet al te beste verzorging nog steeds goed. Ik moest er alleen een keer een nieuwe rits in laten zetten.
Nadeel is dat de laarzen alleen te koop zijn bij Van Huet zelf, dat is voor jou nogal ver weg. Het is wel iemand die er echt verstand van heeft, je krijgt daar altijd goed passende laarzen mee naar huis.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Re: Wie heeft rijlaarzen van Huet Epsom ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:58

Dat 'altijd' gaat helaas niet op. Ik heb bij hem laarzen op maat laten maken, ik wilde zachte laarzen met een rits, kocht op Huet's sterke aanraden uiteindelijk de 'Cambridge', en kreeg een stel laarzen geleverd waarbij de rechterlaars veel smaller was dan de linker (en mijn benen waren dat toch zeer zeker niet met opmeten!!) Laarzen zijn terug gegaan, opgerekt, vervolgens uit elkaar geknapt en nieuwe balijn erin gezet (je kon nog zien dat het leer op t stiksel was gescheurd, niet mooi). Ik kreeg ze terug en de rechter was nog steeds 2 cm smaller dan de linker. Uiteindelijk heb ik naar veel heen-en-weer gezeur hier bij de schoenmaker voor 70 euro ritsen laten zetten. Niet mooi, niet ideaal, maar ik kan ze nu op de wedstrijden tenminste weer aan.
Ik heb ook een hoop goede verhalen over van Huet gehoord, maar ik was er niet zo blij mee. (ik kwam uit Almelo een roteind rijden naar Utrecht, in de hoop dat ik dan eindelijk iets goeds zou krijgen)