Slechte pasvorm rijbroeken!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joolanda
Berichten: 422
Geregistreerd: 26-12-04

Re: Slechte pasvorm rijbroeken!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 19:12

Heb al 5 jaar dezelfde rij broek van eurostar, mt 188 zitten heerlijk. alleen gaan de ritsen kapot. Heb laatst een nieuwe gekocht van mountain horse, maar die zakt iedere keer af. een maat kleiner zat te strak rond me kuiten. toch maar nieuwe ritsen in die broeken laten zetten.

hvjmerlin

Berichten: 400
Geregistreerd: 11-04-05
Woonplaats: Nijverdal

Re: Slechte pasvorm rijbroeken!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 10:40

ritsen van mn eurostar broeken zijn ook kapot.

fjordnina
Berichten: 8861
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Slechte pasvorm rijbroeken!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 10:49

Smalle taille brede heupen. Wat een ramp om een passende rijbroek te vinden. Ik kijk tegenwoordig niet eens meer naar de kleur, als het maar past!
Mijn normale maat is 36, nu heb ik onlangs een rijbroek van, schrik niet, maat 42 moeten kopen.

Er mag echt wel wat meer aandacht aan besteed worden vind ik.

Misschien is het een goed idee om een enquete op te zetten en die op internet onder de aandacht brengen en na een tijdje de fabrikanten er op attenderen?

HaileysComet
Berichten: 1219
Geregistreerd: 15-01-06

Re: Slechte pasvorm rijbroeken!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:33

Gelukkig ben ik niet de enige... Lachen

Meestal koop ik broeken in kindermaat, die zijn wat korter. Ik ben zelf maar 1.56m. Alleen ik heb natuurlijk niet meer de bouw van een kind van 15 (ben zelf 33), dus dan zit de broek gauw wat strak om de taille.

Met als resultaat: een snijdende broek in de taille en een vetrol over de broekrand. Bloos!

En dan sommige stoffen die ze gebruiken voor rijbroeken, weten de fabrikanten niet dat 90% (misschien meer of minder?) van alle dames cellulites heeft en dit dan "extra mooi" geaccentueerd wordt tijdens het rijden in zo'n stofje... Ik ben me een paar keer rotgeschrokken toen ik een pashokje uitkwam, meteen teruggerend! Vast mannelijke ontwerpers die deze stofjes inkopen. Knipoog

Zo'n enquete lijkt me wel wat!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Re: Slechte pasvorm rijbroeken!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:45

Ik koop mn rijbroeken ook altijd een maat groter dan mn gewone broeken Ja Heel deprimerend Tong uitsteken

Ik heb altijd Anky broeken, ik heb namelijk best korte benen ( lengte maat 32 ) en deze zit heel mooi qua lengte. Zit overigens ook vrij strak bij de taille terwijl ik dat normaal gesproken eerder heb bij mn billen Knipoog Daar en bij mn benen zit t weer vrij los maar daar kan ik niet echt mee zitten. Verder echt een superfijne broek die lang meegaat ! Maar daar betaal je ook wel voor.

MLH
Berichten: 32
Geregistreerd: 30-06-06

Re: Slechte pasvorm rijbroeken!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:52

Heb net een harry's horse gekocht. Zit echt lekker want heeft een elastische taille!!